• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    :W


    Caution first, always.

    It's always gonna end up with me alone, heartbroken by my own actions.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    JAAHSKAH im seeing Palaye Royale again next year and im already crying help.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HAH eerste 2000 woorden voor NANO zijn een feit. Die 10k heb ik zo. Goed gevoel dit.


    The truth is out there.


    when u wanna write and chillax but u gotta do a bunch of schoolwork
    when u wanna do schoolwork that involves studying and making a summary already, but u gotta do a bunch of stupid tasks instead


    A to the Z

    Tip: kijk niet naar je studieschuld. Shit man. :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imelda schreef:
    Tip: kijk niet naar je studieschuld. Shit man. :W


    Same. Ik troost me altijd met het idee dat het beter is dan een schuld bij de bank of een bedrijf waar je tegen torenhoge rente kan lenen, maar toch.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    (...)

    Same. Ik troost me altijd met het idee dat het beter is dan een schuld bij de bank of een bedrijf waar je tegen torenhoge rente kan lenen, maar toch.
    Ook wel waar, ja... maar ik heb m'n lening een beetje omlaag gedaan lol. Rip Matty.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom kan ik niet gewoon mijn username veranderen (cat)
    nvm.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2018 - 21:23 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Come and take my breath away
    Look me straight in the face


    This ain't no place for no better man.

    jaaa MediEvil remake ;-;


    Caution first, always.

    Nu al bijna 40.000 handtekeningen voor het Kinderpardon. Kom maar door!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    4K woorden in the pocket. Nu lekker slapen, morgen hard aan school en weer lekker schrijven en dan morgenavond fijn relaxen met films en cuddles. 🎉


    The truth is out there.

    They're gonna steal your soul, honey, but won't even leave a scar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    RAMMSTEIN KOMT?!
    Damn. Ik hoop echt dat ik kaartjes kan scoren.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn