• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zucht, waarom blijf ik ook hoop houden dat ik enige kans heb?


    Stenenlikker

    Dit land blijft me verbazen, helaas wel in slechte zin. Hoe kan het dat wij verplicht worden om mensen te gaan halen in Syrië die vrijwillig naar daar vetrokken zijn, nadat ze al eens terug gehaald werden(!!!!)? Ze komen naar hier om te bevallen en vertrekken weer, dus waaaarom??? Ik snap oprecht niks van dit hele systeem.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2018 - 2:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 dec 2018 - 15:00 ]


    Heaven is a place that we all have

    Men r trash wbk


    Heaven is a place that we all have

    OK het klopt dus dat ik de fanfiction schrijver ben die ik zelf ook altijd haatte, loads of comments om te updaten maar ik update 1x per jaar. 🤣


    The truth is out there.

    Ledecky schreef:
    Dit land blijft me verbazen, helaas wel in slechte zin. Hoe kan het dat wij verplicht worden om mensen te gaan halen in Syrië die vrijwillig naar daar vetrokken zijn, nadat ze al eens terug gehaald werden(!!!!)? Ze komen naar hier om te bevallen en vertrekken weer, dus waaaarom??? Ik snap oprecht niks van dit hele systeem.


    VN-verdragen. België is lid van de VN en mag dus gewoon geen kinderen laten zitten in oorlogsgebied. Anders schend je de mensenrechten.
    In dit geval ook echt wel absurd. Plus er zijn zoveel landen die zich met belachelijkere redenen niet als VN lid gedragen (denk maar aan Hongarije die de grenzen sluit omdat de vluchtelingen niet katholiek zijn. Dat druist regelrecht in tegen de Universele Verklaring van de rechten van de mens die Hongarije - jawel - ondertekent heeft)
    Its a strange world isnt it?


    A to the Z

    wat industrials besteld, idk of ze in real life ook zo mooi zijn, maar dat zien we dan wel weer


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Lekker edgy weer :W


    Caution first, always.

    Ik wil een neuspiercing en een nieuw dekbed en een nieuwe spijkerbroek maar als mijn auto kapot is alleen maar nieuwe auto omg.


    The truth is out there.

    Duurt lang


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Laatste 1,5 seizoen van TVD beetje versneld kijken... oftewel ik spoel ontiegelijk door (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Blijkbaar was dat mijn laatste grote maandverband, dat word leuk vannacht. Maar ik kan me niet herinneren dat ik ze allemaal heb op gemaakt. Morgen nieuwe kopen, hopelijk is ergens een aanbieding. Mijn ongesteldheid is wel op de verwachte dag gekomen dus dat is een meevaller.


    Physics is awesome

    Lol lol lol, tijdens het visite in slaap gevallen. Ik ben echt moe... :'D Achter elkaar dingen gedaan deze week. Ik ga blij zijn als ik vanaf morgen geen afspraken heb, maar lekker mijn dingen kan doen en kan slapen. ^^'


    One Who Travels A Higher Path.

    ik heb echt hella excited voor volgende week.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Of ik heb een aflevering gemist of iets anders gemist, want dit personage had al een vriendin en nu gaat ie waarschijnlijk daten met een ander. Dus ik heb iets gemist of hij is niet echt goed bezig.


    Physics is awesome