• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Slaaaaaaap


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tussen 12 en half 6 kunnen ze komen. Ook zo'n lekkere tijdspanne. Ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vanmiddag ff knallen al heb ik echt geen zin.


    The truth is out there.

    Oops, ik had een afspraak van een kwartier met de studieadviseur, maar ik heb daar ruim een uur gezeten.
    Was wel een heel nuttig gesprek, al praat ik soms een beetje te veel, haha.


    Stenenlikker

    Vandaag reserveren bij het restaurant voor zaterdag. Met mama er nog over gehad, iedereen is welkom om zaterdag te komen, maar van mij mag iedereen zo rond etenstijd wel weer naar huis, behalve oma. Mama zei dat ze dan ook wel mee mochten eten (hoewel ze dit zei voordat ik had gezegd dat ik ging reserveren), maar dan ga ik het niet betalen. Voor mijn ouders, oma en mezelf wil ik nog wel betalen, maar niet voor mensen die al jaren niet meer komen op mijn verjaardag. Maar ik denk dat ze toch niet komen dus waar maak ik me druk om? Want mijn tante zie ik als het goed is aanstaande vrijdag en dan zal ze wel weer een reden hebben om niet te komen.


    Physics is awesome

    I feel so conflicted.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    That awkward moment wanneer je ipv huiself, huisslet typt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben zo blij met mijn nieuwe schoentjes! Ik had echt nieuwe schoenen nodig. :3 En mijn nieuwe broek zat zo lekker. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Rozenthee schreef:
    That awkward moment wanneer je ipv huiself, huisslet typt.
    HAHAHAHA WAT HAHAHAHHHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je echt de mooiste jeans ooit ziet maar je weet dat ze niet strak om je enkels zullen zitten en je dat haat en je daarom geen 40 euro wilt uitgeven eraan, maar je ze stiekem wel echt wilt...


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Op zich wel blij met wat ik vandaag heb bereikt. Ik ben naar college geweest, heb mijn hele huis schoongemaakt, opdracht voor school afgemaakt, NaNo verhaal iets verder voorbereid en mijn nagels gelakt. Poeh poeh.


    The truth is out there.

    Nieuwe username joeh joeh.


    The truth is out there.

    Waarom blijven onbekende mannen vrouwen vertellen hoe pijnlijk ongesteld zijn is? Like they know.. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imelda schreef:
    Waarom blijven onbekende mannen vrouwen vertellen hoe pijnlijk ongesteld zijn is? Like they know.. :')


    Dat begrijp ik ook niet. Ik bedoel, ze hebben het zelf niet dus waarom zeggen ze zoiets tegen iemand die het wel heeft? Tenzij het transpersoon is die zelf ook ongesteld is geweest, maar dan is het alsnog vreemd want die zou die persoon weten dat vrouwen weten hoe pijnlijk het is.


    Physics is awesome