• A      L      O      N      G            T      H      E            E      D      G      E

    “The Earth is littered with the ruins of empires
    that believed they were eternal.”

    In een wereld waar de mensheid bijna is uitgestorven, waar je moet oppassen met wie je vertrouwt, de juiste banden je leven kunnen redden en waar plunderaars de verkoolde aarde dwalen om te overleven, zal de tijd je vriend of je vijand zijn. Met het oog op de reeks van de steeds meer verontrustende moorden hebben ze in het rustige stadje Deephaven daarvan geleerd. Het heeft dan ook niet lang geduurd voor er verhalen te ronde gaan, en zelfs de (door)reizigers kunnen enkel fantaseren over hoe erg het wel niet in werkelijkheid zal zijn.
          Dompel jezelf onder in de wereld van Heksen, Demonen, Giants en Lycan's, terwijl het mysterie langzaam ontrafelt wordt. De vraag is echter, zijn de wezens van het duister degene waar je echt bang voor moet zijn?

    Regels
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten (geen ruzies). Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen perfecte rollen! Wees realistisch. Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (het liefst ouder dan 24):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Dit is de map over de area waar het om gaat.



    Rollen
    † Buccaneer | Female persona
    † Nedakh | Female persona
    † Thessalhydra | Male persona
    † Nesryn | Female persona
    † Hephaistion | Male persona

    [ bericht aangepast op 11 maart 2019 - 16:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nog steeds van plan mijn rol verder aan te vullen, maar ik moet eerst even een paar posten schrijven voor andere RPG's en dan volgt ze echt gauw.
    Is er wellicht wel al iemand die in een post wil met mijn dame?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hé Nesryn!
    Van mijn part mag je ook gewoon beginnen met de RPG (; Zo lang de basis er maar staat, dan vind ik het goed.
          Als ik ergens aan mee kan helpen (rol / post) dan hoor ik dat graag. Schroom vooral niet om het aan mij te vragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Nesryn: je mag altijd die van mij erin betrekken, maar zij staat nog niet lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gwisin, ah top! Dan ga ik eerst aan de slag met een post en probeer dan gaandeweg ergens nog haar rol af te maken/verder aan te vullen.

    Bedankt, haha hoe graag ik dan ook zou willen, ver kom ik niet zonder info van je char ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nesryn schreef:
    Gwisin, ah top! Dan ga ik eerst aan de slag met een post en probeer dan gaandeweg ergens nog haar rol af te maken/verder aan te vullen.

    Bedankt, haha hoe graag ik dan ook zou willen, ver kom ik niet zonder info van je char ;p


    Je mag anders ook wel mijn personage erin betrekken, hij is al wel af, haha.

    Ik hoop dit weekend trouwens te kunnen posten.


    Stenenlikker

    @Nesryn dat is helemaal goed hoor 👍


    Don't walk. Run, you sheep, run.