• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    I just spent 3 hours crying and UHM I wish I didn't have to wake up like this.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word veel te vrolijk van al deze kleurtjes in mijn scriptiebestand


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik word zo blij van naar de kapper gaan en dat ik nu niet terugdeins voor mogelijke reacties van mensen. Doei blond haar 🙊


    26 - 02 - '16

    Weet je wat het is... het lesgeven gaat prima, maar alles verder op stage zoals onderzoek en portfolio gaat gewoon echt ruk. En dat heeft me vorig jaar ook de das om gedaan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aaaah, vandaag was zo'n leuke dag. Vind het wel erg jammer dat ik geen les meer zal krijgen van deze docent, want ik vond hem echt heel fijn.


    Stenenlikker

    Note to self: Stop liking these memes because they ain't cute


    This ain't no place for no better man.

    I'm so sorry I couldn't save you, little one. <3

    // I'm going to do something incredibly stupid and reckless tonight, and I don't even want anyone to save me this time. I'll pick up the broken pieces again tomorrow.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2018 - 21:26 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh god mijn ouders gaan zich kapot schrikken 🙊🙊🙊


    26 - 02 - '16

    UHM ja hoi ik ben gay voor dit nieuwe Overwatch personage.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ahhh bookclub is zo leuk en de mensen zijn echt asdfghjkl, ik voel veel nieuwe vrienden aankomen and I love it.


    Jesus Christ it's real feeling useless and sad hours


    This ain't no place for no better man.

    I think I’ve suffered enough. And I think I’m ready now.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2018 - 23:31 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kinderen geen bezwaar is echt een vaag programma, but kinda just the thing I need. Ome willem die over wiet zingt x)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    OhMyGod dat was een grote spin in mijn kamer.
    Tbh best trots op mijzelf dat ik hem zelf heb opgezogen met de stofzuiger en dus hopelijk heb vermoord. Ik ben echt als de dood voor die rotbeesten brrr D:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2018 - 8:25 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Omg oké wtf.


    — Inner peace, it's hard to find. —