• Ruhn Danlow

    •••
    Naam
    Ruhn Danlow

    Ruhn — r • oeh • wn — great, powerful & vigorous
    Danlow — d • arh • lo — a secret love
    Ruhn heeft zijn enigszins bijzondere naam verworven vanwege zijn moeder — een geschiedenis studente in folklore. Alhoewel hij hiermee verschillende jaren van zijn kindertijd is geplaagd, zou hij geen andere naam kunnen wensen. Ruhn wordt regelmatig aangesproken met zijn achternaam — door familie of geliefden occasioneel als Roo.


    Leeftijd
    27

    Rol
    Mens • Crimineel

    Ruhn is op zijn vijfentwintigste gearresteerd vanwege verstoring van de openbare orde tijdens een voetbalwedstrijd — een vechtpartij begonnen door zijn beste vriend ter verdediging van hun geliefde voetbalclub, een onbegonnen zaak. Alhoewel Ruhn het gevecht niet was begonnen (slechts wilde beëindigen), werd hij desalniettemin schuldig bevonden. Ruhn werd op zijn zesentwintigste ter verkoop aangeboden aan vampieren — waarna hij in handen belandde van Gaia, een eeuwenoude vampier fervent tegenstandster voor het regime rondom mensenbloed.


    Familie
    • Vader • Bowen Danlow • 55 • Bakker
    • Moeder • Guinevere Danlow–Griffiths• 57 • Docent (geschiedenis)
    • Zus • Meredith Danlow • 25 • Verpleegster
    • Zus • Rhiannon Danlow • 17 • Student
    • Zus • Tegan Danlow • 17 • Student
    • Hond • Cat • 7


    Geschiedenis
    Ruhn heeft een aangenaam rustige kindertijd gehad — opgroeiend in een gemiddeld huis, in een gemiddelde stad met een gemiddeld maar liefdevol gezin. Na het afronden van de high school, startte hij met de studie mariene biologie — een onbedwingbare passie. Ruhn studeerde cum laude af — gelijktijdig met zijn kamergenoot en beste vriend, Raven. Na zijn afstuderen bleef hij werkzaam bij zijn voorgaande stageplaats: een onderzoekscentrum voor mariene wezens. Ruhn en Raven bleven kamergenoten — samen verhuisden ze van studentenflat naar appartement.
    Ruhn werd na de vechtpartij in het voetbalstadion genadeloos terechtgesteld — terwijl Raven zelf vrijgesproken werd. Ondanks dat hij het nooit zal toegeven, kijkt Ruhn nog steeds met enige wrok gevoelens naar Raven vanwege dit feit. Ruhn werd na zijn rechtszaak genadeloos verkocht — aan de vrouwelijke vampier Gaia. Deze was zoekende naar een nieuw speeltje, zowel voor zijn bloed als voor andere niet ethische zaken. Ruhn ontwikkelde een lichte verslaving aan vampiergif — vanwege Gaia's bijten.
    Ruhn heeft een maand geleden toegekeken hoe Gaia werd vermoord door één van haar klanten — een andere vampier die bloed afkocht tegen absurd hoge prijzen. Gedurende de shock die volgde, is Ruhn meegenomen door een handelaar in mensen aan vampieren. Ruhn staat op het punt om door verkocht te worden — zichzelf niet bewust van waar hij is. Vanwege het mindere vampiergif hetgeen hij momenteel krijgt toegediend, start hij afkickverschijnselen te vertonen. Ruhn was geen extreme verslaafde — maar smacht naar een enkele druppel vampiergif.
    Persoonlijkheid
    Actief (houdt van beweging) • Avontuurlijk • Behulpzaam • Beschermend (tegenover zijn familie en geliefden) • Betrouwbaar • Competitief (maakt overal een wedstrijd van) • Doorzettend (geeft nooit op) • Eigenwijs • Expressief (een open boek) • Familiemens • Gehoorzaam (slechts tegenover vampiers) • Gevoelig • Kalm (maar wanneer hij boos wordt explodeert hij) • Koppig • Kwetsbaar (voornamelijk tegenover vampiers) • Levenslustig • Nieuwsgierig • Ondeugend (een echte kwajongen) • Ongeduldig (kan niet wachten) • Ongeorganiseerd (behalve rondom werk) • Onrustig • Passievol (over alles en nog wat) • Speels • Spontaan • Sterk • Verslavingsgevoelig • Wraakzuchtig (voornamelijk tegenover vampiers) • Zorgzaam

    Uiterlijk
    Ruhn is een lange jongeman (ongeveer 183 centimeter) met een pezig gespierd lichaam — hetgeen zijn liefde voor sporten (zwemmen) weergeeft. Ondanks zijn natuurlijk intimiderende lichaamsbouw, heeft hij noodgedwongen geleerd om te verdwijnen op de achtergond. Ruhn heeft een zongebruinde huid — alhoewel deze een grauwe kleur krijgt na aftappen van bloed. Vanwege Gaia werd Ruhn in de meest dure maatpakken gehesen, terwijl zijn eigen voorkeur bij casual ligt. Ruhn heeft alleen nog zijn marineblauwe pet — waarop het logo van zijn werkplaats staat.
    Ruhn heeft bruin gekleurd lokken, welke in het juiste zonlicht gouden strepen lijken te bevatten (geërfd van moeder). Deze zitten voornamelijk warrig ineen — bovenop langer dan aan de beide zijkanten. Ruhn heeft dezelfde kleur kijkers, hazel met her en der gouden accenten (welke zijn emoties perfect tonen).
    Ruhn heeft een brede neusbreuk, strakke kaaklijn en volle lippen. Onder zijn kijkers bevinden zich donkere cirkels — afleidend naar zijn veelvuldige bloedafname. Ruhn heeft verschillende sproeten op zijn gezicht, sterk aftekenend tegen zijn huid. Over zijn gehele lichaamsbouw heeft hij littekens toegebracht door Gaia — twee kleine puntjes naast elkaar. Ruhn schaamt zich enigszins voor deze littekens, welke zijn zwakte slechts benadrukken en zijn positie als bloedbank alleen maar vergroten en versterken.



    Afkomst
    Ruhn's verre familie is afkomstig uit Wales — gedeelte van het Verenigd Koninkrijk. Bowen's overgrootouders zijn beiden naar Amerika getrokken, een nieuw leven willen beginnen. Ruhn's ouders wonen nog in het huis van hun voorouders — in de kleine stad Eagan in Minnesota.

    Allergieën
    Bijensteken

    Angsten
    Ruhn's grootste angst is voor allerlei insecten — vanwege zijn allergie voor bijensteken (waar hij aan kan overlijden). Vanwege het gegeven dat hij hierdoor ontzettend angstig kan reageren, schaamt hij zich. Ruhn heeft een kleinere angst voor afgesloten ruimtes en naalden — vanwege zijn periode bij Gaia (die hem opsloot en zijn bloed aftapte).

    Geaardheid
    Heteroseksueel
    Ruhn heeft weinig relaties gehad (slecht een enkeling), voornamelijk alleen gedate — waarbij hij geen heilige bleef.


    Verslavingen
    Vampiergif

    Dislikes
    Bijen • Drugs • Gaia • Insecten • Katten • Machteloosheid • Naalden • Vechten • Vampiers

    Likes
    Biologie • Duiken • Familie • Honden • Seks • Snorkelen • Voetbal • Water • Wedstrijden • Zee • Zeedieren • Zwemmen

    [ bericht aangepast op 25 april 2020 - 9:56 ]


    •

    Ik ben twee weken geleden geweest voor 3 dagen en een Oyster Card kwam ons goedkoper uit. (: Voor de HP studios heb ik echter geen idee :/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Zelf kochten wij destijds gewoon losse tickets in Londen, was vrij makkelijk maar ik weet niet of dat perse goedkoper was. Heb zelf wel eens rondgekeken en een oyster kaart is volgens mij wel vrij voordelig 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    Oyster is in de binnenstad van Londen (dus Westminster, Temple aka de Circle Line) erg goedkoop, als je op de £7,00 of £7,50 zit dan reis je daarna gratis.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik ben er nu hahaha
    Oyster card vind ik heel fijn, gebruik hem al 2 jaar
    Met je oyster kan je gewoon met de trein richting studios! Alleen daar moet je shuttlebus contant betalen


    --

    Fankhauser schreef:
    Ik ben er nu hahaha
    Oyster card vind ik heel fijn, gebruik hem al 2 jaar
    Met je oyster kan je gewoon met de trein richting studios! Alleen daar moet je shuttlebus contant betalen


    En hoeveel betaal je dan voor de trein? Want dat kan ik nergens terug vinden. . . :<


    •

    Oyster is zeer voordelig! Kost wel eenmalig £5 maar daarna heb je van die cap zones, weet dat je in zone 1,2,3 voor £8 per dag onbeperkt kon reizen. Super chill wel. Oh ja, en de oyster vervalt niet!

    Misschien dat je de kosten van de trein via de maatschappij kunt vinden? Dat is volgens mij Greater Anglia als ik me niet vergis


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb niet zoveel ervaring met oyster cards, maar als de tocht naar de HP studios er niet onder valt en er dus geen discount of zo is, zou ik gaan kijken of je niet toevallig met de bus kan gaan. Treinen in Engeland zijn echt irritant duur ☹️


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De oyster card is echt ideaal als je sowieso een paar keer moet instappen. Ik meende dat wij er toentertijd na drie keer instappen al goedkoper uit waren, waarvan dus sowieso twee keer dagelijks verplicht (van en naar hotel), en die derde keer pak je ook zo (en daarna alle keren erna ook want je hebt zere voeten en reist toch gratis haha). Die drie keer weet ik niet zeker hoor. Dat zou je even moeten natellen, maar als je van plan bent meerdere keren in en uit te stappen, is het wel een fijne optie.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    De oyster card is echt ideaal als je sowieso een paar keer moet instappen. Ik meende dat wij er toentertijd na drie keer instappen al goedkoper uit waren, waarvan dus sowieso twee keer dagelijks verplicht (van en naar hotel), en die derde keer pak je ook zo (en daarna alle keren erna ook want je hebt zere voeten en reist toch gratis haha). Die drie keer weet ik niet zeker hoor. Dat zou je even moeten natellen, maar als je van plan bent meerdere keren in en uit te stappen, is het wel een fijne optie.


    Wat ik mij meen te herinneren is dat 1 rit met de metro/bus/whatever in zone 1 en 2 al 2 pound 20 is en dat het maximum op 7 pound ligt in zone 1 en 2, maximum op 8,20 ofzo in zone 1,2,3 en dat soort dingen. Dus je hebt het er echt al vrij snel uit! En de metro's gaan om de 5 minuten (of sneller zelfs) dus het is soms al handiger om voor 1 a 2 stations de metro te nemen dan te lopen 😂😂😂

    Hier kun je checken als je weet in welke zone je zit, wat de 'daily cap' is


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Rodent schreef:
    (...)

    En hoeveel betaal je dan voor de trein? Want dat kan ik nergens terug vinden. . . :<


    Pff, durf het niet meer te zeggen. Ik gooi der altijd geld op en zie wel wanneer er weer op moet, oops


    --

    Joe lekker laat, maar: ik heb een Oysterkaart en daarmee kan je geloof ik in zone 1 en 2 reizen, met zowel de metro als bus. Dit kost redelijk weinig, want je kan dus de halve stad door voor ongeveer anderhalve pond. De bus net zo. Zoals gezegd is de trein rete-duur, maar langeafstandsbussen zijn er genoeg! Daarvoor kan je bijv. al voor 12 pond een retour krijgen. (: Ik kan altijd m'n zusje even vragen, so hmu. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tentacula schreef:
    Joe lekker laat, maar: ik heb een Oysterkaart en daarmee kan je geloof ik in zone 1 en 2 reizen, met zowel de metro als bus. Dit kost redelijk weinig, want je kan dus de halve stad door voor ongeveer anderhalve pond. De bus net zo. Zoals gezegd is de trein rete-duur, maar langeafstandsbussen zijn er genoeg! Daarvoor kan je bijv. al voor 12 pond een retour krijgen. (: Ik kan altijd m'n zusje even vragen, so hmu. c:


    Met een oystercard kun je in alle zones reizen! Je kunt er zelfs mee op de trein naar 2 luchthavens, volgens mij Gatwick en Heathrow.
    Alleen de daily cap verschilt per zone, maar dat is logisch natuurlijk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Was rond 2017 in mei naar Londen geweest. Kan niks herinneren dat ik met de metro ging. Ik kon wel herinneren dus we met een openbare dubbel bus reden. Maar ook echt een rode classieke. 😌