• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    @ Danique, Rick & Belle: thanks guys ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    It’s little bit too much, isn’t it? :”)

    Aaaaaaaaaaa ik wordt Tante! Ik ben zo blij.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Aaaaaaaaaaa ik wordt Tante! Ik ben zo blij.


    Proficiat. ^^


    Nog even goed door werken en hopelijk raken deze twee oefeningen dan nog af vanavond, zou mooi zijn. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nee nee nee nee nee dit kan niet het einde zijn van dit seizoen. I NEED MORE.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eeeeeen we zijn al op 10% van de benodigde hoeveelheid woorden! Dit is ook nog steeds maar hoofdstuk 2, oh boy


    From these ashes, I will rise

    Ahhh ik ben zo blij met m’n haar.


    Paracosmic schreef:
    Ahhh ik ben zo blij met m’n haar.

    Ik wacht nog steeds op een foto? Hallo?


    From these ashes, I will rise

    Morgen naar Amsterdam om mijn neef, zijn vrouw en hun twee kinderen weer even te zien c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je hebt geen idee hoe goed het voelt om telkens een hoofdstuk af te sluiten en te denken; dit was echt een lekker stukje pik, goed gedaan


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het is soms echt leuk bij mijn neef deze paar dagen, onder andere met het karaoke zingen en het Magic spelen, maar ik zal wel blij zijn als ik niet meer de hele dag door dezelfde (soort) liedjes moet aanhoren. Dat doe ik niet eens fulltime met mijn muziek.. (': Echt doen wat ik zelf wil zal daarnaast ook weer fijn zijn.
    One day more! Pun intended. Min of meer 8 uur technisch gezien.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Spending the aftermath of your birthday being sad and dysphoric always is so nice :')


    This ain't no place for no better man.

    Meh, dit voelt echt als een dilemma. Ik wil zo graag meedoen met SOTY, maar ik heb gisteren het aan mijn broer laten zien met wat voor verhaal ik bezig ben. Hij vindt het helemaal geweldig en hij zag ook hoe ik met zoveel passie erover vertelde. Dus hij zei dat ik het niet moet plaatsen op Q, maar echt er aan moest nadenken om daarvan een boek te schrijven.... Hij heeft zelfs beloofd als het af is dat hij mijn manuscript leest en nakijkt. D: Hij was heel erg trots op mij en hij zou boos worden als ik het toch online zet, want hij ziet in dit verhaal heel veel potentie. Meh, natuurlijk moet ik het zelf beslissen, maar ik heb er niet echt aan gedacht om dit verhaal naar een uitgever te gaan. Al is het wel mijn eerste verhaal waar ik zoveel woordenaantal mee heb en waar ik oprecht van hou. Urg....


    One Who Travels A Higher Path.

    Marmora schreef:
    Meh, dit voelt echt als een dilemma. Ik wil zo graag meedoen met SOTY, maar ik heb gisteren het aan mijn broer laten zien met wat voor verhaal ik bezig ben. Hij vindt het helemaal geweldig en hij zag ook hoe ik met zoveel passie erover vertelde. Dus hij zei dat ik het niet moet plaatsen op Q, maar echt er aan moest nadenken om daarvan een boek te schrijven.... Hij heeft zelfs beloofd als het af is dat hij mijn manuscript leest en nakijkt. D: Hij was heel erg trots op mij en hij zou boos worden als ik het toch online zet, want hij ziet in dit verhaal heel veel potentie. Meh, natuurlijk moet ik het zelf beslissen, maar ik heb er niet echt aan gedacht om dit verhaal naar een uitgever te gaan. Al is het wel mijn eerste verhaal waar ik zoveel woordenaantal mee heb en waar ik oprecht van hou. Urg....


    Bes (Frodo) heeft haar verhaal volgens mij ook eerst op Q. gezet en vervolgens alsnog uitgegeven. :Y) (correct me If I’m wrong)

    •••

    IK VIND M’N NIEUWE HAAR NOG STEEDS ZO LEUK AAAH.


    Ohoh, ik hoop dat m'n moeder binnen nu en een kwartier thuis is, want met dit weer wil ik echt niet op de fiets naar werk :C.


    Stenenlikker