• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Oke, Anna, vandaag ga je je eindopdracht afmaken en inleveren. You can do it!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oké dus blijkbaar ben ik zoveel afgevallen (geen idee hoe) dat al mijn broeken nu hartstikke losjes zitten en ik kan er zo slecht tegen. Ik wil geen nieuwe broeken kopen.


    Life is a beautiful struggle

    Oké: vanaf nu genoeg uitstelgedrag vertoond.
    Die hard leren modus: on.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Iucifer schreef:
    Oke, Anna, vandaag ga je je eindopdracht afmaken en inleveren. You can do it!


    Update: ik heb Atypical helemaal uitgekeken. What's wrong with me?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Waarom is vandaag alles zo verwarrend.
    #janken


    Life is a beautiful struggle

    Wat is het toch heerlijk om jezelf even kwijt te raken in muziek maken. Echt wordt hier zo onwijs rustig van, feels like I found my puse ofzo. #compleetzen #hetleveniseenfeestje #blessed #gezegend #derustzelfe #niksnegatieftemelden

    [ bericht aangepast op 28 jan 2019 - 15:49 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Beetje extra maar ok


    The truth is out there.

    Ohoh, het is nu nog super rustig op werk, wat betekent dat het zo meteen gaat stormlopen en al die kids opeens tegelijk binnen komen. Please save me.


    Stenenlikker

    piss off (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    this could be the beginning of a novel

    [ bericht aangepast op 28 jan 2019 - 16:43 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Haat letterlijk ziek zijn... :c Niet kunnen werken, niet kunnen studeren, niet kunnen sporten en dan ook niet kunnen schrijven. Like, die vier dingen wil ik juist doen! Maar nee mijn lichaam heeft dus andere plannen bedacht. De hele dag op bed liggen en slapen. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Water drinken gaat vandaag goed, weer lekker gesport en vanavond lekker eten!


    Physics is awesome

    Als m’n moeder aub op zou willen houden zich continu te bemoeien met wat ik eet en wanneer ik het eet. Bedankt.


    Dit is de beste salade die ik in tijden heb gehad ! Voel me gezegend. #Blessed #GoodFoodGoodMood #zen


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    If I don't think and talk about it, it won't be real...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.