• Vrijdagochtend voor m'n colleges ben ik dus naar de kapper gegaan want ik merkte gewoon heel erg dat ik daar behoefte aan had, haha.

    De vorige keer was ik ook erg enthousiast en toen heb ik ook een topic aangemaakt, maar ik ben nu nog blijer dus ik dacht: ik moet weer een topic aanmaken.

    Want ik weet niet waarom precies, maar het lijkt net alsof ik ineens 100x meer zelfvertrouwen heb dan hiervoor. Gewoon alsof ik minder opgesloten zit, ofzo. Een vriend van me zei ook: "Dat kapsel staat je echt goed, het past bij je, het is veel beter dan wat je hiervoor had. Het zorgt ervoor dat je meer op jezelf lijkt. Serieus, ik krijg het gevoel dat het je meer zelfvertrouwen geeft."

    Ja, idk why, maar ik ben echt gewoon zo blij ofzo. Echt gewoon ik voel me goed, alsof ik de hele wereld aan kan. Ja, ik ben blij.

    De kapper zat zo van: "Ja, hier moet je wel even aan wennen hoor."
    Nou, nee, ik vond het gelijk al fantastisch XD



    Awkward selfie net nadat ik bij de kapper was geweest en naar school was gefietst 😂


    In de trein net (foto beetje overbelicht maar ik was blij en wilde gewoon heel graag een selfie maken xd)


    [youtube]https://youtu.be/jOp4ukKtOrY[/youtube]

    Oké, in de preview doet de video het niet maar ik wilde deze awkward Snapchat video ook gewoon delen omdat ik 'm grappig vond oké 😂 ben echt heel blij



    Goed, om dit topic verder nog een beetje nuttig te houden:
    wanneer waren jullie voor de laatste keer echt blij en waarom? 😊

    [ bericht aangepast op 26 mei 2019 - 20:24 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ziet er stoer uit! 😀 En ook fijn dat je er meer zelfvertrouwen van krijgt! Een goed voorbeeld dat mensen meer uit hun comfortzone zouden moeten stappen. 😊

    Ik dacht “weer een spambot” toen ik de titel zag. 😂 smileys van je gsm/mobiel werken helaas niet in titels en signatures. 😅😔

    En om om je vraag te antwoorden in je topic: ik ben vandaag voor het eerst naar mijn werk gefietst. 🚴🏻‍♀️Ik nam altijd het openbaar vervoer. Nu voel ik me fitter. 😂

    [ bericht aangepast op 28 mei 2019 - 16:13 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ristridin schreef:
    (...)

    Gedaan! (:


    Dankje, dit is een stuk minder agressief 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Rubin schreef:
    Ziet er stoer uit! 😀 En ook fijn dat je er meer zelfvertrouwen van krijgt! Een goed voorbeeld dat mensen meer uit hun comfortzone zouden moeten stappen. 😊

    Ik dacht “weer een spambot” toen ik de titel zag. 😂 smileys van je gsm/mobiel werken helaas niet in titels en signatures. 😅😔

    En om om je vraag te antwoorden in je topic: ik ben vandaag voor het eerst naar mijn werk gefietst. 🚴🏻‍♀️Ik nam altijd het openbaar vervoer. Nu voel ik me fitter. 😂


    Thank you voor het compliment :)
    Ja, ik heb dit topic aangemaakt op m'n laptop maar daar ging blijkbaar toch iets mis 😅 voelde me een beetje als Donald Duck, daar schelden ze ook altijd in als *&^&%$%^%^&( 😂

    Ah, nice! Ja, met het openbaar vervoer vandaag was natuurlijk iets lastiger #ovstaking
    Het was wel echt rotweer, heb je daar nog last van gehad?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Thank you voor het compliment :)
    Ja, ik heb dit topic aangemaakt op m'n laptop maar daar ging blijkbaar toch iets mis 😅 voelde me een beetje als Donald Duck, daar schelden ze ook altijd in als *&^&%$%^%^&( 😂

    Ah, nice! Ja, met het openbaar vervoer vandaag was natuurlijk iets lastiger #ovstaking
    Het was wel echt rotweer, heb je daar nog last van gehad?
    Haha, nu je het zegt. 😆

    In BE was er geen staking. Het begon wel te regenen toen ik vertrok en had nog even getwijfeld om toch de tram te nemen, maar heb het niet gedaan. Gelukkig fietste ik weg van de grijze wolken. 😂


    Ik wil een tuin vol egels

    Aah, super gaaf! Heel erg leuk. Zo leuk dat zo'n grote stap maken zo goed uitpakt.


    Tijd voor koffie.

    Spijt schreef:
    Aah, super gaaf! Heel erg leuk. Zo leuk dat zo'n grote stap maken zo goed uitpakt.


    Thank you :) nou ja, zo'n grote stap is het niet 😂😂😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly