• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Feinics schreef:
    (...)
    Extra shower thought: seriously tho, er zijn soms zulke leuke topics, die kunnen zo gewoon meer aandacht krijgen, bijv. door users die vnl. met creaties bezig zijn.


    Volgens mij kun je dat het beste posten in het suggestie subforum, misschien pakken ze het dan wel op! ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil een nummer luisteren, weet delen van de videoclip, maar ik kan maar niet op de naam van de band of van het liedje komen. Google weet het ook niet of vind het een te moeilijke opdracht. Dit is zo frusterend, want ik weet voor 80% zeker dat het een Vlaamse band was met een Engelstalige hit.

    En ik denk niet dat ik hem zo een, twee, drie in mijn youtube geschiedenis kan vinden. Waarom kom ik niet op de naam van de band of van het liedje of een deel van de songtekst zodat ik die kan opzoeken?!


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Ik wil een nummer luisteren, weet delen van de videoclip, maar ik kan maar niet op de naam van de band of van het liedje komen. Google weet het ook niet of vind het een te moeilijke opdracht. Dit is zo frusterend, want ik weet voor 80% zeker dat het een Vlaamse band was met een Engelstalige hit.

    En ik denk niet dat ik hem zo een, twee, drie in mijn youtube geschiedenis kan vinden. Waarom kom ik niet op de naam van de band of van het liedje of een deel van de songtekst zodat ik die kan opzoeken?!


    Misschien dat ik hem wel weet? ;)


    A to the Z

    Ok wauw this hurts.


    Gezellig uiteten geweest, daarna thuis filmpje gekeken met mama en nu zelf even wat films downloaden en beslissen welke ik lekker lui in mijn bedje ga kijken.

    Oh, als iemand tips heeft hoe je tegen je ouders kan zeggen dat je een tinderdate hebt met een meisje: advies is welkom! - ik ben meer van het 'uitstellen tot het niet meer kan'-methode...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    So braindead. Ik kan alleen Bleach kijken istg


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    You know it's time to go when no one catches your vibe about something you love.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    XD


    "I shut my eyes in order to see.'


    me on the outside trying to hold it together lmao


    they ask you how you are and you just have to say that you're fine but you're not really fine
    elke keer elke keer wanneer ik erover heen ben en denk 'boeien', u slide into my dms
    WHY U MAKIN THIS SO HARD ON ME IK GA GILLEN


    A to the Z

    jongens zijn echt TRASH maar als ik zeg TRASH wwwwwwwauw


    Heaven is a place that we all have

    Pixielisje schreef:


    me on the outside trying to hold it together lmao


    they ask you how you are and you just have to say that you're fine but you're not really fine
    elke keer elke keer wanneer ik erover heen ben en denk 'boeien', u slide into my dms
    WHY U MAKIN THIS SO HARD ON ME IK GA GILLEN


    Misschien diegene blokkeren als dat kan? Waarschijnlijk niet wat je wil doen, maar op die manier kun je er misschien overheen komen. *virtual hug*

    [ bericht aangepast op 30 dec 2018 - 0:30 ]


    Physics is awesome

    Happy Birthday, dad.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    It kinda sucks that you only need me for when you have time for me and when there’s someone else available you don’t even care about me at all. Just saying.


    Waarom heb ik zoveel spullen en gooi ik niks weg?

    *overwhelmed*


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    It's kinda scary how one text can make your day, and how the absence thereof can break it


    She's imperfect but she tries