• Hoi allemaal,

    voor mijn afstudeerstage doe ik in samenwerking met Financieel Fit - Rijk van Nijmegen onderzoek naar de ervaringen van jongeren op het gebied van geldproblemen en communicatie hierover. De (anonieme) resultaten van dit onderzoek worden teruggekoppeld naar o.a. de Radboud Universiteit en de HAN, dus dit is jouw kans om iets te veranderen! De online vragenlijst duurt maximaal 10 minuutjes en je helpt mij enorm (met afstuderen).

    De vragenlijst kun je vinden op:
    http://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_6GzGgjrUqEaK34x . Deze is beschikbaar tot 31 juli 2019. Alvast hartelijk bedankt!!

    Ik zit momenteel op 25 van de 120 deelnemers, dus ook delen met je (studerende) vrienden wordt zeer gewaardeerd!


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Ik wil hem voor je invullen zo. Mag je ook als niet studerende jongeren dit invullen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb 'm ingevuld maar ontving aan het einde deze melding:

    System Message: Invalid survey_code.


    Is 'ie doorgekomen? Of niet?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb 'm ingevuld maar ontving aan het einde deze melding:
    (...)

    Is 'ie doorgekomen? Of niet?

    Dat had ik ook!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    IrishNialler schreef: Ik wil hem voor je invullen zo. Mag je ook als niet studerende jongeren dit invullen


    Ja, dit mag! Iedereen boven de 18 jaar kan de vragenlijst invullen:) Het 'studerende' staat er meer bij omdat die personen waarschijnlijk bekender zijn met het gedoe rondom collegegeld betalen.

    Derks schreef:
    Ik heb 'm ingevuld maar ontving aan het einde deze melding:
    (...)

    Is 'ie doorgekomen? Of niet?


    Yes, heel erg bedankt!!(flower) Ik gebruik verschillende platforms, en één ervan is SONA. Nou heeft onze universiteit een systeem waarbij eerstejaars een x aantal 'proefpersoonuren' moeten voltooien voor ze naar het volgende studiejaar kunnen. Dit loopt allemaal via SONA, en om het makkelijk te houden heb ik het zo ingesteld dat deze mensen automatisch credits/uren krijgen als ze de vragenlijst afronden. Helaas worden de andere deelnemers dus ook doorgestuurd ipv een 'bedankt' melding te ontvangen, het was iets te ingewikkeld dit allemaal weer te veranderen. De gegevens zijn dus gewoon opgeslagen!


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Hopelijk blijft mijn vakantie-wifi het doen zodat ik hem kan invullen.

    Heb je die foto van het gymnasion zelf gemaakt? :'P

    Ik heb hem ook ingevuld!
    Ik kreeg ook die melding "System Message: Invalid survey_code" maar ik ga er vanuit dat het goed is gegaan haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nilas schreef:
    Hopelijk blijft mijn vakantie-wifi het doen zodat ik hem kan invullen.

    Heb je die foto van het gymnasion zelf gemaakt? :'P


    Als het goed is registreert Qualtrics ook halve antwoorden zodat je er later mee verder kan, maar tot nu toe lijkt dit niet echt heel goed te werken(zip)
    En nee, dit is de standaard foto als ik via de Radboud Universiteit inlog! Toevallig ook bekend met het Radboud??

    Girlicious schreef:
    Ik heb hem ook ingevuld!
    Ik kreeg ook die melding "System Message: Invalid survey_code" maar ik ga er vanuit dat het goed is gegaan haha

    Super, heel erg bedankt(flower) Ik heb nog een 'einde survey' boodschap toegevoegd voor je het inlevert, hopelijk geeft dat minder verwarring!


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Update vragenlijst:

    op dit moment 41 van de 120 respondenten, iedereen bedankt voor het invullen en/of delen!(H)


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Het is me gelukt om hem in 1 keer in te vullen, hallelujah!

    Ik studeer al 5 jaar aan de Radboud (nerd)

    Nilas schreef:
    Het is me gelukt om hem in 1 keer in te vullen, hallelujah!

    Ik studeer al 5 jaar aan de Radboud (nerd)


    Hahahaha dat is fijn, heel erg bedankt!(flower) Ik zit nu op 59 van de 120 respondenten, nog een week te gaan!

    Ik studeer zelf ook al 4 jaar aan het Radboud, wat leuk!


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Yixing schreef:
    (...)

    Hahahaha dat is fijn, heel erg bedankt!(flower) Ik zit nu op 59 van de 120 respondenten, nog een week te gaan!

    Ik studeer zelf ook al 4 jaar aan het Radboud, wat leuk!

    Grappig! In welk gebouw zit je? Iemand anders van Q zit ook op het Radboud, maar ik weet even zijn naam niet meer...

    Ingevuld! Ik studeer ook al een paar jaar aan de Radboud. (nerd)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ingevuld, hopelijk helpt het een beetje (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb hem ook ingevuld ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik heb hem ook even voor je ingevuld. Ik was al helemaal vergeten hoe Sona systems eruitzag :'D De KU Leuven gebruikt dat platform ook


    Sidera nostra contrahent solem lunamque