• This is Gotham
    If you don't bend, you get broken.


          "I'd kill for a sandwich."

    ●●●

          Iedereen met een beetje liefde voor DC Comics heeft wel eens gehoord van Gotham City. De thuisstad van Batman, The Joker, Harley Quinn, Catwomen etc. De meest gestoorde mensen groeien hier op, ook jaren later. Batman en zijn generatie zijn jaren geleden al van de aardbodem verdwenen. Voor de nieuwe generatie zijn het alleen verhalen, verhalen die sommigen iets te serieus nemen.

    ●●●

          Het is 2027 en Gotham is als stad heel erg gegroeid. De criminaliteit is redelijk omlaag gegaan sinds de laatste generatie schurken. Gotham is saai aan het worden, tenminste, zo denken een aantal inwoners er over. Zo saai dat mensen de touwtjes in eigen handen nemen. Een aantal criminelen gaan de straten op om kinderen van hun ouders te beroven, om mensen angst aan te jagen en om banken te overvallen. Dit laat heel wat littekens achter en niet iedereen herstelt even mooi. Zo ontstaat de nieuwe generatie van losgeslagen criminelen, maar natuurlijk ook heldhaftige mensen die Gotham willen redden van de chaos. Het is maar net hoe je als persoon bent en hoe je met de situatie omgaat. Ben je sterk en ga je vechten? of ga je met de chaos mee?


    ●●●

    De situatie in Gotham zorgt voor veel wisselvallige mensen. Bijna iedereen heeft een alter-ego en iedereen probeert op zijn of haar eigen manier iets aan de chaos te doen, of juist niet. Iedereen heeft zijn eigen woning, tenzij je natuurlijk liever op straat leeft. In Gotham zijn veel regels, regels waar niemand zich aan houdt. Doe vooral waar jij zin in hebt en waar jij je goed bij voelt. Heb je een vaste baan? of leef je liever van de zakken van anderen? Natuurlijk kun je er ook voor kiezen andere daden te doen voor je geld. Ben je toevallig goed met een pijl en boog? Laat dat dan je baan zijn, huurmoordenaars zijn bijna altijd voorzien van werk in Gotham.


    ●●●
    nog één dame en heer beschikbaar

    Tallulah            newcomer            good/citizen            odile            1.4
    name            status            evil/good/citizen            username            page
    valerie            rainbow            evil/good/citizen            moonchild            1.3
    Eleanore            reaper            evil            kray            1.4
    name            status            evil/good/citizen            nesber            page

    name            status            evil/good/citizen            invisibilia            page
    Michael            bones            evil, a bit good            sombre            1.2
    Alec             status            neutral/citizen            IrisWestAllen            1.3
    Devin            lucifer            evil            salem            1.4
    name            status            evil/good/citizen            username            page


    ●●●
    Bij het maken van je personage ben je niet verplicht om een superheld of schurk te maken. Natuurlijk mag jouw karakter ook gewoon een inwoner zijn die bijvoorbeeld voor de krant werkt. Jouw inwoner kan de meest normale baan hebben, maar bijvoorbeeld geobserdeerd zijn met een ander karakter. Wees creatief, er zijn geen grenzen.
          Mocht je nou wel een superheld of schurk maken, wees dan ook creatief. Er zijn duizenden karakters waar je inspiratie vandaan kunt halen. Misschien is je karakter een copycat en probeert hij of zij de nieuwe batman of catwoman te worden. Qua leeftijd zijn er geen grenzen.

    ●●●

    please behave ● minimum of 150 words ● no fights outside the RPG ● no perfect characters ● Q-rules

    ROLES            TALK            PLAY




    sombre ©


    [ bericht aangepast op 31 jan 2019 - 10:19 ]


    - thank you for existing -

    Yay! I’m here for this. Ik ga nog even nadenken over mijn rol maar ik zou graag alvast een vrouw reserveren.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Artwork schreef:
    Yay! I’m here for this. Ik ga nog even nadenken over mijn rol maar ik zou graag alvast een vrouw reserveren.


    Leuk! Ik zet je er bij ;)


    - thank you for existing -

    Oké anybody up for duo baddasery :Y) ?

    Ah, ik twijfel nog even. MT


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nesryn schreef:
    Ah, ik twijfel nog even. MT


    Waarover twijfel je? (: vragen zijn altijd welkom!


    - thank you for existing -

    Nesryn schreef:
    Ah, ik twijfel nog even. MT


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Sombre schreef:
    (...)

    Waarover twijfel je? (: vragen zijn altijd welkom!


    Voornamelijk vanwege tijd/drukte soms.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yes please. Een evil chick for me please.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nesryn schreef:
    Ah, ik twijfel nog even. MT

    Vrouw, please.
          En dan nog een vraagje; als je een schurk of held wilt aanmaken, kun je dan bijv. een karakter "claimen" of is dat uit den boze en is het echt totaal creatief aangelegd je eigen held of schurk aan te maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    M00NCHILD schreef:
    Oké anybody up for duo baddasery :Y) ?

    YUP I am!!


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik ga toch voor een jongeman.


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Mag ik een vrouw? c:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2019 - 19:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Artwork schreef:
    (...)
    YUP I am!!


    Hello there :)
    Zou ik dan alvast een vrouwelijke rol mogen reserveren?

    Buccaneer schreef:
    Vrouw, please.
          En dan nog een vraagje; als je een schurk of held wilt aanmaken, kun je dan bijv. een karakter "claimen" of is dat uit den boze en is het echt totaal creatief aangelegd je eigen held of schurk aan te maken?


    Je mag een karakter claimen, maaaaar dit is de generatie na batman etc. dus dan moet het een andere generatie zijn, of een copycat van die vorige generatie. (:


    - thank you for existing -