• Alaaaaaf,

    Mijn carnavalshart is weer druk aan het bonzen. Eigenlijk het hele jaar al.

    Vandaag de elfde van de elfde en dus de aftrap eigenlijk.
    Nog 111 dagen en dan mogen we weer los.
    Bierdrinken, polonaise lopen, verkleden en gek dansen zonder dat iemand je aankijkt.

    En dan ook nog Snollebollekes met het nieuwe nummer Bobbelen. Tot mijn grootste vreugde mag ik hem zaterdag live zien optreden met een feest in mijn stad.

    Om het topic nuttig te houden naast mijn enthousiasme , wat doen jullie dit jaar? Wat zijn jou tradities? Hoeveel dagen vier je het? En, wat doe je aan?

    Ik heb vorig jaar gemist dus ga dit jaar het hele weekend. Helaas kan ik niet de hele week gewoon gaan, maar misschien nog wel even kijken. Ik heb een achttal outfits en weet nog niet of ik er nog wat bij haal.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kom uit Zuid-Holland dus het is niet echt een ding hier :') Het ziet er altijd wel gezellig uit, maar denk dat het alsnog niets voor mij is.

    In elk geval veel plezier alvast komende zaterdag! ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    Ik kom uit Zuid-Holland dus het is niet echt een ding hier :') Het ziet er altijd wel gezellig uit, maar denk dat het alsnog niets voor mij is.

    In elk geval veel plezier alvast komende zaterdag! ;D


    Ahh je weet niet wat je mist =) Ik denk wel dat het iets is waar je mee moet opgroeien of interesse in moet hebben. Ik heb familie in Harderwijk en Amersfoort wonen die vanaf kinds af aan met ons 1 dagje mee gaan, zij zijn het gewend. Maar de aanhang die wel eens wisselt die snappen er helemaal niets van de muziek, de drukte, polonaise en zo. Dat vind ik namelijk het grappigste, want je pikt die mensen er zo uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik, nota bene als Brabander, heb nooit iets gehad met carnaval en zal het ook nooit leuk gaan vinden.

    Als ik dit jaar in Nederland ben ga ik sowieso drie dagen, misschien vier, en ik draag elk jaar hetzelfde lol. Het is te duur om nieuwe shit te halen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Na een paar jaar onder de rivieren studeren en het ooit een keer gevierd te hebben, blijf ik er toch weinig mee hebben. Dus waarschijnlijk blijf ik bij mijn ouders thuis op de twee dagen die ik vrij heb. Of ik moet weer allemaal mensen verkleed op straat willen zien rondlopen, haha.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wij vierden het niet zo uitgebreid als de rest van het land (Utrecht), maar nu ik onder de rivieren woon wil ik het toch wel eens meemaken. Al m'n Limburgse klasgenoten zijn wel helemaal hyped Tho


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Nym schreef:
    Als ik dit jaar in Nederland ben ga ik sowieso drie dagen, misschien vier, en ik draag elk jaar hetzelfde lol. Het is te duur om nieuwe shit te halen.


    Wij hebben naast de 2 vaste carnavalswinkels ook altijd 1 of 2 pop-up winkels. Hier kan je je kleding inleveren en kun je dus voor een prikje wat halen. 2 jaar terug kocht ik daar een grote gele jurk met blauwe stippen en oranje kraag voor 7 euro.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik doe eigenlijk niet aan carnaval, maar toevallig had ik het vandaag met m'n vriendinnen erover dat we als Totally Spies zouden kunnen gaan, dus wie weet. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you