• Dusssss zoals de meesten waarschijnlijk wel gezien hebben is de paaseitjes zoek actie weer begonnen. Ik kon er geen topic over vinden, maar zijn er dit jaar weer mensen die meezoeken?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik ben, ondanks dat ik ze in het begin best irritant vond, toch maar gaan zoeken.
    Heb er nu iets meer dan 60 gevonden (weet het precieze aantal niet meer ('; )


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    https://www.quizlet.nl/pages/paasei.php?ei=2

    ^ om te checken hoeveel je er hebt. Ik heb er nu 69 en dat is wel een verschil met de 118 van vorig jaar :'). Denk dat er dit jaar ook minder te vinden zijn ivm de nieuwe site


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Aaah, 62 eieren atm maar ik denk dat het hierbij blijft, want ik heb geen zin meer om te zoeken (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Kan je het ook uitzetten zoals met de sneeuwbal actie? Ik irriteer me er echt mateloos aan xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Drauf schreef:
    Kan je het ook uitzetten zoals met de sneeuwbal actie? Ik irriteer me er echt mateloos aan xD


    Voorgaande jaren kon het in ieder geval niet, dus ik denk dat het dit jaar ook niet kan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ja ik zag het gisteren, maar kon niet geheel zoeken. Aangezien ik de hele dag weg was, maar misschien dat ik ze weer ga zoeken. XD Het is altijd wel leuk om die paaseieren te zoeken. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben net elk tabje af gegaan op Q en heb er daarmee 20 weten te vinden haha
    Maar ik ben lang niet zo fanatiek bezig als andere users op Q. Al blijft het wel een leuke actie :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nereida schreef:
    Ja ik zag het gisteren, maar kon niet geheel zoeken. Aangezien ik de hele dag weg was, maar misschien dat ik ze weer ga zoeken. XD Het is altijd wel leuk om die paaseieren te zoeken. ^^


    Update: Ik heb er nu dus weer 80 paaseieren gevonden. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    80?!? Ik kom dit jaat niet verder dan 69 :’)

    Correctie. Ik heb er nu ook 80

    [ bericht aangepast op 20 april 2019 - 18:44 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Net eventjes bezig geweest en al 73 eitjes, gaat goed zo ^^

    Ik zag trouwens wel dat er een paar hele gekke nummers tussen zaten, je hebt gewoon de 1, 2, 3 en dan 543543 enzo :'D

    [ bericht aangepast op 20 april 2019 - 21:06 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja klopt! Er zitten een paar rare tussen


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik heb er nu 90 paaseieren. ^^ Wie is er ook fanatiek aan het zoeken?


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik in ieder geval niet meer, hahah. Heb wel alles bijgehouden welk ei ik waar heb gevonden, heb er 65 gevonden, en vond dat al meer dan genoeg voor mijzelf haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb er 128 gevonden dit keer. Was ook helemaal niet zo moeilijk ze lagen gewoon bij de kassa van de Lidl (hoera) (wbw)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hoe kunnen jullie er zoveel vonden ik heb er maar ergens rond de 23[face=arial][/face]