• Want ik moet beslissen of ik de vlaamse remake vanaf morgen ga volgen of niet. ^^

    Ik las overal dat het in Nederland zo'n succes is dus ik dacht het even te checken. En geen betere plek dan een site vol met noorderburen daarvoor! :Y)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2019 - 13:03 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JAAA ik vond het echt fantastisch!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vond de luizenmoeder zeker een aanrader.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2019 - 16:26 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    De Nederlandse versie is inderdaad een flinke aanrader, heb de vlaamse nooit gezien en kan me ook geen Luizenmoeder voorstellen zonder Ilse Warringa , want Juf Ank is de beste. Maar de Vlaamse zal het vast net zo goed doen ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb absoluut genoten van de luizenmoedet, al weet je natuurlijk nooit hoe een remake/vervolg het gaat doen. Maar het eens een kans geven lijkt mij zeker de moeite waard.
    Weet je ook hoe de Vlaamse versie gaat heden? Ben zelf nu ook wel benieuwd :Y)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik heb absoluut genoten van de luizenmoedet, al weet je natuurlijk nooit hoe een remake/vervolg het gaat doen. Maar het eens een kans geven lijkt mij zeker de moeite waard.
    Weet je ook hoe de Vlaamse versie gaat heden? Ben zelf nu ook wel benieuwd :Y)


    Gewoon hetzelfde. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga het zeker volgen dan, als jullie ook al zo enthousiast zijn. :'D Hoeveel seizoenen hebben jullie al?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jaaaaaa dat moet je echt gaan kijken! Het tweede seizoen in Nederland begintver ongeveer een maand. c: Ik weet niet of jij het kan kijken, want als wij het terug willen kijken, moeten we op NPO gemist kijken hah.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vond het geweldig. Mede omdat ik inde kinderopvang werk en dus veel herkende in overdrevende mate.
    Al zijn de meningen sterk verdeeld, kijk gewoon 1 aflevering en snel genoeg weet je of het jou ding is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vond het AFSCHUWELIJK (':
    Maar dat heeft 1 reden: Ik ben zelf juf, en zo allergisch voor wat juf Ank doet. Ik krijg er echt jeuk van.
    Tegelijkertijd snap ik dat dat juist de bedoeling is dat alles zo overdreven is, etc. Maar goed.
    Ze zetten ook echt wel herkenbare situaties neer, etc. Maar zal wel aan mij liggen denk ik eerder.
    Voor de rest hoor ik namelijk iedereen er positief over!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb de eerste aflevering gezien en ik heb nog geen 'wow' gevoel, maar ik ga het wel blijven volgen. ^^ Ben sowieso wel van de actrice die de hoofdrol vertolkt. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vond het wel oké, maar had ook nog geen 'wow' gevoel.


    The soul needs autumn.

    Hallo allemaal, wat fijn dat u er bent *O*


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb gelezen dat de Vlaamse versie wat minder karikatuurachtig is. (: Dus daar kan het verschil eventueel aan liggen, denk ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.