• Als voor Kerst? Het is niet alsof we al jaren een relatie hebben, maar bijna een goed half jaar en mijn vader wilt iets geven aan hem voor Kerst, gewoon iets kleins van ~10/15 euro als kleinigheidje. Ik kan (heel slecht) echt niks bedenken. Mijn vader wilt hem gewoon iets algemeens geven, in plaats van echt iets specifieks.

    Hebben jullie enig idee wat? Ik ben echt radeloos.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Happy Socks?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Drinkt hij graag bier? Anders zo een kleine biermand? Of iets anders van drank? Alhoewel dat eigenlijk een cadeau is dat jouw vriend eerder aan je vader zie geven dan omgekeerd. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dan inderdaad ook meteen aan drank. :')


    Caution first, always.

    Misschien een luchtje? Was vandaag bij Ici Paris en daar hadden ze een mannen luchtje voor €15. Kruidvat en Etos hebben ook vaak goedkope luchtjes.


    Physics is awesome

    ^ ja die heb ik gekocht! Ook als cadeau haha. Ik vond hem erg lekker ruiken!

    Misschien een grappig/sport/andere interesse boek?
    Een zakmes?
    Rituals/andere zeep?
    Aftershave? Of andere baardartikelen
    Oortjes voor in je telefoon

    Succes!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ons schreef:
    ^ ja die heb ik gekocht! Ook als cadeau haha. Ik vond hem erg lekker ruiken!

    Misschien een grappig/sport/andere interesse boek?
    Een zakmes?
    Rituals/andere zeep?
    Aftershave? Of andere baardartikelen
    Oortjes voor in je telefoon

    Succes!!


    Ik juist niet, maar ik moest toch een ander luchtje hebben.

    Ik weet niet of je vriend van Axe houdt, anders kan je vader dat voor hem kopen? Ze hebben verschillende geuren. Bij Kruidvat hebben ze vaak van die setjes, meestal deodorant en showergel van Axe.


    Physics is awesome

    Als hij van sterke drank houd, bij de Gall en Gall heb je nu hele leuke sets van Best of de World.
    Heb voor mijn broer met whiskey gekocht, 4 kleinere flesjes voor 8, 30 euro.
    Je hebt ze ook met bier etcd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan