• Hoi allemaal,

    Het duurt nog erg lang maar juli 2020 word mijn moeder 50 jaar. Nu ben ik al een jaar in de voorbereidingen voor 1 onderdeel. XD Ik houd er nogal van om er veel werk in te steken.

    Voor mijn moeder ben ik bezig met een boekje waar alle dierbaren wat in gaan schrijven en vanwege sommige die wij weinig zien dat ik zo vroeg bezig ben.
    Echter wil ik ook graag nog een cadeau waar ik geld in steek.

    Bij mijn vader hebben we vorig jaar een hele grote grabbelton gemaakt met foto's en teksten. Hierin zat eigenlijk alles voor eerste hulp als vijftiger. We hadden er volgens mij voor 25 euro in totaal aan cadeautjes in gestopt en een spandoek gemaakt en natuurlijk versieringen.

    Nu wil ik dus voor mijn moeder ook iets groots/ grappigs maar ik weet niet zo goed wat en heb nog niets gevonden. Naast een spandoek en versieringen zoek ik dus wat.

    Hebben jullie nog tips


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als ik het zo hoor, zou ik op Pinterest eens 'mom free day' of 'mom spa day' ofzo ingeven. Dus eigenlijk een gepersonaliseerde 'pampering kit' geven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Als ik het zo hoor, zou ik op Pinterest eens 'mom free day' of 'mom spa day' ofzo ingeven. Dus eigenlijk een gepersonaliseerde 'pampering kit' geven.


    Dat is eigenlijk wel een goed idee haha dankje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan