• LAS ENCINAS
    A Spanish high school for rich b*tches.


    LAS ENCINAS
    Las Encinas is een middelbare school die de kinderen van rijke, Spaanse ouders opleidt tot de zogenaamde 'leiders van morgen.' Alles lijkt te draaien om wat je presteert, maar is dat wel waar? Of speelt het geld dat je ouders bezitten een grote rol in je cijfers of je reputatie? Zijn de sieraden die je draagt of de vele feestjes die je houdt wel genoeg om de vele duistere geheimen te bewaren? Want tja, hoe zijn jouw ouders, zo maar ineens, zo rijk geworden?





    Laten we maar relaties gaan bespreken!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 21:08 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Yas yas whooopp
    Who's in for something with Beaaaaaa


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yayy mt ^^

    Artemis is er natuurlijk nog niet zo lang (een paar dagen nu op school), dus echt diepgaande relaties zoek ik niet, maar ik ben wel op zoek naar eerste indrukken, iemand die haar (al dan niet verplicht door de directie?) rondgeleid heeft, naast wie ze al gezeten heeft bij een les, met wie ze al gepraat heeft etc.
    Kom maar door met de ideeën ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MadaIena schreef:
    Yas yas whooopp
    Who's in for something with Beaaaaaa


    Narciso en Calla staat tot uw dienst!
    @Necessity, dat geldt ook voor jou fcourse.


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Mt

    Ik vroeg me af of er iemand interesse had in een pleegbroer(tje). Ik heb hem nu al een pleeggezin gegeven, maar het leek me misschien juist wel leuk dat hij de pleegbroer van één van de karakter zou zijn. Als iemand geïnteresseerd is?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hey heyy, Max is ook open voor vanalles.


    Because I love him, do I need another reason?

    CALLA TORIA GLASS
    'I am just another Alice who's trying
    to find her way out of her head
    and into wonderland.'



    RELATIES


    ● Maia Ferreira Da Costa | Ricciardo - 2
    ● Maxine Cordelia Lyon | Willenheim - 4
    ● Celeste Elena Morales | Kavinsky - 4
    ● Alyssa Reyes |Arcenciel - 3
    ● Nikia Willishka Marshall | Nesryn - 2
    ● Beatrice Hayes| MadaIena - 3
    ● Artemis Tamlin | Necessity - 2
    ● Narciso Javier Nieves | Invisibilia - 3
    ● Gereserveerd door Finnegan (Troye Sivan | I’m really fucking gay)
    ● Axel Romeo Usero |Kavinsky - 4
    ● Beau Sinclair | Paracosmic - 3
    ● Gereserveerd door Remiinds
    ● Gereserveerd door Luftmensch
    ● Gereserveerd door Maluma


    PLANNEN
    Beste vriend
    Beste vriendin
    Partner in crime (Haalt voornamelijk de ondeugende kant in Calla naar boven)
    Party friends (Hiermee gaat Calla meestal naar de vele feestjes en is ook de eerste persoon die ze zelf uitnodigt)
    Feministische sqaud (Iemand waarmee ze haar feministische ideeën deelt en waarmee ze dit ook discuteert.)
    Disneyfriends (Wie houdt er niet van disney, kom op. Iemand haar filmmaatje??)

    Meer ideeën moet ik even bedenken.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 21:34 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    MT.

    Arcenciel schreef:
    Ik ga morgen verder aan de slag met Alyss, maar ik twijfel nog over haar geheim.
    Feel free to give your opinion;
    - Miskraam
    - Biseksueel (alhoewel ze zich niet echt schaamt, maar het toch liever geheim houdt)
    - Identiteitsfraude (she actually doesn’t belong there) gecombineerd met ‘dealer’ zodat ze wat vermogen heeft


    Necessity schreef:
    (...)
    Oehh die laatste is wel interessant zeg!


    Ik twijfel nog steeds tho. Die laatste leek me ook leuk maar ik weet niet of het dan een beetje té wordt?

    Arcenciel schreef:
    MT.

    (...)

    Ik twijfel nog steeds tho. Die laatste leek me ook leuk maar ik weet niet of het dan een beetje té wordt?


    Ik sta het toe, maar zorg dan wel ervoor dat je het een beetje uitdenkt.


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

Necessity schreef:
Yayy mt ^^

Artemis is er natuurlijk nog niet zo lang (een paar dagen nu op school), dus echt diepgaande relaties zoek ik niet, maar ik ben wel op zoek naar eerste indrukken, iemand die haar (al dan niet verplicht door de directie?) rondgeleid heeft, naast wie ze al gezeten heeft bij een les, met wie ze al gepraat heeft etc.
Kom maar door met de ideeën ^^


Celeste kan haar wel rondgeleid hebben?


I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

Necessity schreef:
Yayy mt ^^

Artemis is er natuurlijk nog niet zo lang (een paar dagen nu op school), dus echt diepgaande relaties zoek ik niet, maar ik ben wel op zoek naar eerste indrukken, iemand die haar (al dan niet verplicht door de directie?) rondgeleid heeft, naast wie ze al gezeten heeft bij een les, met wie ze al gepraat heeft etc.
Kom maar door met de ideeën ^^


Ik zeg dit in één woord.
oops-ik-knalde-niet-per-ongeluk-tegen-je-aan-in-de-gang.
Calla vond haar er van een afstandje wel interessant uit zien en toen hebben ze op de gang een paar aardige woorden gewisseld, klinkt dat wat? :Y)


And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

Heyhey, ik zoek alle relaties voor Maia, dus als iemand wat wil of ideeën heeft, hmu c:
Zal morgen of woensdag eventjes een impressielijstje ofzo maken


Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

Mt'tje, morgen na mijn examen ga ik mijn rol uitschrijven ^^


Mhm?

Mine.

Nikia staat ook open voor relaties, voor wie wil. (:


'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Hola — ik heb dus Beau, de alom gevreesde koning van de school (met goede redenen), dus veel positieve relaties zal hij niet hebben.

Wat ik (zo uit m’n hoofd) zo zoek voor ‘m:
• beste vriend (mannelijk)
• ex
• horrormoviebuddy
• meisje(s) waarmee hij regelmatig het bed induikt
• persoon die hij eens in elkaar heeft geslagen (met of zonder reden)
• persoon die hij haat
• . . .

Ik heb btw een fulltime baan, dus zal niet continu kunnen reageren in het praattopic.


•

Paracosmic schreef:
Hola — ik heb dus Beau, de alom gevreesde koning van de school (met goede redenen), dus veel positieve relaties zal hij niet hebben.

Wat ik (zo uit m’n hoofd) zo zoek voor ‘m:
• beste vriend (mannelijk)
• ex
• horrormoviebuddy
• meisje(s) waarmee hij regelmatig het bed induikt
• persoon die hij eens in elkaar heeft geslagen (met of zonder reden)
• persoon die hij haat
• . . .

Ik heb btw een fulltime baan, dus zal niet continu kunnen reageren in het praattopic.


I got Maia?


Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.