• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    God, wat lijkt het zwaar om jou te zijn. :W


    Beetje schizofreen of niet dan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oeh nice! Heb vandaag een nieuw deken gekregen van mijn mams. Hopelijk is hij warmer dan de vorige want dat was bijna geen deken meer te noemen :')


    "It means no worries, for the rest of your days"

    how am i gonna survive?!
    Is het al weekend?! is het al zomervakantie?!

    Alsof jij nooit wat vergeet. Je zegt soms wel eens dat ik een mierenneuker ben, maar dat ben jij echt van ons twee.


    Physics is awesome

    Damn, tijdens dit verhaalonderzoek kom ik echt de meest gruwelijke dingen tegen... Brrr, hoe verschrikkelijk de mensheid wel niet kan zijn.


    Stenenlikker

    Lekker serietje op de bank heerlijk ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als jij begon was het wel oké geweest hahahahahah, lachen wel


    Life is a beautiful struggle

    Ik word hier zo zat van, wat wil je nou?! Communiceer ik kan het niet ruiken.


    Life is a beautiful struggle

    Inside jokes are the best jokes.


    Life is a beautiful struggle

    Ben gezegend met een goede nachtrust, en blessed hoe lekker ik wakker ben geworden. Ga zo heerlijk ontbijten, wat is het leven toch mooi (A) (H)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    How annoying can one be?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik. Mag. Niet. Ziek. Worden.
    Serieus lichaam, er zijn 360 dagen waarop je ziek mag worden, maar niet nu ik bijna vertrek naar Noorwegen (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik hou er niet van om vrienden teleur te stellen, maar het moet in dit geval... Het blijkt gewoon dat haar idee niet uitvoerbaar is zonder belachelijk veel geld aan een vliegticket uit te geven.


    Stenenlikker