• Het is volgens mij al eens gezegd toen het nieuwe design kwam, maar ik erger me er nog steeds aan... De spotlight is nauwelijks nog een 'spotlight', hij valt niet meer op en ik vind het amper nog de moeite waard om er wat in te zetten. Terwijl het me toch best een cruciaal onderdeel van Q lijkt, aangezien je op die manier lezers trekt én de site er überhaupt door kan blijven bestaan. (Als er tenminste al weer credits kunnen worden gekocht?)

    Anyone who agrees?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil niet lastig doen met dit topic weer omhoog te schoppen maar ik heb een suggestie over de spotlight (cat)

    Het probleem met de spotlight bestaat nu al een tijdje en ik vroeg me af of een soort van tussenoplossing al niet kan zijn dat het gewoon een opvallendere kleur krijgt? En/of dat het verplaatst wordt naar vlak onder het Quizlet logo zodat het meer opvalt? Maar dat het voor de rest voorlopig wel hetzelfde blijft. Sorry als dit al is voorgesteld is geweest, maar er zijn al veel dingen gezegd/gevraagd geweest over de spotlight dat ik het niet meer zo goed weet...

    Ik weet niet of dit ook grote dingen zijn om aan te passen, maar ik vermoed dat vooral de kleur bijvoorbeeld niet zo heel veel tijd in beslag neemt als bijvoorbeeld het toegeven van covers of het groter maken van de spotlight.


    The soul needs autumn.

    Is het anders een idee om de spotlight ook vast bovenin te zetten? Net zoals die balk met home, profiel, fav etc, die gewoon blijft staan als je naar beneden scrollt. Nu hoef je maar heel iets naar beneden te scrollen en je ziet al geen spotlight meer en gezien je nooit lang helemaal bovenaan blijft, zal je niet veel verder dan degene die als eerste komt zien. Als die meegaat blijft die in beeld en zie je alles voorbij komen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Is het anders een idee om de spotlight ook vast bovenin te zetten? Net zoals die balk met home, profiel, fav etc, die gewoon blijft staan als je naar beneden scrollt. Nu hoef je maar heel iets naar beneden te scrollen en je ziet al geen spotlight meer en gezien je nooit lang helemaal bovenaan blijft, zal je niet veel verder dan degene die als eerste komt zien. Als die meegaat blijft die in beeld en zie je alles voorbij komen.


    OMG dat vind ik echt een slim idee! En zoiets lijkt me ook minder werk dan heel de lay-out veranderen. Maar ik ben natuurlijk geen expert in codering^^


    The soul needs autumn.

    Necessity schreef:
    Is het anders een idee om de spotlight ook vast bovenin te zetten? Net zoals die balk met home, profiel, fav etc, die gewoon blijft staan als je naar beneden scrollt. Nu hoef je maar heel iets naar beneden te scrollen en je ziet al geen spotlight meer en gezien je nooit lang helemaal bovenaan blijft, zal je niet veel verder dan degene die als eerste komt zien. Als die meegaat blijft die in beeld en zie je alles voorbij komen.


    Dit hebben we al voorgesteld aan Rutger. Helaas is er nog steeds niet gebeurt zoals je ziet. :/ We zullen het nog een keer doorgeven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.