• Na lang weggeweest heb ik door NaNoWriMo het schrijven weer opgepakt en ben ik fanatiek begonnen aan een verhaal over studenten! Het verhaal is lichtelijk gebaseerd op mijn ervaringen in het studentenleven en ik merk dat ik veel plezier heb aan het schrijven ervan. Ik ben er nog niet uit of ik tevreden ben over de kwaliteit, maar ik ben allang blij dat ik het schrijven weer heb opgepakt! Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.

    De studenten

    Dit verhaal gaat over een groepje studenten die het nodige meemaken op het gebied van liefde, studie en familie.
    Als Nynke en Ruben beginnen met daten, is Steven meer dan blij voor zijn twee beste vrienden. Tot zijn gevoelens voor Nynke plotseling ook beginnen te groeien; ineens wordt het veel lastiger om tijd met hen beide door te brengen.
    Ruben is helemaal in de wolken als hij een relatie met Nynke krijgt, maar merkt dat zijn studie hieronder lijdt. En daar zijn z'n ouders niet bepaalde blij mee...
    Nynke vindt het maar spannend, zo'n relatie. Is het bindingsangst dat haar steeds zo zenuwachtig maakt, of zijn het de ervaringen van jaren geleden die ervoor zorgen dat zij af en toe de kriebels krijgt?
    En dan is er nog Zoey, die een relatie heeft met Sven. Het is alleen de vraag of hij wel de juiste voor haar is...

    [ bericht aangepast op 8 nov 2018 - 12:17 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain