• LAS ENCINAS
    A Spanish high school for rich b*tches.


    LAS ENCINAS
    Las Encinas is een middelbare school die de kinderen van rijke, Spaanse ouders opleidt tot de zogenaamde 'leiders van morgen.' Alles lijkt te draaien om wat je presteert, maar is dat wel waar? Of speelt het geld dat je ouders bezitten een grote rol in je cijfers of je reputatie? Zijn de sieraden die je draagt of de vele feestjes die je houdt wel genoeg om de vele duistere geheimen te bewaren? Want tja, hoe zijn jouw ouders, zo maar ineens, zo rijk geworden?





    Laten we maar relaties gaan bespreken!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 21:08 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Isak schreef:
    Ik heb Bea ook nog he c:


    Van mij mag ze wel naar Salva en Artemis komen ? c':


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ricciardo schreef:
    (...)
    I got Maia?


    Jaa is goed, post jij eerst? Ik moet namelijk nog redelijk veel voor school doen vandaag. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Kavinsky schreef:
    (...)

    Jaa is goed, post jij eerst? Ik moet namelijk nog redelijk veel voor school doen vandaag. ;3


    Vanuit mijn kant komt het pas tegen het einde van de avond, heb toetsweek aankomende week; dus moet nog leren


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Vanuit mijn kant komt het pas tegen het einde van de avond, heb toetsweek aankomende week; dus moet nog leren


    Ahh ja dan kijken we wel wie eerst kan reageren.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Nesryn schreef:
    (...)

    Zou jij eerst willen posten? Mijn laptop is in beslag genomen door mijn vriend, dus kan er nu niet achter. ('x


    Zoo, ik heb effe snel tussendoor mijn post afgemaakt; dus ik hoop dat je er wat mee kunt c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Zoo, ik heb effe snel tussendoor mijn post afgemaakt; dus ik hoop dat je er wat mee kunt c:


    Hier kan ik zeker iets mee! Mijn post komt heel misschien vanavond, anders pas morgen of dinsdag.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga morgen even kijken hoe en wat met Bea. c: Ik ben doodmoe en heb het hele weekend mijn laptop niet aangeraakt lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ok, ik wil dus met Bea schrijven maar ik bedenk me dat ik nog vrij weinig relaties heb (of ze vergeten heb op te schrijven).. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    Ok, ik wil dus met Bea schrijven maar ik bedenk me dat ik nog vrij weinig relaties heb (of ze vergeten heb op te schrijven).. :')



    Oooh Das niet echt handig inderdaad als ze Queen Bea is :' D

    Met Salva had ze day ze hem soort van afperst :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    oh ja, dat was ook zo. :'D By the way, ik zoek eigenlijk nog een beste vriend voor Bea: iemand die ze al vrijwel haar hele leven kent, de enige is die ze eerlijk heeft verteld waar haar brandwonden vandaan komen en die zo nu en dan eens met Bea naar het graf van haar moeder en broertje gaat. c: Dus een puur platonische relatie. Dat was Iago van Liesje, maar zij is gestopt, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    oh ja, dat was ook zo. :'D By the way, ik zoek eigenlijk nog een beste vriend voor Bea: iemand die ze al vrijwel haar hele leven kent, de enige is die ze eerlijk heeft verteld waar haar brandwonden vandaan komen en die zo nu en dan eens met Bea naar het graf van haar moeder en broertje gaat. c: Dus een puur platonische relatie. Dat was Iago van Liesje, maar zij is gestopt, haha.


    August was geloof ik al een beetje haar beschermende broer toch? Ik wil de relatie wel verbreden (:


    - thank you for existing -

    ^ oh ja zullen we dat doen? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    ^ oh ja zullen we dat doen? ^^


    Yess is goed (:


    - thank you for existing -

    Pff ik heb echt zin om nog een vrouwelijke rol te maken... help.

    Kan dat nog? Is er nog ergens vraag naar?

    Want ik wil wel een beetje een weirdo maken.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Pff ik heb echt zin om nog een vrouwelijke rol te maken... help.

    Kan dat nog? Is er nog ergens vraag naar?

    Want ik wil wel een beetje een weirdo maken.

    Van mij mag het!


    How far is far