• Hoi allemaal,

    Ik overweeg om, naar aanleiding van het Quizlet moet weer levendig worden-topic, een wedstrijd te organiseren. Ik zou hier dan een wat langer lopende wedstrijd van willen maken - geen stand alones, maar een lopend verhaal met een x-aantal hoofdstukken. Mogelijk wordt voor elk hoofdstuk een onderwerp gegeven waar je de focus op moet leggen (bijvoorbeeld character development).

    Zou hier interesse voor zijn? Zouden jullie je aanmelden?

    En: op welke criteria zou er dan beoordeeld moeten worden? Ik zou graag afstappen van het klassieke voldoet aan opdracht, spelling, originaliteit etc.

    Ik heb hier zeker wel interesse in!

    Ik ga nog even nadenken over eventuele criteria.


    Stenenlikker

    Ik heb interesse!


    No growth of the heart is ever a waste

    Oe, zeker wel interessant! Als je er een langer lopende wedstrijd van gaat maken, kun je ook focussen op personage/plotevolutie als criteria.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dat ligt er net aan of ik inspiratie kan opbrengen 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    Kan ik met iemand brainstormen over de onderwerpen van alle hoofdstukken?

    ( rip me, 51 dagen later )
    Het lijkt mij wel weer leuk dat er een wedstrijd komt, heb er al een tijdje geen een meer gezien.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Oh, dit is al van even geleden. Het klinkt wel echt leuk!


    Mhm?

    Ik weet nog niet of ik interesse heb, maar ik hou het topic wel nog even in de gaten (;

    En ik vind overigens ook dat Quizlet weer wat levendig mag worden.


    Inspiration can hit you any time

    Wat een ontzettend leuk idee !
    Oh ik heb al een tijdje geen onbekende personen verhaal met romantiek erin. Heel veel fanfic gezien, maar als je niet deel bent van het random is het natuurlijk minder leuk haha.


    SIC | PARVIS | MAGNA