• Hoihoi!

    Als navolging van mijn ene topic:
    Is er hier animo om een whatsapp schrijversgroep te maken?
    Een groep waarin we elkaar wat supporten en zo en motiveren, waar je kan praten over waar je mee bezig bent etc, proeflezen voor elkaar, ...
    Denk aan wordwards etc en eventueel deelnames met zijn allen aan Camp nanowrimo deze zomer?

    Ik weet dat er een discord channel is met Q leden maar daar ben ik zelf bijv echt geen fan van. Ik vind whatsapp heel gemakkelijk omdat dat al op mijn tel staat en ik dat gewoon al elke dag gebruik en zo.

    Ook nog het volgende:
    - is er animo voor een whatsapp orpg groep eventueel?
    -is er animo voor schrijfbuddies 1 op 1 ?


    A to the Z

    Ik ben nog wel te vinden voor een schrijversgroep/schrijfbuddies, maar ik vrees dat ik te onregelmatig op Whatsapp zit voor mee te doen aan een orpg. (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lau! Ik ben zo in voor alles en voornamelijk met dat orpg idee. :Y) Dus ik doe graag mee. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Dat ik voor een schrijvers whatsappgroep ben, weet je al. Schrijfbuddies een op een klinkt ook als een goed idee, maar volgens mij is dat al minstens twee keer geprobeerd en ging het na een tijdje minder goed. Een keer users en users & een keer users en bèta-readers.


    Physics is awesome

    Ik zou het ook erg leuk vinden om deel te zijn van een schrijvers whatsappgroep. Ik schrijf zelf maar vrij onregelmatig, maar vind het ook erg leuk om ideeën te wisselen met anderen of om te bèta-en voor anderen ^^


    From these ashes, I will rise

    Is dit alleen voor verhalen of ook gedichten?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik denk mainly verhalen, tenzij er hier nog iemand echt gedichten schrijft?

    Dan wil ik er zeker een aanmaken! Sturen jullie even je nummers door via pb? Dan kan ik een groep aanmaken :)


    A to the Z

    Schrijverswhattsappgroep lijkt me zeker heel leuk. Zal ik dan mijn nummer via een pb naar jou doorsturen, @Ohorat?


    -

    Ik denk dat ik dit best leuk zou vinden ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja stuur maar door!


    A to the Z

    Schrijverswhatsapp/buddies ben ik zeker voor! Orpg op zich ook wel, maar dan zou ik even moeten kijken of ik tijdtechnisch uitkom.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb nu iedereen die een berichtje gestuurd heeft naar mij toegevoegd normaal dus als je er nog niet bij bent als je dat deed, is er iets mis gegaan so let me know!


    A to the Z

    Bump.

    Het lijkt me ook erg leuk, om weer wat motivatie voor het schrijven te krijgen. Helaas is een RPG niet echt mijn ding.


    I am an idiot, I move.

    Hoe actief is iedereen :p ?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Mt
    Ik ben sws voor een schrijfwhatsappgroep


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hij is redelijk actief hoor! :)
    Ik ben atm een beetje mia vanwege stage maar daarna word ik sowieso weer actiever ook
    Stuur me even een berichtje met je nummer voor een add :)


    A to the Z