• Ruhn Danlow

    •••

    Human • (a so called) Criminal • 27 • AB+ • Outfit • @ Stage • & —
          Gedurende de ijskoude douche is hij doodstil.
          Gedurende het kleding verwisselen is hij doodstil.
          Gedurende de genadeloze afranseling is hij doodstil.

          Ruhn heeft een plaats verworven op een oncomfortabele houten bank — dusdanig verwijderd van de anderen waardoor hij enigszins verborgen blijft. Hierdoor krijgt hij des te meer tijd om de andere gevangenen te observeren. Ruhn ziet mensen uit allerlei verschillende windstreken — het overgrote gedeelte van het vrouwelijk geslacht. Waarom, kan hij zichzelf niet vertellen. Hetgeen als een paal boven water staat, is het feit dat hij hier absoluut niet thuis hoort. Vele aanwezigen zijn daadwerkelijk criminelen. En, hij? Nee, hij is simpelweg een ongelukkige.
          Wanneer de eerste gevangenen hardhandig richting de uitgang worden gestuurd, kruipt Ruhn verder in zichzelf — trachtend te verdwijnen. Gaia's perfecte gezicht flitst over zijn netvlies, hetgeen een zachte kreun weet te onttrekken. Direct kruipt de aandrang naar vampiergif omhoog, vlammend — niet te negerend.
          Ruhn heeft het gelukzalige gevoel bijna gevonden in zijn gedachten, wanneer hij hardhandig wordt vastgenomen. De harde en ijskoude lach doen hem beseffen hoe hij er momenteel uit moet zien — gebroken, verslaafd, zwakzinnig. Ruhn doet geen enkele poging zijn bewakers tegen te werken, wetende dat het een verloren zaak is om te beginnen. Hierdoor wordt hij half lopend / half slepend meegevoerd — in de richting van een gonzende menigte. Ruhn verstijft rondom het plotselinge felle licht van de buitenwereld, de indrukken te veel om te filteren.
          Terwijl zijn kijkers over de menigte glijden — onbewust zoekende naar een bekende — glijdt zijn donkerblauwe pet door zijn handen, het enige aandenken aan hemzelf. Wanneer hij geamuseerde blikken in de menigte weet te vinden, richt hij zijn kijkers omlaag. Nerveus schuift hij zijn marine pet op, de klep naar achteren gericht.
          'Volgende.'
          Ruhn kijkt omhoog — de veilingmeester druk gebarend in zijn richting, een bord in zijn grote handen vastgeklemd.
          'God, niet zo'n een.'
          Nadat de man het bord rondom zijn nek heeft gehangen, grijpt hij Ruhn's gezicht vast — het bruut ronddraaiend. Ruhn weet wat hij ziet: de donkere kringen, de ingevallen wangen en het oncontroleerbare trillen. Grommend laat de man hem hardhandig los, iets uit zijn zak trekkend — het op Ruhn's bord plakkend met een gigantisch brede grimas.
          Ruhn kijkt omlaag — ziet de rode ronde sticker ondersteboven op zijn bord zitten, het woord SALE direct zichtbaar.
          Strompelend wordt Ruhn hardhandig het podium opgeduwd, terwijl twee jongedames het zojuist hebben verlaten. Ruhn staat versteld van hun vurige persoonlijkheden — wetende dat ze nieuw moeten zijn binnen de vampier wereld. Niemand met kennis van vampieren zou zichzelf dusdanig kunnen gedragen, zonder dood te gaan van hun angst.
          'Volgende: Ruhn Danlow — een gebruikte status, een lichtelijke verslaving, een waar koopje! Begin op €500,—'
          Zojuist waren gevangen verkocht voor absurde prijzen — het feit dat Ruhn wordt verkocht voor dit luttele bedrag, doet hem slikken. Standvastig houdt hij zijn kijkers op de houten vloer gehouden, de volgende stilte geheel omarmend. Het zou hem niet enigszins moeten verklaren — Ruhn was niets binnen deze vampier wereld, dat wist hij.
          'Niemand? Wel, het is ook niet bepaald een plaatje. €400, iemand?'


    NAME • Ruhn Danlow
    BIRTH DATE • August 3th 1993
    BIRTH PLACE • Eagan, Minnesota
    RESIDENCE • Minneapoli, Minnesota
    BLOOD TYPE • AB+
    FIRST TIME • X (addicted)
    CHARACTER • Competitive & Obedient & Persistent

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 10:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 mei 2019 - 11:23 ]


    •

    Whoop, laat ik ook een poging doen. Misschien dat ik later nog op meer doelen kom.

    • Succesvol op mezelf gaan wonen
    • Mijn bachelorscriptie schrijven
    • Al mijn vakken in één keer halen
    • Weten waar ik mijn master wil gaan volgen
    • Minstens 50k schrijven
    • Minstens 20 boeken lezen
    • Gezonder gaan leven
    • Vrijwilligerswerk gaan doen bij het Oertijdmuseum
    • Boeken die ik niet meer hoef verkopen of weggeven
    • Naar een concert gaan

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 14:29 ]


    Stenenlikker

    Hallo lieve Q.ers,

    Gisteren heb ik één van m'n doelen deels gehaald, namelijk:
    • Go to multiple Q. meetings
    Gisteren was namelijk de eerste Q. meeting van het jaar in Utrecht en het was ontzettend gezellig — we zijn (bijna) bekeerd door een Jezus aanhanger, hebben geluncht bij de HEMA, rond gesnuffeld in de boekenwinkel, drankjes en pannenkoeken gegeten bij De Muntkelder en afgesloten met nog meer drankjes bij Het Gegeven Paard in Tivoli. De Q. aanwezigen (naast mijzelf) waren: Anna, Belle, Britt, Frederick, Shania en Suuz.
    Het was echt géweldig, dus hierbij wat mooie foto's ter bewijs:



    •

    Ik heb maar 1 doel voor 2019 en dat is beter worden.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paracosmic schreef:
    Hallo lieve Q.ers,

    Gisteren heb ik één van m'n doelen deels gehaald, namelijk:
    • Go to multiple Q. meetings
    Gisteren was namelijk de eerste Q. meeting van het jaar in Utrecht en het was ontzettend gezellig — we zijn (bijna) bekeerd door een Jezus aanhanger, hebben geluncht bij de HEMA, rond gesnuffeld in de boekenwinkel, drankjes en pannenkoeken gegeten bij De Muntkelder en afgesloten met nog meer drankjes bij Het Gegeven Paard in Tivoli. De Q. aanwezigen (naast mijzelf) waren: Anna, Belle, Britt, Frederick, Shania en Suuz.
    Het was echt géweldig, dus hierbij wat mooie foto's ter bewijs:




    Yeeeess! Het was zo leuk! (:
    Ik kijk al uit naar de volgende meeting.

    Ik doe gezellig mee!

    In 2019 wil ik:
    - Schrijven terug oppakken en verder werken aan 'Stalker'
    - Gedichtenbundel af maken
    - Closure hebben met een bepaalde relatie
    - Een nieuw instrument leren spelen
    - Weer focus vinden
    - Eigen evenementen terug oppakken
    - Giftige relaties beeindigen
    - Songs afmaken
    - Mid 2019 wil ik X kg wegen met een vet% van X%
    - 120kg squatten

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 16:29 ]


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    Ik doe gezellig mee!

    In 2019 wil ik:
    - Mid 2019 wil ik X kg wegen met een vet% van X%


    Zou je de quote rondom je gewicht willen aanpassen zoals ik het hierboven heb gedaan? Cijfers mogen namelijk niet genoemd worden op Quizlet.


    •

    Paracosmic schreef:
    Hallo lieve Q.ers,

    Gisteren heb ik één van m'n doelen deels gehaald, namelijk:
    • Go to multiple Q. meetings
    Gisteren was namelijk de eerste Q. meeting van het jaar in Utrecht en het was ontzettend gezellig — we zijn (bijna) bekeerd door een Jezus aanhanger, hebben geluncht bij de HEMA, rond gesnuffeld in de boekenwinkel, drankjes en pannenkoeken gegeten bij De Muntkelder en afgesloten met nog meer drankjes bij Het Gegeven Paard in Tivoli. De Q. aanwezigen (naast mijzelf) waren: Anna, Belle, Britt, Frederick, Shania en Suuz.
    Het was echt géweldig, dus hierbij wat mooie foto's ter bewijs:



    Klinkt als een geslaagde meeting ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Paracosmic schreef:
    (...)

    Zou je de quote rondom je gewicht willen aanpassen zoals ik het hierboven heb gedaan? Cijfers mogen namelijk niet genoemd worden op Quizlet.


    Is het zo goed dan? Why is that tho?


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)

    Is het zo goed dan? Why is that tho?


    Zo is het perfect.

    Dit staat in de huisregels van Quizlet:
    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.


    •

    Vandaag voor de 2e keer van deze week gesport. Waar ik m'n fanatisme weer voor terug gevonden heb en ik vind het weer leuk.
    Daarnaast heerlijk mijzelf verwend door een douche met Rituals te nemen. Scrub en alles erop en eraan en tot slot nog een uur in bed boek gelezen. Dus ik ga goed voor nu. Gister ook nog een zeer gezellig feestje gehad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In het kader van meer gaan sporten, heb ik gisteren op m'n stageplek een klein beginnetje gemaakt door van de begane grond naar de twaalfde verdieping met de trap te gaan. Oké, eigenlijk deed ik dit omdat het te druk was bij de liften, maar toch. En het voelde goed. (cool)

    Het begin is er.

    Ik moest er even over nadenken, wist echt niet wat ik wilde.
    Maar ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen wat te bedenken:

    * Een nieuwe poging mijn agenda bij te blijven houden. -- Plannen voor school, etc. -- Werken met to-do lijstjes.
    * Meer schrijven, ik wil proberen dit jaar mijn verhaal voor een boek af te ronden.
    * Opnieuw gaan sporten, hierbij een sport zoeken die bij mij past. (Evt. terug naar de korfbal).
    * Mijn opleiding afronden, en een baan in het onderwijs vinden.
    * Sparen voor een nieuwe auto
    * Meer met vrienden afspreken

    [ bericht aangepast op 9 jan 2019 - 17:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    @ Slughorn — super leuk dat je doelen hebt bedacht. Voortaan werk ik de beginpost alleen in het weekend bij (because workworkwork), dus geen nood als het wat langer duurt! :Y)


    •

    Ik wil er nog 1 aan toevoegen.

    Ik wil elke maand 1 boek lezen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Paracosmic schreef:
    @ Slughorn — super leuk dat je doelen hebt bedacht. Voortaan werk ik de beginpost alleen in het weekend bij (because workworkwork), dus geen nood als het wat langer duurt! :Y)


    Komt vast goed :Y)
    Het duurde bij mij echt een enorme tijd om te bedenken wat ik dit jaar nu eigenlijk wilde. Volgende keer wil ik eigenlijk ook mee gaan doen aan Monthly Goals, dus misschien moet ik maar vast iets verzinnen voor Februari (':


    It's never gonna happen, Guys.