• ''I only live for the music.''

    Rule number one, we don’t talk about feelings, we sing them
    Deze rpg is bedacht door Forky en uitgewerkt door Hargreeves, vragen? shoot away! :Y).


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Highgarden schreef:
    (...)
    Hahaha, wat je ene personage breekt heelt je andere, ik zie de humor daar wel van in. ;D Ik was zelf ook al begonnen met de rollen doorlezen, en ja, in alle eerlijkheid bleef ik voor Lilith toch even bij Frankie hangen, gezien ik haar met hem toch wel een wat diepere band zie opbouwen op romantisch vlak (maar precies, na Gabe dan, because she wouldn't cheat). Vooral omdat hij zelf ook een gekke kant heeft, maar ook om je voorstel dat hij haar rustig kan krijgen met één blik. I mean, she needs someone like that, al zal ze vast wat minder druk zijn om alles te moeten laten bezinken, maar dat betekent dat de alcohol wel weer naar voren komt, so she might still need a supervisor (en hij neemt ook mensen onder zijn vleugels dus win). Hyperactieve chipmunk dat ze is.

    Oh ja, ik hoorde van nesber dat Gabe en Zeus al hun momenten hadden? Ö Jullie maken het verhaal graag erger huh? ;D

    Hahaha het verschil moet er wezen xd Daarbij het zijn ook twee compleet verschillende personages haha. Wel met beide interesse in Lilith tho ;p Ja precies hij kan meegaan in haar gekte maar weet ook wanneer het genoeg is en kan haar dan in toom houden ^^
    Hij zou haar ook zeker niet vreemd laten gaan. Bezet is bezet in zijn ogen maar met zo nu en dan wat onschuldig flirten kan hij zich toch niet inhouden bij zo'n mooie dame haha. Ik denk dat hij er ook zeker is om zijn arm om haar heen te slaan als haar relatie net over is.

    Hahaha, oeps? Hey, you said it yourself, you love drama ;p You ask we deliver hahah
    Al zijn die momenten niet geweest tijdens Gabe zijn relatie tho hoor, daar is hij veel te trouw voor


    How far is far

    Forky schreef:
    (...)
    Hahaha het verschil moet er wezen xd Daarbij het zijn ook twee compleet verschillende personages haha. Wel met beide interesse in Lilith tho ;p Ja precies hij kan meegaan in haar gekte maar weet ook wanneer het genoeg is en kan haar dan in toom houden ^^
    Hij zou haar ook zeker niet vreemd laten gaan. Bezet is bezet in zijn ogen maar met zo nu en dan wat onschuldig flirten kan hij zich toch niet inhouden bij zo'n mooie dame haha. Ik denk dat hij er ook zeker is om zijn arm om haar heen te slaan als haar relatie net over is.

    Hahaha, oeps? Hey, you said it yourself, you love drama ;p You ask we deliver hahah
    Al zijn die momenten niet geweest tijdens Gabe zijn relatie tho hoor, daar is hij veel te trouw voor

    Hahaha yes, they really are. Ja, maar Lilith is gewoon cool, can't really blame them to be honest. x:
    Ach, onschuldig is onschuldig. Hoort erbij in hun business denk ik dan ook. Okay, Lilith heeft geen business, maar die woont met de grootste dramaqueen ooit samen dus die heeft wel het een en ander van hem geleerd over hun levensstijl haha. She would like that.

    En sorry trouwens dat ik het voorstelde, maar ik liet mijn gedachten even tekeer gaan en wilde Lilith wel echt een positief iets geven na dat alles, ik bedoel ze is veel te positief om echt sad posts voor te schrijven. x: Drama is drama, en dat is prima, maar het moet niet aanhouden (niet bij iemand als haar, that doesn't fit her). En bovendien, als Lilith bezig is met iemand anders hoeven Gabe en Zeus zich niet schuldig te voelen haha.

    Haha, it's cool. Ik had het inderdaad gezegd and I like it... of Lilith dat gaat liken is een ander verhaal. ;D Maar cutie dat het ook is! He better not, want dan zou Nash pas echt kwaad zijn.


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Hahaha yes, they really are. Ja, maar Lilith is gewoon cool, can't really blame them to be honest. x:
    Ach, onschuldig is onschuldig. Hoort erbij in hun business denk ik dan ook. Okay, Lilith heeft geen business, maar die woont met de grootste dramaqueen ooit samen dus die heeft wel het een en ander van hem geleerd over hun levensstijl haha. She would like that.

    En sorry trouwens dat ik het voorstelde, maar ik liet mijn gedachten even tekeer gaan en wilde Lilith wel echt een positief iets geven na dat alles, ik bedoel ze is veel te positief om echt sad posts voor te schrijven. x: Drama is drama, en dat is prima, maar het moet niet aanhouden (niet bij iemand als haar, that doesn't fit her). En bovendien, als Lilith bezig is met iemand anders hoeven Gabe en Zeus zich niet schuldig te voelen haha.

    Haha, it's cool. Ik had het inderdaad gezegd and I like it... of Lilith dat gaat liken is een ander verhaal. ;D Maar cutie dat het ook is! He better not, want dan zou Nash pas echt kwaad zijn.

    Ik denk dat ze wel echt heel lief samen zijn haha. Lilith verdient het om iemand te hebben in een relatie die 100% voor haar gaat en die taak neemt Frankie graag op zich :Y) Ohh mijn personages haten mij ook. In ieder geval Gabe haha, the poor boy xd Oh nee maar Gabe voelt zich al schuldig als hij een vlieg dood slaat dus vreemdgaan zou hij sowieso niet over zijn hart verkrijgen, in ieder geval niet als hij sober is haha.


    How far is far

    Als jullie allemaal even je suggesties voor eventuele bandnamen neerzetten zal ik straks een poll aanmaken ^^


    How far is far

    Forky schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze wel echt heel lief samen zijn haha. Lilith verdient het om iemand te hebben in een relatie die 100% voor haar gaat en die taak neemt Frankie graag op zich :Y) Ohh mijn personages haten mij ook. In ieder geval Gabe haha, the poor boy xd Oh nee maar Gabe voelt zich al schuldig als hij een vlieg dood slaat dus vreemdgaan zou hij sowieso niet over zijn hart verkrijgen, in ieder geval niet als hij sober is haha.

    Aww, cute. ;D Zolang hij haar maar niet afwijst of er vandoor gaat met een man zal het een grote stap vooruit gaan! Haha yeah Gabe zal je haten, maar Frankie niet want hij krijgt natuurlijk de hoofdprijs — Lilith. Kuch.
    Poor Gabe... ik zie hem al helemaal in een dipje zitten omdat hij per ongeluk een vlieg heeft weten te raken. x:

    + Arcanum (jouw voorstel, ik ga niet de credit opeisen haha) of Rated R vind ik beide wel erg leuk. (: Gezien het toch wel poprock is lijken die namen me wel passen. (:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2019 - 14:37 ]


    • • •

    Forky schreef:
    Als jullie allemaal even je suggesties voor eventuele bandnamen neerzetten zal ik straks een poll aanmaken ^^


    Hellbound • hellbound 'hel,bawnd. Destined for hell or a hellish state.'

    Credits to @Highgarden

    [ bericht aangepast op 19 juli 2019 - 14:52 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Hmm even denken

    Rotten, Achilles, Planet Yesterday, Planet G, ADRASTOS ("not inclined to run away"), The fallen youth, CALYPSO (evt voor band 2 c: ) , Minos, Death at dawn, UTH (soort van youth achtig iets) , PAX , DeathDay, Arcades, Crazy for you,


    Even een lijstje van bekende (Pop)rock bands c: of dat er soort van bijhoren



    Linkin Park
    Marroon 5
    Queen
    Greenday
    Jimmy Eats World
    Panic! At the disco
    Smash Mouth
    Twenty one Pilots
    the cranberries
    U2
    One Republic
    Seks Pistols
    5Sos
    My Chemical Romance
    The killers
    Fall out boy


    edit en hier wat rock bands met female leads ;p

    The Go-Go's
    Blondie
    The bangles
    Florence and the machine
    Paramore
    etc etc etc c:


    beetje voor inspiratie van bandnames

    [ bericht aangepast op 19 juli 2019 - 16:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké, ik maak er even twee aan :'D
    We kunnen altijd nog even kijken welke naam we dan welke band geven


    How far is far

    First one aaaaaand second one


    How far is far

    Forky schreef:
    First one aaaaaand second one


    Haahaha oh god, dit gaat nog moeilijk worden ;')


    wat we wel kunnen doen met enkele runnerups is er songs van maken c: Als we zondag een officiele bandname hebben voor de twee bands zal ik een logo ontwerpen! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh god ik heb een ingeving,
    I like Century and Saeculum too :’)
    Maar yes van de overige namen kunnen we songs maken hehe


    How far is far

    Forky schreef:
    Oh god ik heb een ingeving,
    I like Century and Saeculum too :’)
    Maar yes van de overige namen kunnen we songs maken hehe


    ooh i like Saeculum too :o


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    (...)

    ooh i like Saeculum too :o

    Aaaaah These choices D;


    How far is far

    Hi peeps!

    Forky en ik hebben wat besproken over hoe de bands ontstaan zijn.

    We dachten voor band 1 (who will be named soon)

    Dat enkele leden van de band elkaar al kennen sinds hun jeugd, ze woonden in dezelfde stad en leerden elkaar kennen door optredentjes in café's of door samen in de klas te zitten. Ze hadden een song po YouTube geplaats en zijn bekender geworden dan ze eerst hadden verwacht, vervolgens volgde hun eerste singel en belanden ze zo op het pad naar de fame!

    Voor band 2 hebben we een andere orgin story in gedachten:

    Deze band is eigenlijk toevallig ontstaan, een bandlid (who will vollunteer as tribute? ) reisde her en ver en kwam zo enkele interessante individuen tegen met eenzelfde passie, muziek. Het was dan ook een gewaagde vraag om deze mensen mee te vragen op zijn rondreis, maar allen stemden ze in en leerden ze geweldige muziek maken. Toen band 1 hen ook eens zag optreden wisten ze meteen dat deze band het ver zou kunnen schoppen en vroeg hun mee op tour.


    Vinden jullie dit goed? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik vind het top! Ik had alleen in gedachten dat Billy in eerste instantie zich had aangesloten, maar pas later mee kon reizen omdat hij zijn diploma nog wilde halen, als dat okay is met iedereen


    Bowties were never Cooler