• Ruhn Danlow

    •••

    Human • (a so called) Criminal • 27 • AB+ • Outfit • @ Stage • & —
          Gedurende de ijskoude douche is hij doodstil.
          Gedurende het kleding verwisselen is hij doodstil.
          Gedurende de genadeloze afranseling is hij doodstil.

          Ruhn heeft een plaats verworven op een oncomfortabele houten bank — dusdanig verwijderd van de anderen waardoor hij enigszins verborgen blijft. Hierdoor krijgt hij des te meer tijd om de andere gevangenen te observeren. Ruhn ziet mensen uit allerlei verschillende windstreken — het overgrote gedeelte van het vrouwelijk geslacht. Waarom, kan hij zichzelf niet vertellen. Hetgeen als een paal boven water staat, is het feit dat hij hier absoluut niet thuis hoort. Vele aanwezigen zijn daadwerkelijk criminelen. En, hij? Nee, hij is simpelweg een ongelukkige.
          Wanneer de eerste gevangenen hardhandig richting de uitgang worden gestuurd, kruipt Ruhn verder in zichzelf — trachtend te verdwijnen. Gaia's perfecte gezicht flitst over zijn netvlies, hetgeen een zachte kreun weet te onttrekken. Direct kruipt de aandrang naar vampiergif omhoog, vlammend — niet te negerend.
          Ruhn heeft het gelukzalige gevoel bijna gevonden in zijn gedachten, wanneer hij hardhandig wordt vastgenomen. De harde en ijskoude lach doen hem beseffen hoe hij er momenteel uit moet zien — gebroken, verslaafd, zwakzinnig. Ruhn doet geen enkele poging zijn bewakers tegen te werken, wetende dat het een verloren zaak is om te beginnen. Hierdoor wordt hij half lopend / half slepend meegevoerd — in de richting van een gonzende menigte. Ruhn verstijft rondom het plotselinge felle licht van de buitenwereld, de indrukken te veel om te filteren.
          Terwijl zijn kijkers over de menigte glijden — onbewust zoekende naar een bekende — glijdt zijn donkerblauwe pet door zijn handen, het enige aandenken aan hemzelf. Wanneer hij geamuseerde blikken in de menigte weet te vinden, richt hij zijn kijkers omlaag. Nerveus schuift hij zijn marine pet op, de klep naar achteren gericht.
          'Volgende.'
          Ruhn kijkt omhoog — de veilingmeester druk gebarend in zijn richting, een bord in zijn grote handen vastgeklemd.
          'God, niet zo'n een.'
          Nadat de man het bord rondom zijn nek heeft gehangen, grijpt hij Ruhn's gezicht vast — het bruut ronddraaiend. Ruhn weet wat hij ziet: de donkere kringen, de ingevallen wangen en het oncontroleerbare trillen. Grommend laat de man hem hardhandig los, iets uit zijn zak trekkend — het op Ruhn's bord plakkend met een gigantisch brede grimas.
          Ruhn kijkt omlaag — ziet de rode ronde sticker ondersteboven op zijn bord zitten, het woord SALE direct zichtbaar.
          Strompelend wordt Ruhn hardhandig het podium opgeduwd, terwijl twee jongedames het zojuist hebben verlaten. Ruhn staat versteld van hun vurige persoonlijkheden — wetende dat ze nieuw moeten zijn binnen de vampier wereld. Niemand met kennis van vampieren zou zichzelf dusdanig kunnen gedragen, zonder dood te gaan van hun angst.
          'Volgende: Ruhn Danlow — een gebruikte status, een lichtelijke verslaving, een waar koopje! Begin op €500,—'
          Zojuist waren gevangen verkocht voor absurde prijzen — het feit dat Ruhn wordt verkocht voor dit luttele bedrag, doet hem slikken. Standvastig houdt hij zijn kijkers op de houten vloer gehouden, de volgende stilte geheel omarmend. Het zou hem niet enigszins moeten verklaren — Ruhn was niets binnen deze vampier wereld, dat wist hij.
          'Niemand? Wel, het is ook niet bepaald een plaatje. €400, iemand?'


    NAME • Ruhn Danlow
    BIRTH DATE • August 3th 1993
    BIRTH PLACE • Eagan, Minnesota
    RESIDENCE • Minneapoli, Minnesota
    BLOOD TYPE • AB+
    FIRST TIME • X (addicted)
    CHARACTER • Competitive & Obedient & Persistent

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 10:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 mei 2019 - 11:23 ]


    •

    • Vrijwilligerswerk gaan doen bij het Oertijdmuseum

    Derde keer vandaag dat ik er ben geweest en het is geweldig :Y) Dus gehaald ^^


    Stenenlikker

    Ennn tekening 4 is ook af ^^ we gaan lekker ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik schrijf me hier graag uit, doelen zijn niet meer zo van toepassing en nieuwe doelen heb ik niet echt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    1.      Onbemand Hart second draft (eventueel manuscript opsturen, maar die hou ik voor 2020 denk ik.)
    2.      Een verhaal schrijven. (Kan de second draft zijn, liefst iets heel anders nog).
    3.      Een concert bijwonen.
    4.      Mij inzetten voor school en slagen op alle vakken dit jaar. Deze is nu al voor de helft geslaagd! Ik vink hem nog niet af want ik moet stage doen, but i'm doing a really good job so far!
    5.      Genieten van uitjes met vrienden, maximum kansen daar uithalen. Ik heb echt al veel vrienden gezien dus ik vink deze ook al zeker af!
    6.      Rijbewijs halen. GEHAALD VANDAAG YESSS <3
    7.      Op vakantie gaan 1x minstens.
    8.      Meer digitaal tekenen.
    9.      Mensen meeten :) Mijn lieve droppies Lau en Maddie (zie mijn instaupdate ofc ofc) twee weken terug <3
    10.      Journallen en handschrift daarmee verbeteren. Deze schrap ik zelf. Ik denk niet dat ik dit nog wil doen dus ja lol


    A to the Z

    Oehh congrats met je rijbewijs!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gefeliciteerd Laura! *O*


    •

    Hallo lieve users,
    Hierbij zou ik graag willen melden dat ik het Doelentopic initiatief ga stoppen, i.v.m. privé redenen. M'n tijd op Q. (voornamelijk het forum) zit er langzaamaan op en ik heb simpelweg niet meer de energie / tijd / zin om het topic iedere keer aan te passen. (Daarbij verloopt het anders dan ik in gedachten had, wat is te zien aan het feit dat er al meer dan een maand niet meer in het topic is gepost.
    Mocht iemand het Doelentopic initiatief over willen nemen, be my guest.
    Liefs,
    Mirte

    [ bericht aangepast op 16 maart 2019 - 10:50 ]


    •

    Ohorat schreef:
    Waarschijnlijk zal ik deze nog updaten. :)

    1.      Onbemand Hart second draft (eventueel manuscript opsturen, maar die hou ik voor 2020 denk ik.)
    2.      Een verhaal schrijven. (Kan de second draft zijn, liefst iets heel anders nog).
    3.      Een concert bijwonen.
    4.      Mij inzetten voor school en slagen op alle vakken dit jaar.
    5.      Genieten van uitjes met vrienden, maximum kansen daar uithalen.
    6.      Rijbewijs halen.
    7.      Op vakantie gaan 1x minstens.
    8.      Meer digitaal tekenen.
    9.      Mensen meeten :)
    10.      Journallen en handschrift daarmee verbeteren.


    Ik bump dit om mijn lijstje te updaten want we gaan flink vooruit :)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2019 - 19:09 ]


    A to the Z

    • Parijs bezoeken
    • Vriend bezoeken
    • DotC nog steeds lezen en beoordelen
    • Propedeuse halen

    • Manuscript uitgeven
    • Blijven hardlopen
    • Naar een concert gaan


    SIC | PARVIS | MAGNA