• Zijn er nog een beetje One Direction fans op Q? Of van de jongens afzonderlijk?🤷🏼‍♀️👋🏼 En van wie?

    Q stond altijd bomvol fanfics over 1D maar valt me op dat dat een stuk minder is!


    Our dreams can come true, if we have the courage to pursue them ~ Walt Disney

    Ja er zijn hier nog fans, (ben er zelf geen) maar er zijn nog een paar 1D based usernames en in de top staat ook altijd wel een harry styles fanfic ofzo


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Yes, kijk maar naar mijn naam XD

    Hoewel ik beken ze nu afzonderlijk niet allemaal meer te volgen omdat simpel weg niet iedereen aan mijn muzieksmaak voldoet.
    Ik houd het nieuws over ze allemaal wel in de gaten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahaha ja!! dat valt wel op hihi.
    Ik moet eerlijk hetzelfde bekennen. Gisteravond zat ik nog eens de this is us docu te kijken, zo grappig om dat allemaal weer terug te zien !!

    Wie volg jij nu wel afzonderlijk? Ik voornamelijk Harry.


    Our dreams can come true, if we have the courage to pursue them ~ Walt Disney

    Er staan genoeg verhalen in de top, dus je zou daar naar kunnen kijken, maar het is niet meer zo als jaren geleden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Always , maar probeer meer verhalen te maken die nog niet bestaan


    Firm believer of all that is magic

    Buttahbenzo_ schreef:
    Hahaha ja!! dat valt wel op hihi.
    Ik moet eerlijk hetzelfde bekennen. Gisteravond zat ik nog eens de this is us docu te kijken, zo grappig om dat allemaal weer terug te zien !!

    Wie volg jij nu wel afzonderlijk? Ik voornamelijk Harry.

    Ik vooral Niall omdat dat echt mijn muziek is die hij maakt. Harry vond ik ook goed en ben ik ook heen geweest. Liam zijn poloroid ben ik echt fan van


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    WlNCHESTER schreef:
    Er staan genoeg verhalen in de top, dus je zou daar naar kunnen kijken, maar het is niet meer zo als jaren geleden.


    Ah ja, drie ervan zijn van mezelf hehe... (:
    En fan van Supernatural zie ik? Omgg keek dat vroeger ook altijd!!


    Our dreams can come true, if we have the courage to pursue them ~ Walt Disney

    IrishNialler schreef:
    (...)
    Ik vooral Niall omdat dat echt mijn muziek is die hij maakt. Harry vond ik ook goed en ben ik ook heen geweest. Liam zijn poloroid ben ik echt fan van


    Jaa Niall maakt goede muziek! Zeker!! Liam ook wel, maar ik moet zeggen dat ik het meest Harry zijn nieuwe album beluister.

    Zijn muziek is wel heel anders geworden!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2019 - 20:11 ]


    Our dreams can come true, if we have the courage to pursue them ~ Walt Disney

    Buttahbenzo_ schreef:
    (...)

    Ah ja, drie ervan zijn van mezelf hehe... (:
    En fan van Supernatural zie ik? Omgg keek dat vroeger ook altijd!!


    Oh, haha. Dat wist ik niet - ik lees geen verhalen meer op Q.
    Ik ben een aantal jaren geleden begonnen en ik ben nu nog steeds bij aflevering 2 van seizoen 8 - gewoon geen tijd/zin om verder te gaan atm.
    En ja, ik heb voor een maandje weer even een andere username gedaan, maar vanaf morgen ga ik weer terug naar mijn vertrouwde HaIe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO