• In onze betegelde tuin groeit tussen de stenen geen mos, maar een schattig klein viooltje!


    Een erg leuk gezicht tussen de saaie stenen dus.
    Dit kleine bloemetje maakt mij helemaal blij. Nog meer mensen met dag-makende verrassinkjes? Hier je plaats om ze te droppen! Maak dit topic lekker blij met leuke herinneringen^^

    Geniet van dit kleine bloemetje, peoplez (H)
    Oh ja, en geniet van je dag, want het is mooi weer. Mazzels.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Aww, wat een dapper viooltje. Inderdaad leuk om willekeurig een bloemetje tussen de stenen te zien staan. (bloos)

    Ik zit al de hele week iedere middag op mijn balkon, wat ervoor heeft gezorgd dat ik meerdere katten heb zien lopen ver beneden me (eentje die vaker terugkomt heeft maar drie poten, maar dat weerhoudt hem er niet van op avontuur uit te gaan), een paar honden (er loopt een wandelpad vlak achter mijn gebouw langs dat ik precies kan zien door wat bomen heen) en een eekhoorn, die echt vlak naast mijn kamer op ooghoogte in de boom zat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ahh wat lief, ik dacht eigenlijk er is ergens een baby geboren XD

    Ik had vandaag maar 7 kindjes op het werk en heb heerlijk bijna heel de dag buiten gezeten. Het was zo'n chille groep dat ik heb kunnen kroelen met de baby die vandaag niet haar dag had en de rest was heerlijk aan het spelen. Wel geheel ondergekwijld maarja dat is een risico van het vak..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aaah, wat leuk dat dat viooltje toch zijn weg heeft kunnen vinden ^^

    Tussen alle stress om een eventueel kwijt examen door, kreeg ik wel een heel lief compliment van mijn docent. Dat maakte toch wel mijn dag.


    Stenenlikker

    Ik dacht aan een vogeltje, maar bloempjes en plantjes kunnen ook schattig zijn! 🌷🌞


    Ik wil een tuin vol egels