• "An idyllic writers retreat, smack-dab in the middle of your crazy life"




    Hoera, het is weer zover! NaNoWriMo is ondertussen een paar maanden voorbij, maar leg jullie laptops/pennen/typmachines/inspiratiehersenen niet neer, want het is tijd voor... camp NaNo!
    Whet, waar heb je het over?
    Camp NaNoWriMo is een soort light-versie van de echte National Novel Writing Month (in november). Tijdens camp NaNo is het weer de bedoeling om zoveel mogelijk woorden te schrijven, maar deze keer kies je je eigen doel. We gaan dus niet allemaal voor de illusoire 50.000, maar elk voor ons eigen woordenaantal.
    In tegenstelling tot de echte NaNo, gaat Camp NaNo zowel in april als in juli door.

    Hoe kan ik meedoen?
    Gewoon door je aan te melden op de site, campnanowrimo.org. Je kan ook in dit topic melden dat je meedoet en dan zet ik je op de lijst. Daarnaast hebben we een ultragezellige whatsappgroep! Dus als je daarbij wil, mag je je nummer sturen en voeg ik je toe.

    Maar hoe zit het dan met die cabins?
    De site van camp NaNo biedt cabins aan, oftewel: schrijversgroepjes. In je cabin kan je elkaar motiveren om verder te schrijven; melden hoe ver je staat in je schrijf-proces of gewoon vertellen welk brood je at. Een beetje een mini-Q dus. In één cabin zitten maximum 20 schrijvers.
    Als jullie het zien zitten, kunnen we onze eigen privé cabin maken!

    Campers:
    (Username op Q / Username op NaNo / titel verhaal / doel)
    - Frodo / Philyra / Avondrood / 20K
    - Sunai / MayLynn / Hartenkoning / 50K
    - Feinics / Canaim / Sleutel tot Geluk / 12K
    - Vasya / Calaer / Winter / 15K
    - Rozenthee / Zwadderaar / Duizend vallende sneeuwvlokken / 50K
    - Necessity / Necessity_ / Levenslied / 15K
    - Krensorae / - / DANGER CLOSE / 25K
    - Corday / Peblesse / Stad op palen / 25K
    - Cayline / Cayline / Het Hof van de Dromenden / 50k uiteindelijk
    - Bunbury / Douceur / De nacht dat de sterren uit de hemel vielen / 20k
    - Vergil / Nolanverse / Naamloos / 20k
    - madelame / madelame / The List & B L A C K / 20K
    - Aarsvogel / AlphaNoodle / Bloedbroeders / 10K


    [ bericht aangepast op 4 april 2019 - 11:16 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    bobba schreef:
    Ik zit momenteel op ongeveer 5.5k van mijn 20k doel (bloos)

    Ah netjes, dan zit je ongeveer op schema toch?

    Het gaat goed ^^ ik heb net zo'n 850 woorden geschreven en loop momenteel mooi op schema, dus ik klaag niet.
    Bij jou?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Krensorae schreef:
    (...)
    Ah netjes, dan zit je ongeveer op schema toch?

    Jep, ik geloof dat ik een dag voorloop. ^^ Gaat het bij jou ook goed?


    Caution first, always.

    bobba schreef:
    (...)
    Jep, ik geloof dat ik een dag voorloop. ^^ Gaat het bij jou ook goed?

    Oeh een dag voorlopen is helemaall nice!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jep hier gaat het ook lekker! Ik ben wel geswitcht van verhaal, maar zelfs als ik de geschreven woorden van dat oude niet meetel, loop ik nog voor! (16.000 om 9.300, van mijn 25k doel)

    Alleen kom ik nu wel bij een saai stukje waar ik me even doorheen moet worstelen hihi.

    [ bericht aangepast op 8 april 2019 - 5:59 ]

    Krensorae schreef:
    Jep hier gaat het ook lekker! Ik ben wel geswitcht van verhaal, maar zelfs als ik de geschreven woorden van dat oude niet meetel, loop ik nog voor! (16.000 om 9.300, van mijn 25k doel)

    Alleen kom ik nu wel bij een saai stukje waar ik me even doorheen moet worstelen hihi.

    Wauw, dat is top! Ik vind dat je dat andere verhaal ook mee mag tellen hoor. Het gaat er toch om dát je schrijft? :Y)


    Caution first, always.

    Ik ga mijn stuk opnieuw schrijven, dus ik sta weer op 0 :') Waarschijnlijk straks lekker schrijven.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb nu officieel de 5k bereikt en hiermee 1/3e van mijn doel gehaald ^^

    Aarsvogel, waarom zou versie 1.0 niet mogen meetellen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    DE GODEN ZIJ GEPREZEN, IK BEN ZOWAAR AAN HET SCHRIJVEN

    (9 dagen nadat nanowrimo gestart is, dus die 50k ga ik niet meer halen, maartoch)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Necessity schreef:
    Ik heb nu officieel de 5k bereikt en hiermee 1/3e van mijn doel gehaald ^^

    Aarsvogel, waarom zou versie 1.0 niet mogen meetellen?


    Tja, het hoort nu niet meer bij mijn verhaal, dus dan zou het woordenaantal ook vertekenen denk ik :')
    Maar ik heb ook een deze gekopieerd, dus helemaal opnieuw is het ook niet gelukkig (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik hoef vandaag niet naar mijn stageadres dus ik zou vandaag kunnen schrijven... Maar ik kom bij een saai stuk, en ik vind het dan altijd moeilijk om te beginnen.

    Oké mijn heldhaftig 50k wordt m nooit hahaha. 5k eerst maar eens :')


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik heb mijn eerste 1K geschreven en ik hoop wel een beetje schrijven vol te kunnen houden, maar dat verzetten van de klok had mij echt neergehaald qua slaap :')


    From these ashes, I will rise

    Okay, vergeleken met mijn tempo van vorige week heb ik nu toch al een enorme inhaalbeweging gemaakt. Ik sta nog steeds achter op schema, maar er is toch nog kans dat ik mijn einddoel ga halen, haha.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Hoe staat het bij iedereen? De maand is alweer half voorbij en ik hoop dat iedereen het beter doet dan ik want... ja. Ik durf niet eens meer te kijken :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"