• LAS ENCINAS
    A Spanish high school for rich b*tches.


    LAS ENCINAS
    Las Encinas is een middelbare school die de kinderen van rijke, Spaanse ouders opleidt tot de zogenaamde 'leiders van morgen.' Alles lijkt te draaien om wat je presteert, maar is dat wel waar? Of speelt het geld dat je ouders bezitten een grote rol in je cijfers of je reputatie? Zijn de sieraden die je draagt of de vele feestjes die je houdt wel genoeg om de vele duistere geheimen te bewaren? Want tja, hoe zijn jouw ouders, zo maar ineens, zo rijk geworden?





    Laten we maar relaties gaan bespreken!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 21:08 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Ik ben nog niet zeker over Amaia's geheim/drama, maar voor de rest begint ze redelijk vorm aan te nemen.

    Iemand interesse in een relatie met haar?


    Bowties were never Cooler

    Wanneer wordt het speeltopic geopend? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb Nikia eventueel ook nog openstaan voor relaties?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nesryn schreef:
    Ik heb Nikia eventueel ook nog openstaan voor relaties?


    Ik heb Amaia als je wil


    Bowties were never Cooler

    Hey, kunnen we misschien een gc op discord maken zodat het voor iedereen makkelijker is om te communiceren? c;


    How far is far

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ik heb Amaia als je wil


    Sure, wat zocht je nog?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eigenlijk alles (:

    Zoek jij nog iets?


    Bowties were never Cooler

    ^ Dit is mijn lijstje nog voor haar. Misschien staat hier iets tussen?

    Voor Nikia zoek ik:

    — Een beste vriend(in); iemand waar ze echt al jaren mee bevriend is, waarmee ze vrijwel alles deelt, behalve haar geheim.
    — Eventueel een ex/een jongen waar het verlangen en de lust geen probleem is, maar de relatie niet werkt.
    — Flirt/iemand waar ze zo nu en dan bij in bed beland.
    — Iemand waar het totaal niet mee klikt.
    — Iemand waar ze zo nu en dan nog wel eens bij crasht.
    — Een stapmaatje.
    — Een verwaterde vriendschap.
    — Andere ideeën zijn ook welkom. (:


    Nikia heeft al:

    Calla — Vriendinnen.
          De dames hebben een goede vriendschap samen en Nikia mag haar dan ook oprecht. Een ruzie tussen de twee is over het algemeen gauw weer bijgelegd en komt zelden tot exploderen.

    Celeste — We used to be Friends.
          Waar hun vriendschap vroeg in hun jeugd ontstond, verwaterde deze helaas naarmate de meiden ouder werden en is er inmiddels nog maar weinig te zien van wat eens hun band was.
    De twee spreken elkaar zo nu en dan nog, maar erg diepgaand zijn de gesprekken niet meer.

    Narciso — Brother from another mother.
          Zoals Narciso haar als het kleine zusje beschouwd, kijkt Nikia naar de jongen op als een broer die ze nooit heeft gehad. De twee delen dan een vrij stevige band.

    Manuel — A place to crash/partybuddies.
          Zo nu en dan, wanneer Nikia de drang heeft haar ouderlijke huis te ontvluchten, blijft ze bij Manuel slapen. De brunette is de jongen dan ook dankbaar voor het feit dat hij haar die mogelijkheid eens heeft geboden en zorgt daarvoor in ruil vaak voor een lekker ontbijtje.
    Ook gaan de twee vrijwel altijd samen op stap, of met andere en is Manuel de eerste die Nikia belt zodra ze opstap gaat. Ook na een avondje stappen wil ze nog wel eens bij Manuel blijven slapen.

    Axel — Ex.
          Axel en Nikia hebben een kortstondige relatie gehad samen, welke voortkwam uit enkele wilde nachten samen en die voornamelijk gebaseerd was op lust. Het duurde dan ook niet lang vooraleer de twee er achter kwamen dat het puur en alleen daarop niet werkte samen, waarop ze besloten weer uit elkaar te gaan.

    Salva — Partytimebaby.
          Ook Salva is iemand waar Nikia vaak mee op stap gaat en wie ze eveneens opzoekt als uit is op een avondje stappen.
    De twee hebben dan ook een goede vriendschap samen.



    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nesryn schreef:
    ^ Dit is mijn lijstje nog voor haar. Misschien staat hier iets tussen?

    Voor Nikia zoek ik:

    — Een beste vriend(in); iemand waar ze echt al jaren mee bevriend is, waarmee ze vrijwel alles deelt, behalve haar geheim.
    — Eventueel een ex/een jongen waar het verlangen en de lust geen probleem is, maar de relatie niet werkt.
    — Flirt/iemand waar ze zo nu en dan bij in bed beland.
    — Iemand waar het totaal niet mee klikt.
    — Iemand waar ze zo nu en dan nog wel eens bij crasht.
    — Een stapmaatje.
    — Een verwaterde vriendschap.
    — Andere ideeën zijn ook welkom. (:


    Nikia heeft al:

    Calla — Vriendinnen.
          De dames hebben een goede vriendschap samen en Nikia mag haar dan ook oprecht. Een ruzie tussen de twee is over het algemeen gauw weer bijgelegd en komt zelden tot exploderen.

    Celeste — We used to be Friends.
          Waar hun vriendschap vroeg in hun jeugd ontstond, verwaterde deze helaas naarmate de meiden ouder werden en is er inmiddels nog maar weinig te zien van wat eens hun band was.
    De twee spreken elkaar zo nu en dan nog, maar erg diepgaand zijn de gesprekken niet meer.

    Narciso — Brother from another mother.
          Zoals Narciso haar als het kleine zusje beschouwd, kijkt Nikia naar de jongen op als een broer die ze nooit heeft gehad. De twee delen dan een vrij stevige band.

    Manuel — A place to crash/partybuddies.
          Zo nu en dan, wanneer Nikia de drang heeft haar ouderlijke huis te ontvluchten, blijft ze bij Manuel slapen. De brunette is de jongen dan ook dankbaar voor het feit dat hij haar die mogelijkheid eens heeft geboden en zorgt daarvoor in ruil vaak voor een lekker ontbijtje.
    Ook gaan de twee vrijwel altijd samen op stap, of met andere en is Manuel de eerste die Nikia belt zodra ze opstap gaat. Ook na een avondje stappen wil ze nog wel eens bij Manuel blijven slapen.

    Axel — Ex.
          Axel en Nikia hebben een kortstondige relatie gehad samen, welke voortkwam uit enkele wilde nachten samen en die voornamelijk gebaseerd was op lust. Het duurde dan ook niet lang vooraleer de twee er achter kwamen dat het puur en alleen daarop niet werkte samen, waarop ze besloten weer uit elkaar te gaan.

    Salva — Partytimebaby.
          Ook Salva is iemand waar Nikia vaak mee op stap gaat en wie ze eveneens opzoekt als uit is op een avondje stappen.
    De twee hebben dan ook een goede vriendschap samen.




    Ik vind het heel lastig, want ze zijn zulke andere mensen en lijken niet veel gelijke interesses te hebben. Wat denk jij?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ik vind het heel lastig, want ze zijn zulke andere mensen en lijken niet veel gelijke interesses te hebben. Wat denk jij?

    Oeh ik kom even mengen, sorryyyy. Ik heb wel een ideetje denk ik c;
    Nikia en Ollie zijn goede vrienden en Ollie probeert Amaia een beetje meer out there te krijgen. Misschien dat Nikia en Ollie dat dan samen proberen? Idk het is gewoon een ideetje haha c;


    How far is far

    Isak schreef:
    Wanneer wordt het speeltopic geopend? c:

    Relaties Ollie






    Wat ik zoek
    ♥ Iemand die hij niet kon uitstaan/iemand waar hij enorm mee botst. - Salva, Beatrice
    ♥ Boyfriend/Crush/Flirt. Gabriel, Manuel
    ♥ Iemand hem treitert/het leven zuur maakt.
    ♥ Friends. Max, Amaia,
    ♥ Iemand waarvoor hij zijn/haar gay best friend voor kan zijn/iemand om mee te shoppen, romantische films mee te kijken, karaoke te doen etc. Nikia
    ♥ Iemand om samen mee naar training te gaan (cheerleader). Maia
    ♥ LGBTQ+ Squad Max
    ♥ Iemand die een slechte invloed op hem heeft.
    ♥ Iemand die hij al heel lang kent, uit zijn jeugd bijvoorbeeld maar waarmee het contact verwaterd is. - August
    ♥ Verder zijn alle ideeën welkom.

    Relaties die ik al heb
    ♥ Axel - Axel is Olly zijn pleegbroer.

    ♥ Max - Max is Olly zijn absolute favoriete persoon op de wereld en tevens zijn best friend.

    ♥ Salva - Salva en Ollie liggen absoluut niet op één lijn en zijn vuur tegen vuur. Ollie geniet alleen maar van Salva zijn reacties en kan het niet laten nog wat extra te overdreven in Salva zijn buurt.

    ♥ August - August en Ollie kennen elkaar al sinds ze klein waren en waren dan ook beste vriendjes. Echter veranderde dit toen Ollie uit de kast kwam. August wist gewoon niet zo goed hoe hij met de nieuwe Ollie om moest gaan en toen bekend werd dat Ollie een oogje op hem had leek hij Ollie volledig te ontwijken. August was namelijk niet alleen Ollie zijn beste vriend, hij was ook zijn echte eerste crush.

    ♥ Nikia - Nikia is erg speciaal voor Ollie. Nikia is de persoon waar hij zijn expressieve zelf kan zijn en zich helemaal kan laten gaan met make-up, kleding en de meest verschrikkelijk foute nummers om mee te zingen. Het liefst zou Ollie de hele dag met haar hand in hand in het winkelcentrum lopen.

    ♥ Amaia - Amaia en Ollie zijn elkaars tegenpolen. Ollie zou normaal gesproken niet meteen contact hebben gezocht met Amaia tot ze er op aangewezen werden samen een project te doen. De twee raakten aan de praat en zo onstond er een vriendschap. Het was misschien een wat vreemde vriendschap, maar een vriendschap is een vriendschap. Amaia leerde Ollie zich zo nu en dan wat meer in toom te houden en Ollie probeert Amaia juist wat meer van zichzelf te laten zien aan de wereled. Ollie vindt het ook geweldig om bezig te zijn met Amaia haar uiterlijk, ze mag er immers best wezen.

    ♥ Beatrice - Beatrice en Ollie zijn niet bepaald elkaars grootste fan. Beatrice vind op haar beurt Ollie een grote dramaqueen en dat vind Ollie juist weer van haar.

    ♥ Celeste - Celeste en Ollie kennen elkaar al heel lang sinds hun ouders erg vaak bij elkaar over de vloer kwamen. Hun kinderen hadden dezelfde leeftijd en waren beiden van het andere geslacht, match made in heaven, right? Echter bleek Ollie gay te zijn, iets wat zijn vriendin natuurlijk allang doorhad. Ollie besloot geen argwaan te wekken en begon een fake relatie met Celeste. Later toen zijn ouders lucht kregen van zijn seksualiteit was Celeste de persoon die voor de buitenwereld nog altijd zijn vriendin speelde en mee ging naar al de bijeenkomsten en feesten van zijn ouders als zijn date. Verder zijn de twee nog altijd goede vrienden en staat Ollie bij Celeste in het krijt.

    ♥ Manuel - Manuel en Ollie hebben een aparte relatie. Bij hun is een klap op hun achterwerk in de gang in plaats van een normale begroeting en flirten in plaats van een praatje maken heel normaal. De leerlingen zijn het inmiddels wel gewend, de leraren zijn een ander verhaal. Zo zijn de twee op een blauwe maandag eens naar het kantoor van de directeur geroepen gezien ze gedrag vertoonde wat niet toegestaan werd op de school.
    Sindsdien wordt er nog eens extra op de twee gelet, maar of ze zich er daar echt wat van aantrekken is een ander verhaal.
    Ook hebben de twee nog een ander stukje geschiedenis met elkaar. Toen Manuel nog een beetje aan het experimenteren was met zijn seksualiteit had hij in een aangeschoten bui Ollie een keer benaderd en van het een kwam het ander. Nu is er een aparte relatie uit ontstaan waar als Manuel behoefte heeft aan mannelijk gezelschap hij bij Ollie aan kan kloppen en is Manuel 10% gay voor Ollie.

    ♥ Alyssa - Door wat verkeerde invloeden is Ollie achter de wonderen van drugs gekomen en gebruikt hij soms als het hem allemaal even teveel wordt. Zijn ouders hebben immers genoeg geld. Toen hij uit was is hij Alyssa eens tegen het lijf gelopen en heeft hij drugs van haar gekocht. Sindsdien is zij zijn vaste dealer voor als hij eens wat nodig heeft.

    ♥ Gabriel - Ollie heeft een vrij grote crush op Gabriel en schuift dit niet onder stoelen of banken.

    ♥ Maia - Maia en Ollie kennen elkaar door hun gezamenlijke sport, cheerleaden. Ollie vindt Maia een erg leuke meid en geweldig gezelschap. De twee spreken altijd af om samen naar de training te gaan en wanneer er teams opgesteld moeten worden weten de twee elkaar ook altijd te vinden.


    ^ Hier even geupdate lijstje van Ollie zijn relaties ^^.
    Als er iets niet klopt of als iemand nog iemand zoekt/een ideetje heeft let me know!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2019 - 21:55 ]


    How far is far

    Plum schreef:
    (...)
    Oeh ik kom even mengen, sorryyyy. Ik heb wel een ideetje denk ik c;
    Nikia en Ollie zijn goede vrienden en Ollie probeert Amaia een beetje meer out there te krijgen. Misschien dat Nikia en Ollie dat dan samen proberen? Idk het is gewoon een ideetje haha c;

    Als Nesryn dat ook goed vind, vind ik het prima, al zal Amaia wel sneller overweldigd raken door twee personen dan door 1


    Bowties were never Cooler

    Ik vind het goed hoor. Nikia zal dan wel proberen de juiste balans er in te houden en zich iets meer op de achtergrond te houden zodat het voor Amaia niet overweldigend wordt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Duss, wanneer komt het speeltopic? :Y)


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.