• Lieve users,

    Over enkele dagen is het alweer Sinterklaas! En net als vorig jaar komt de Sint ook op Quizlet langs, want we zijn opnieuw allemaal braaf geweest (of niet (bat)). Ook dit jaar mogen alle leden hun schoentje zetten hier in dit topic. Deze schoenen zullen allemaal gevuld worden met (denkbeeldig) snoepgoed. Maar daarnaast zullen er zes leden ook 10 credits ontvangen! Deze zes zullen willekeurig worden verloot.

    Doe jij ook mee?
    Het enige dat je hoeft te doen is een foto of gif van een schoen plaatsen in dit topic. Die mag van het internet zijn gehaald, zelf gefotografeerd, getekend of wat dan ook. Het maakt niet uit. Zoals eerder vermeld, worden ze willekeurig eruit gepikt. We laten een online random generator dit doen. Dit is dus geen wedstrijd om wie de mooiste of leukste schoen heeft. Iedereen maakt hierdoor evenveel kans!
    Uiteraard kan je maar één foto of gif per lid insturen. Meerdere accounts door eenzelfde lid worden niet toegestaan.
    De actie loopt t.e.m. 6 december.

    Het kost geen moeite om hieraan mee te doen, dus laten we dit topic volladen met schoenen! *O*

    Groetjes,
    De crew



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat een prachtige exemplaren zijn er al langs gekomen (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    WinterDawn


    “Be yourself; everyone else is already taken.” - Oscar Wilde


    Rest in Peace, Son of Gondor



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    Keep on smiling :-*


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    :D



    Sinterklaas kapoentje, pleeezz like mijn schoentje ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!


    There are poems inside of you that paper can't handle



    Leuke actie, weer! Echt top dat dit opnieuw is georganiseerd (:


    look at the stars, look how they shine for you;



    Het regent geen pepernoten maar credits ^^

    [ bericht aangepast op 3 dec 2018 - 17:46 ]


    ~ Everybody Lies ~ Dr. Gregory House

    Yay!


    Ik wil een tuin vol egels


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)



    Credendo Vides