• Ik maakte net een lijstje, omdat ik hou van plannen maken voor het nieuwe jaar. Klikkie

    Hoe zie jij jouw 2019 voor je in boeken? Wat wil jij absoluut (niet) (her)lezen? Ik ben heeeeel erg benieuwd!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Absoluut geen boek van Sarah J. Maas iig :')
    De boeken die ik met Kerstmis ga krijgen, staan bovenaan m'n lijstje, maar ik weet alleen zeker dat 'Children of Blood and Bone' en 'Caraval' er zeker bij zullen zitten. Voor de rest is het dus een verrassing haha.

    Leuk lijstje trouwens! Ari en Dante is mijn favoriete boek dat ik in 2018 gelezen heb! (Misschien wel mijn favoriete boek ever zelfs XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik maak bewust geen TBR in 2019 lijstje, omdat dat lijstje te veel verandert door het jaar heen. Ik heb wel altijd een doel van bijvoorbeeld 20 boeken in 2019; maar dus geen specifieke titels.

    Caraval (Meester Legende) staat inderdaad ook op die van mij! Ook the Tales of the peculiar van Ransom Riggs. En eigenlijk een reread van de Edelstenen triologie.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik ben van plan om de aankomende weken een grote schoonmaak te gaan houden in mijn boekenkast, waardoor ik dan pas kan zien wat ik allemaal wil gaan lezen in 2019 — maar er zullen veel rereads bij gaan zitten (which I love).

    Ik vind je TBR lijst echt helemaal fantastisch, An. Houd me op de hoogte, ja?


    •

    Ik wil de Harry Potter serie gaan herlezen, maar dan in het Engels, want die heb ik allemaal gehoard op marktplaats. Ik hoef alleen nog deel 2 te vinden (nerd)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Je gaat throne of glass geweldig vinden Anna (: daar ben ik van overtuigd!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Azriel schreef:
    Ik wil de Harry Potter serie gaan herlezen, maar dan in het Engels, want die heb ik allemaal gehoard op marktplaats. Ik hoef alleen nog deel 2 te vinden (nerd)


    Aaaah, daar ben ik dus ook mee begonnen. Ik heb ze in het nederlands echt al vier keer gelezen, maar ik ben nu voor het eert ze in het engels aan het lezen en ik ben kinda surprised, want het eerste boek was toch anders dan ik me kon herinneren? Good luck!!

    Frodo schreef:
    Je gaat throne of glass geweldig vinden Anna (: daar ben ik van overtuigd!


    Ik ben echt heeeeeell erg benieuwd, maar ik ga eerst acotar eindelijk uitlezen hehe.

    Blackbeak schreef:
    Ik ben van plan om de aankomende weken een grote schoonmaak te gaan houden in mijn boekenkast, waardoor ik dan pas kan zien wat ik allemaal wil gaan lezen in 2019 — maar er zullen veel rereads bij gaan zitten (which I love).

    Ik vind je TBR lijst echt helemaal fantastisch, An. Houd me op de hoogte, ja?


    Jij bent echt m'n fav person om mee over boeken te praten, man. Ik ben ook echt een sucker voor booktalk en van de boekenkastvideo's op yt. Keep me posted, alright? Ik ben heel benieuwd naar jouw avontuur met je boekenkast, want jouw kast is really fucking goals.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2018 - 15:21 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Frodo schreef:
    Je gaat throne of glass geweldig vinden Anna (: daar ben ik van overtuigd!


    This. This. This.
    Ik vind Sarah J. Maas echt een queen.


    Iucifer schreef:
    (...)

    Jij bent echt m'n fav person om mee over boeken te praten, man. Ik ben ook echt een sucker voor booktalk en van de boekenkastvideo's op yt. Keep me posted, alright? Ik ben heel benieuwd naar jouw avontuur met je boekenkast, want jouw kast is really fucking goals.


    Girlll — books are life. Ik vind het zo leuk dat jij ook een algemene boeken fangirl bent. FRIENDSHIP GOALS.
    Ik ga m'n kast echt minimaliseren tho — heel veel boeken verkopen, alleen nog maar de boeken houden die ik ECHT leuk vind en ooit nog eens ga herlezen.


    •

    Ik wil ook de HP serie in het Engels herlezen! Ik ben nu begonnen met deel 1, maar merk dat ik niet echt ontspannen kan lezen omdat ik me schuldig ga voelen over mijn scriptie waarvoor ik nog veel moet doen. :'D Ik ga wel deze kerstvakantie beginnen, though, want ik houd gewoon van HP. :Y) Fangirl all you like en geef me tips, pls!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.