• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Alvast veel plezier en ik hoop dat het een leuke date wordt. Laat je wel iemand weten waar je heen gaat?


    Yess, dankjewel! Voor zover ik mijn date ken, zie ik haar niet voor een raar iemand aan. Maar ik laat sowieso wel mensen weten waar ik ben, dus dat komt wel goed ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Excited.
    Laat deze creative flow aanhouden, please.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ah, it feels goods (and sad) to burn some bridges in a couple of days and starting the new year fresh. I normally hate all this 'new year new me' stuff, but I'm so ready, so so so ready to start living my life like I'm supposed to.


    Alle nieuwjaargoals echt prachtig, iedereen die zich in december te goed voelt voor iedereen, en in januari depressief is omdat geen enkel doel gelukt is en 2019 toch niet geworden is waar ze op hadden gehoopt. Goede voornemens werken nooit y'all, er zit geen begindatum aan het worden van een beter persoon.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Boy you’re the perfect example of a hypocrite fuck.


    Ik mis kudo's geven in het forum soms. Kan dat nog opgepakt worden voor in 2019?


    From these ashes, I will rise

    Zooo sommige mensen veranderen nooit blijkt maar weer...


    The truth is out there.

    Is het niet verboden om in de buurt van ziekenhuizen vuurwerk af te steken? Ik durf nu al bijna niet meer naar buiten omdat ik zo schrik van de knallen telkens.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Chibs schreef:
    Alle nieuwjaargoals echt prachtig, iedereen die zich in december te goed voelt voor iedereen, en in januari depressief is omdat geen enkel doel gelukt is en 2019 toch niet geworden is waar ze op hadden gehoopt. Goede voornemens werken nooit y'all, er zit geen begindatum aan het worden van een beter persoon.
    Op zich verschilt dat per persoon, dus deze opmerking is persoonlijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Engels / Nederlands is echt mijn eeuwige dilemma. D:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ok ik ga in 2019 echt m'n series bijhouden, want de afgelopen week zat ik continu: 'OMFG WAAROM HEB IK DIT NIET GEKEKEN TOEN HET UIT KWAM IT'S SO FRIGGING AWESOME'.

    Also, I need a Jamie Fraser in my life.


    Aaargh, de stress van een masterstudie moeten kiezen en daarnaast ook nog een beurs moeten zien te krijgen wil ik naar Engeland of de VS.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2018 - 20:40 ]


    Stenenlikker

    MadaIena schreef:
    (...)Op zich verschilt dat per persoon, dus deze opmerking is persoonlijk.


    Nou de personen waar dit niet van op toepassing is hoeven zich dan toch ook niet aangesproken te voelen.?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2018 - 21:06 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    me trying to figure out waar de goede sfeer hier heen is gegaan
    don't be crabby y'all, this aint the beach
    hahahhaahhahaa snap je hem beach
    y'all better appreciate that joke
    ik weet niet of hij echt grappig is of dat ik er gewoon om zit te lachen omdat mijn hersenen na al dat studeren geen zuurstof meer lijken te krijgen
    i need oxygen and a five year nap


    A to the Z

    Feinics schreef:
    Ik mis kudo's geven in het forum soms. Kan dat nog opgepakt worden voor in 2019?

    Extra shower thought: seriously tho, er zijn soms zulke leuke topics, die kunnen zo gewoon meer aandacht krijgen, bijv. door users die vnl. met creaties bezig zijn.


    From these ashes, I will rise