• Eén wens.
    Eén wens die Caelans leven voor altijd zal veranderen. Die zijn dromen zal laten uitkomen en hem zijn Lang en Gelukkig zal geven. Maar eerst moet zijn wens nog vervuld worden door de Goede Feeën.
    Maar magie komt met een prijs. Kan Caelan die wel betalen?


    • Nederlands geschreven
    • Verhaal en personage's behoren toe aan Rozenthee
    • Inzending voor Harland Schrijfwedstrijd
    • Short story
    • Alle feedback en kritiek is zeer welkom


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    YES. IK GA HET LEZEN. HahAHAha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Is het de Harland schrijfwedstrijd van dit jaar? Want die mag je pas 3 maanden na de uitslag online zetten.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nighthawks schreef:
    Is het de Harland schrijfwedstrijd van dit jaar? Want die mag je pas 3 maanden na de uitslag online zetten.


    Het is van dit jaar ja, maar ik heb het regelement echt tienduizend keer gelezen en kon niets vinden over het online zetten van je verhaal. Ik haal hem met liefde weer offline, daar niet van, maar ik zit echt als een blinde kip die website door te zoeken :’)

    Edit: nvm, heb iets gevonden dat er in de buurt komt, namelijk dat gegevens niet openbaar mogen worden gemaakt. Dacht dat ze persoonsgegevens bedoelden. Niks over wanneer dit dan wel geplaatst kan worden. Maar meh. Haal het wel offline.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 11:08 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    (...)

    Het is van dit jaar ja, maar ik heb het regelement echt tienduizend keer gelezen en kon niets vinden over het online zetten van je verhaal. Ik haal hem met liefde weer offline, daar niet van, maar ik zit echt als een blinde kip die website door te zoeken :’)

    Ik weet niet waar ik het heb zien staan toen ik vorig jaar meedeed. Miss hebben ze het ondertussen veranderd, maar de meeste wedstrijden hebben zo'n regel dat je het niet online mag zetten. Je kunt altijd eens mailen met de vraag? Het zou stom zijn als je daardoor gediskwalificeerd werd.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nighthawks schreef:
    (...)
    Ik weet niet waar ik het heb zien staan toen ik vorig jaar meedeed. Miss hebben ze het ondertussen veranderd, maar de meeste wedstrijden hebben zo'n regel dat je het niet online mag zetten. Je kunt altijd eens mailen met de vraag? Het zou stom zijn als je daardoor gediskwalificeerd werd.


    Denk dat ik sowieso wel gediskwalificeerd ga worden :') Heb namelijk per ongeluk een * gebruikt om witregels aan te duiden ipv een #. Die opmaak regels zijn echt moeilijk streng gewoon.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"