• The stakes are high and pointy.





    Williamsbrurg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Hanson
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Camilia Bailey • 18 • [FC: Samantha Barks] • RTP3Aspromavro
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Harry Raftus] • RTP3Obeah
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dom
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain




    [ bericht aangepast op 1 nov 2019 - 21:48 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Of ik wacht af tot de meeste relaties er zijn en dan maak ik echt asshole setjes ehehe. Drama for everyone


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Of ik wacht af tot de meeste relaties er zijn en dan maak ik echt asshole setjes ehehe. Drama for everyone

    Oeh I will never say No to drama :Y)


    How far is far

    Obeah schreef:
    Of ik wacht af tot de meeste relaties er zijn en dan maak ik echt asshole setjes ehehe. Drama for everyone


    Ohohoh hier stem ik voor.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ga vanavond kijken voor Lexie en Gus


    Bowties were never Cooler

    Obeah schreef:
    Of ik wacht af tot de meeste relaties er zijn en dan maak ik echt asshole setjes ehehe. Drama for everyone


    Ik ben ook wel in voor extra drama! Er kan nooit teveel zijn toch? Hahahaha.


    Do I look like Mother Teresa?

    Easier schreef:
    (...)
    In eerste instantie zou ik zeggen randomizer maar Layla en Nick, Ronnie en Kaylee en Clyde en June hebben een relatie dus idk wat handig is haha

    Door die juist niet bij elkaar te zetten krijg je meer drama, hahaha!


    Do I look like Mother Teresa?

    Daeho's relaties zijn dusver geupdate en ik sta zeker nog open voor extra's. (A) Wat (nog) niet is ingevuld is hij neutraal voor maar reken er maar op dat iedereen in de gaten gehouden wordt. Top dog mean girl in the house.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2019 - 1:06 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    TheCaptain schreef:
    (...)
    Door die juist niet bij elkaar te zetten krijg je meer drama, hahaha!

    Hmm ja dat is zeker waar mwuhaha


    How far is far

    Byeongkwan schreef:
    Daeho's relaties zijn dusver geupdate en ik sta zeker nog open voor extra's. (A) Wat (nog) niet is ingevuld is hij neutraal voor maar reken er maar op dat iedereen in de gaten gehouden wordt. Top dog mean girl in the house.

    Daeho owned de hele school basically :’D


    How far is far

    Obeah schreef:
    Laurel Kate Hanson


    Relaties
          • Nick Adam Hanson:
    Laurel en Nick kunnen onmogelijk nog meer van elkaar verschillen dan ze nu al doen, zowel wat karakter als uiterlijk betreft. Nick is onmiskenbaar de zoon van zijn vader, terwijl de zoete Laurel het evenbeeld van haar moeder is. Hierdoor zijn de twee al vrij vroeg in het leven hun eigen weg gegaan. Toch staan ze altijd klaar voor de ander en zal Nick altijd zijn zusje meevragen als hij met vrienden plannen gemaakt heeft. Zij staat er dan ook op dat hij niet te weten mag komen als ze weer eens een slushie-douche gekregen heeft, omdat ze niet wil dat hij moet kiezen tussen haar en zijn team.

          • Layla Monroe:
    Tussen Layla en Laurel vlot het maar moeilijk. Laurel weet niet precies hoe dat komt, want ze doet waanzinnig haar best om Layla niet tegen de schenen te stoten. En daar ligt net het probleem, ze zoekt te weinig contact met haar nieuwste familielid, wat bij zowel Layla als haar plusmoeder Linda overkomt als arrogantie, hen niet aanvaarden. Ze hoopt in elk geval een manier te vinden vriendschap te sluiten met Layla, en met Linda net zo'n goede band te krijgen als deze met haar eigen dochter heeft want ze verlangt echt naar een gevoel van saamhorigheid en heeft alleen maar bewondering voor het vriendinnetje van haar broer.

          • Roger Vincent Amber:
    Ze zal het nooit luidop toegeven, maar Laurel is smóórverliefd op de beste vriend van haar broer. Al sinds ze klein waren was ze zeer onder de indruk van Ronnie, en was ze maar wat blij als hij kwam spelen bij hen thuis. Toen ze twaalf jaar oud was besefte ze dat ze een serieuze crush op hem had, maar in de hoop dat het zou over gaan - ze wilde tenslotte niet tussen Nick en Ronnie komen- hield ze haar mond. Ondertussen is er van een simpele geen crush geen sprake meer, maar is deze uitgegroeid tot een hevige en oprechte verliefdheid. Ze helpt hem waar ze kan, of het nu met huiswerk of het slushie uit zijn ogen en haren wassen is. Als hij zingt kan ze echt helemaal zitten wegzwijmelen.

          • Charlie Carson Vincent:
    Ook met Clyde is Laurel over de jaren heen close geworden, hetzij om heel andere redenen.
    Bij Clyde voelt ze namelijk eenzelfde soort veiligheid als bij Nick, misschien nog wel meer omdat hij toch net iets minder emotioneel kan reageren dan haar eigen broer als het over de oneindige loser-no-loser-discussie gaat. Clyde neemt de moeite om haar standpunt te begrijpen, omdat hij weet dat zij hetzelfde doet.
    Het is ook net daarom dat Clyde als enige weet van haar gevoelens voor Ronnie, en zij van Clyde's crush op Nick. In deze hopeloze situaties hebben ze aan elkaar een ware steun.

          • Ezra Blake Morrison:
    Het is vanuit pure bewondering voor Ezra's muzieksmaak en zangkunsten dat Laurel ooit het lef gehad heeft hem aan te spreken met de vraag samen een liedje te zingen. Die zet heeft haar meer opgebracht dan ze verwachtte en hoopte, gezien ze inmiddels zijn uitgegroeid tot een bizar stel bondgenoten. Ze precies verschillend genoeg, maar ook weer net precies gelijk genoeg om elkaar aan te vullen. Ezra geeft haar moed om voor zichzelf op te komen, terwijl zij hem kan temperen in zijn tact.

          • Camilia Bailey
    Hoewel het Camilia nog niet gelukt is Laurel te overtuigen voor een solo te gaan tijdens show choir, is deze haar wel enorm dankbaar voor de aanmoedigingen en het feit dat Camilia gelooft dat ze zoiets aan kan. Ze zal dan ook altijd zelf klaar staan om Camilia tips te geven waar ze kann en applaudiseert toch net dat ietsje luider en enthousiaster als Camilia gezongen heeft dan bij de meeste andere Double Trebble leden.

    Voorstellen
          • Gus Miller:
    Telkens als Laurel Gus ziet aankomen raakt ze volledig in tweestrijd. Aan de ene kant is ze doodsbang van hem, wetend dat hij en zijn teamleden haar maar al te graat te grazen nemen, en aan de andere kant komt tegelijk elke keer de prangende vraag in haar opborrelen; is alles wel oké met jou?
    Tot nu toe heeft haar vlucht-instinct het al elke keer overwonnen van haar semi-nieuwsgierigheid/semi-bezorgdheid.

          • Lexie Turner:

          • June Theodora Middlesworth:
    Net als June gaat Laurel vaak hardlopen. Vorig jaar tijdens een loopsessie kwam Laurel June tegen en zag haar keihard onderuit gaan. Nog voor Laurel de tijd kreeg om te bedenken dat zij en June elkaar niet bepaald mogen is ze toch te hulp geschoten en heeft ze haar naar huis geholpen. Sindsdien lopen ze zo'n twee keer per week samen. Laurel blijft telkens enkele meters achter, maar stat keer op keer op de startplek, als een soort stille: ik ben er.

          • Daeho Kang:
    Laurel is volledig in zijn schijnvertoning getrapt en blijft dan ook liefst zo ver mogelijk bij Daeho vandaan. Telkens als hij naar haar kijkt heeft ze het gevoel dat hij haar gedachten kan lezen. Als ze dan toch niet anders kan dan in zij buurt vertoeven maakt ze zo weinig mogelijk oogcontact in de hoop niet ten prooi te vallen aan een mean-girl-moment.

          • Sienne Isabella Coleman
    Op de lagere school waren Sienna en Laurel onafscheidelijk. Ze hadden dezelfde hobby's, hielden sleepovers, etc.
    Dat ze nu uit elkaar gegroeid zijn verwijt Laurel alleen zichzelf. De vele pesterijen die ze reeds als kind moest ondergaan eisten op vroege leeftijd al hun tol. Ze trok zich terug en hield Sienna op afstand; begreep niet waarom ze met Laurel bevriend zou willen zijn. Ze was tenslotte niks waard.
    Tot op vandaag heeft Laurel hier nog spijt van, maar ze weet niet hoe ze er moet aan beginnen de brug die ze zolang geleden verbrand heeft weer op te bouwen.

          • Kaylee Felicia Whitesides:
    iets met haar verlangen naar Double Trebble? Het idee is nog aan het rijpen in mijn hoofd

          • Maximilian Thorsen
    not sure yet


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ehehe dan wacht ik nog even for maximum drama ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is er nog iemand die en relatie wil met Lexie of Gus? Wat maakt niet uit.
    Ik ben intussen bezig met voorstellenlijstjes voor de twee


    Bowties were never Cooler

    Ik heb eventueel Kaylee voor je ^^


    Do I look like Mother Teresa?

    KIaus schreef:
    Is er nog iemand die en relatie wil met Lexie of Gus? Wat maakt niet uit.
    Ik ben intussen bezig met voorstellenlijstjes voor de twee


    Ik heb Ezra nog wel voor beide!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik had met Laurel een voorstel voor Gus, maar nog niet voor Lexie.
    Ga dadelijk een lijstje voor Nick proberen maken.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.