• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Ahhh m'n tante heeft een cadeaubon gekregen voor de tattooshop voor haar verjaardag en nu vroeg ze of ik ook mee zou willen. KRIEBELS.


    •

    I had so many plans today, but I feel too sad to physically move so I’m staying home with Netflix and nacho’s. I’m going to be nice to myself today, I deserve that.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    everything is going so well and i almost cant believe it
    behalve dat ik ziekig ben maar dat nemen we dan maar voor lief
    en er komen nog zoveel leuke dingen aan en asdfksjdflsdf volgende maand new york, like holy shit is life even real

    I feel weird again and I don’t want that because the last couple of days have been amazing. Why do I have to be so hard on myself all the time?


    •

    Ik was even vergeten hoe écht verdriet voelde. Dit is het dus — niet meer kunnen bewegen, eten, slapen. Even breathing takes effort.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    y'all, ik heb nu al ontwenningsverschijnselen (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Fijn dat ik nog steeds word aangesproken alsof ik een twaalfjarig kind ben


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Ugh — Ik voel me weer less than zero. Waarom blijft dit alsmaar gebeuren? Ik wil niet opnieuw een paniekaanval krijgen en gedwongen thuis moeten blijven van ‘t werk. Voor de herfstvakantie ging alles goed, maar de laatste twee weken. . . I’m such a fucking failure.


    •

    Ahh vandaag was zo'n topdag, alles klopte gewoon en het was allemaal zo onwijs heerlijk en gah ik ga deze week zo moe zijn maar het was het zo dubbel en dwars waard.


    The truth is out there.

    Dat moment waarop je je pyjama thuis vergeet en niet eens een joggingbroek op kot hebt -.-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Okay Megs, you've got this.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sinds gisteren heb ik een groter bed, dankzij een extra matras en nu kan ik me drie keer omrollen en dan val ik nog niet uit bed. Ook fijn dat ik nu bij het lichtknopje kan zodra uit bed te hoeven. Het grote dekbed die heerlijk warm is, vind ik ook geweldig. Moet alleen nu nog wennen dat ik nu zoveel extra ruimte heb.


    Physics is awesome

    Je eigen stek terug inrichten is leuk, hehe. 😙


    Ik wil een tuin vol egels

    Zooooveel hoofdpijn.
    Had me voorgenomen de dag morgen af te maken. Maar als dit weer blijft denk ik niet dat het me lukt. :/ Damnit ik haat mn lichaam.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die derde achievement was onverwachts, maar yay! Twee characters op level 120 (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn