• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Dat heet achterbaksheid. Eikels.


    Queer zijn is gewoon alles

    Yay nieuwe popsocket binnen, nooit verwacht dat ik die zo zou missen haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aaah! Wanneer komt hij nou?!
    Vijftien jaar heb ik gewacht op het einde van de gameserie, op deze game. En nu moet hij binnen een uur in de bus liggen!
    POST NL SCHIET OP!!!

    **Kijkt snel uit het raam of ze al postbezorgers ziet...


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Aaah! Wanneer komt hij nou?!
    Vijftien jaar heb ik gewacht op het einde van de gameserie, op deze game. En nu moet hij binnen een uur in de bus liggen!
    POST NL SCHIET OP!!!

    **Kijkt snel uit het raam of ze al postbezorgers ziet...

    Kingdom Hearts III? ^^


    Caution first, always.

    SEGA schreef:
    (...)
    Kingdom Hearts III? ^^


    OOOOH JA! :D


    It's never gonna happen, Guys.

    Zo lief dat ze de punten bij wilde schrijven, want nu heb ik een volle spaarkaart! Nu alleen nog iets uitkiezen ermee. En ze hadden het luchtje nog dus ik ben weer blij.


    Physics is awesome

    Hahaha ok ik ben echt op optimaal slakkentempo aan het opruimen maar gelukkig heb ik de hele middag om op te ruimen en schoon te maken. Voelt wel chill om te kunnen opruimen en er ook even de tijd voor te hebben. Vanaf volgende week weer drama en chaos al om. Fijn om dan naar een schoon en opgeruimd huisje thuis te komen. Ook al had ik niet echt veel troep, maar het kan altijd beter.


    The truth is out there.

    MIJN TWEEDE BOEK WORDT OOK UITGEGEVEN, I can’t, I just can’t, dit is echt unreal


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    MIJN TWEEDE BOEK WORDT OOK UITGEGEVEN, I can’t, I just can’t, dit is echt unreal


    Wauw gefeliciteerd!! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Frodo schreef:
    MIJN TWEEDE BOEK WORDT OOK UITGEGEVEN, I can’t, I just can’t, dit is echt unreal



    Waaaah wat ontzettend gaaaaf!! Gefeliciteerd zeg :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Waarom wachten ze nou weer een week met het uitzenden van de volgende aflevering?!


    Physics is awesome

    Frodo schreef:
    MIJN TWEEDE BOEK WORDT OOK UITGEGEVEN, I can’t, I just can’t, dit is echt unreal


    Oooh, dat is supergaaf!


    Stenenlikker

    God je bent echt een lieve gozer maar please stop met foto's van je kinks op insta te plaatsen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wow. Ik heb nog nooit meegemaakt dat niemand klaagde over het eten en dan kreeg ik ook nog eens complimenten. Holy shit. Is iedereen ziek?
    Dat maakt deze dag wel weer iets beter tho

    Wat lekker, even een avondje helemaal voor mezelf, lekker muziek maken en luisteren. Die monitoren klinken zo fantastisch. I feel so zen and blessed. #Zozen #Blessed #Positivity


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.