• Ruhn Danlow

    •••

    Human • (a so called) Criminal • 27 • AB+ • Outfit • @ Stage • & —
          Gedurende de ijskoude douche is hij doodstil.
          Gedurende het kleding verwisselen is hij doodstil.
          Gedurende de genadeloze afranseling is hij doodstil.

          Ruhn heeft een plaats verworven op een oncomfortabele houten bank — dusdanig verwijderd van de anderen waardoor hij enigszins verborgen blijft. Hierdoor krijgt hij des te meer tijd om de andere gevangenen te observeren. Ruhn ziet mensen uit allerlei verschillende windstreken — het overgrote gedeelte van het vrouwelijk geslacht. Waarom, kan hij zichzelf niet vertellen. Hetgeen als een paal boven water staat, is het feit dat hij hier absoluut niet thuis hoort. Vele aanwezigen zijn daadwerkelijk criminelen. En, hij? Nee, hij is simpelweg een ongelukkige.
          Wanneer de eerste gevangenen hardhandig richting de uitgang worden gestuurd, kruipt Ruhn verder in zichzelf — trachtend te verdwijnen. Gaia's perfecte gezicht flitst over zijn netvlies, hetgeen een zachte kreun weet te onttrekken. Direct kruipt de aandrang naar vampiergif omhoog, vlammend — niet te negerend.
          Ruhn heeft het gelukzalige gevoel bijna gevonden in zijn gedachten, wanneer hij hardhandig wordt vastgenomen. De harde en ijskoude lach doen hem beseffen hoe hij er momenteel uit moet zien — gebroken, verslaafd, zwakzinnig. Ruhn doet geen enkele poging zijn bewakers tegen te werken, wetende dat het een verloren zaak is om te beginnen. Hierdoor wordt hij half lopend / half slepend meegevoerd — in de richting van een gonzende menigte. Ruhn verstijft rondom het plotselinge felle licht van de buitenwereld, de indrukken te veel om te filteren.
          Terwijl zijn kijkers over de menigte glijden — onbewust zoekende naar een bekende — glijdt zijn donkerblauwe pet door zijn handen, het enige aandenken aan hemzelf. Wanneer hij geamuseerde blikken in de menigte weet te vinden, richt hij zijn kijkers omlaag. Nerveus schuift hij zijn marine pet op, de klep naar achteren gericht.
          'Volgende.'
          Ruhn kijkt omhoog — de veilingmeester druk gebarend in zijn richting, een bord in zijn grote handen vastgeklemd.
          'God, niet zo'n een.'
          Nadat de man het bord rondom zijn nek heeft gehangen, grijpt hij Ruhn's gezicht vast — het bruut ronddraaiend. Ruhn weet wat hij ziet: de donkere kringen, de ingevallen wangen en het oncontroleerbare trillen. Grommend laat de man hem hardhandig los, iets uit zijn zak trekkend — het op Ruhn's bord plakkend met een gigantisch brede grimas.
          Ruhn kijkt omlaag — ziet de rode ronde sticker ondersteboven op zijn bord zitten, het woord SALE direct zichtbaar.
          Strompelend wordt Ruhn hardhandig het podium opgeduwd, terwijl twee jongedames het zojuist hebben verlaten. Ruhn staat versteld van hun vurige persoonlijkheden — wetende dat ze nieuw moeten zijn binnen de vampier wereld. Niemand met kennis van vampieren zou zichzelf dusdanig kunnen gedragen, zonder dood te gaan van hun angst.
          'Volgende: Ruhn Danlow — een gebruikte status, een lichtelijke verslaving, een waar koopje! Begin op €500,—'
          Zojuist waren gevangen verkocht voor absurde prijzen — het feit dat Ruhn wordt verkocht voor dit luttele bedrag, doet hem slikken. Standvastig houdt hij zijn kijkers op de houten vloer gehouden, de volgende stilte geheel omarmend. Het zou hem niet enigszins moeten verklaren — Ruhn was niets binnen deze vampier wereld, dat wist hij.
          'Niemand? Wel, het is ook niet bepaald een plaatje. €400, iemand?'


    NAME • Ruhn Danlow
    BIRTH DATE • August 3th 1993
    BIRTH PLACE • Eagan, Minnesota
    RESIDENCE • Minneapoli, Minnesota
    BLOOD TYPE • AB+
    FIRST TIME • X (addicted)
    CHARACTER • Competitive & Obedient & Persistent

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 10:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 mei 2019 - 11:23 ]


    •

    Yay! Dotc beoordeeld en bezig met het kijken naar uitgevers. Hoe gaat het me jullie doelen?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    • Me inschrijven voor een master

    Done. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vermoed dat je erover heen gekeken hebt, maar pssst, ik sta er nog niet tussen :').


    Stenenlikker

    Ik kan deze afstrepen:
    • Start writing again

    Ik ben weer volop aan het RPG'en en heb ook weer een ORPG, so I'm back. :Y)


    •

    Hephaistion schreef:
    Ik vermoed dat je erover heen gekeken hebt, maar pssst, ik sta er nog niet tussen :').


    OMG BELLE HET SPIJT ME ZO. Ik ga dit meteen in orde maken.


    •

    Goed bezig iedereen!

    2/12 tekeningen zijn af inmiddels ^^ verder gaat het nog niet zo snel, maar het zijn ook langetermijndoelen dus dat duurt nog wel een paar maand :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Paracosmic schreef:
    (...)

    OMG BELLE HET SPIJT ME ZO. Ik ga dit meteen in orde maken.


    No prob en dank je!

    En ja, ik zit ook met dat ik vooral lange termijn doelen heb, of die ik nu in ieder geval nog niet kan halen.
    Maar ik heb wel volgende week vrijdag een kenningsmakingsgesprek/introductie bij het oertijdmuseum, dus dat kan heel snel rond zijn! :'D


    Stenenlikker

    Ik had een nieuw idee voor een verhaal, dus ik ben eindelijk ook weer aan het schrijven geslagen, nu moet ik die inspiratie alleen ook naar mijn andere verhaal vertalen (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Goed bezig! Pst haha heh waar ben ik gebleven?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik heb wat doelen toegevoegd aan m'n lijstje:

    Mirte / Paracosmic
    • Get a haircut
    • Get a tattoo
    • Go on a date

    De eerste kan ik meteen afstrepen, want ik heb gisteren m'n haar drastisch veranderd. :Y) (Zie spoiler voor foto bewijs.)


    M'n haar vóórdat we begonnen en nádat m'n zusje het eerste (grootste) gedeelte had afgeknipt:


    •

    Paracosmic schreef:
    Ik heb wat doelen toegevoegd aan m'n lijstje:

    Mirte / Paracosmic
    • Get a haircut
    • Get a tattoo
    • Go on a date

    De eerste kan ik meteen afstrepen, want ik heb gisteren m'n haar drastisch veranderd. :Y) (Zie spoiler voor foto bewijs.)


    M'n haar vóórdat we begonnen en nádat m'n zusje het eerste (grootste) gedeelte had afgeknipt:



    I like it! Girl, you look amazeballs :Y)

    • Mijn scriptie afmaken
    • Afstuderen en mijn bachelor halen

    DONE. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    • Mijn scriptie afmaken
    • Afstuderen en mijn bachelor halen

    DONE. :Y)

    Gefeliciteerd!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Tekening 3 is gemaakt, en boek 1 is uit ^^ het duurt nog even, maar uiteindelijk komen we er wel :')

    Ik wil trouwens graag nog een doel toevoegen aan mijn lijstje als dat mag:
    - The Seven Deadly Sins af maken.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mijn voornemens waren/ zijn:
    - Meer lezen (Ben begonnen aan mijn 3e boek, dit gaat dus goed.)
    - Nieuw verhaal gaan schrijven. (gisteren nog 2 hoofdstukjes geschreven)
    - Stoppen met snoepen (oops, dit gaat wat minder goed.)
    - Optijd slapen (heel af en toe lukt dit.)
    - Leuke dingen doen ( Slipcursus gehad, spelletjes avond, avondje chillen in de planning)
    - Feestjes vieren. ( Snollebollekes, Carnaval en concert is gepland)
    - Stoppen met nagels bijten (project nu gestart om met Carnaval alle kleuren te kunnen lakken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan