• The stakes are high and pointy.





    Williamsbrurg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Hanson
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Camilia Bailey • 18 • [FC: Samantha Barks] • RTP3Aspromavro
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Harry Raftus] • RTP3Obeah
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dom
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain




    [ bericht aangepast op 1 nov 2019 - 21:48 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    For mee too! En ik heb Jason ook open voor relaties Heheheh, voor namelijk vrienden en vijanden dat ik zoek, maar andere suggesties zijn altijd welkom


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KIaus schreef:
    Ik vind zowel het weekend als dinsdag helemaal prima


    ^^ dit dus


    Do I look like Mother Teresa?

    ls iemand nog een relatie wil met Lexie of Gus, hoor ik het graag. Anders zal ik zo nog even kijken. Ik ga eerst proberen een post te schrijven


    Bowties were never Cooler

    Obeah schreef:
    Zou het voor iedereen haalbaar zijn om tegen dinsdag hun rol(len) en relatielijstjes af te hebben?
    Dan zou ik s avonds het speeltopic online zetten.
    Of vinden jullie dat al eerder laat? Ik zit een beetje ermee dat in het weekend de meesten wel plannen hebben, maar ik wil ook niet te lang wachten want iedereen is zo heerlijk enthousiast en ik vind het echt zo fijn.


    Voor mij maakt het ook niet uit. Planning is weinig het weekend dus beide is prima. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'



    JASON LEONARD RENFIELD

    Angry Emo boi


    Wat ik zoek:

    Beste vriend(in) (van de Glee club) :
    Mensen die hem pesten
    mensen die hij niet mag
    Mensen die hij wel mag
    Mensen waar hij wraak op gaat nemen
    Mensen waarbij hij vriendschappen gaat ruineren
    Iemand met wie hij na school vaak muziek speelt
    mensen waar hij mee gevochten heeft
    mensen waarvoor hij gevochten heeft (beschermen)
    evt een ex (kans is klein dat deze populair is)
    Iemand die hem mee sleurt naar feestjes (tegen zijn zin in)

    Relatielijstje komt hoogtwaarschijnlijk later


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:



    JASON LEONARD RENFIELD

    Angry Emo boi


    Wat ik zoek:

    Beste vriend(in) (van de Glee club) :
    Mensen die hem pesten
    mensen die hij niet mag
    Mensen die hij wel mag
    Mensen waar hij wraak op gaat nemen
    Mensen waarbij hij vriendschappen gaat ruineren
    Iemand met wie hij na school vaak muziek speelt
    mensen waar hij mee gevochten heeft
    mensen waarvoor hij gevochten heeft (beschermen)
    evt een ex (kans is klein dat deze populair is)
    Iemand die hem mee sleurt naar feestjes (tegen zijn zin in)

    Relatielijstje komt hoogtwaarschijnlijk later


    Ik wilde nog vragen of hij Laurel piano wil aanleren. Zelf kan ze gitaar en ukelele.

    Misschien dat hij en Nick bijna een keer op de vuist gegaan zijn om een misverstand rond baby Hanson :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Ik wilde nog vragen of hij Laurel piano wil aanleren. Zelf kan ze gitaar en ukelele.

    Misschien dat hij en Nick bijna een keer op de vuist gegaan zijn om een misverstand rond baby Hanson :'D



    Oooh yesss hahah, hij is wel niet de enthousiastse leraar hahah maar hij wilt het haar graag aan leren omdat hij weet dat ze het echt wil.

    En ooh yesss hahah, dat Nick dacht dat Laurel altijd wegsneakte om met Jason te flikflooien but het gewoon de piano lessen zijn me heheh. Jason would not be happy and Gladly fight with Nick heheh giving him a reason to beat down that pretty face of his


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:



    JASON LEONARD RENFIELD

    Angry Emo boi


    Wat ik zoek:

    Beste vriend(in) (van de Glee club) :
    Mensen die hem pesten
    mensen die hij niet mag
    Mensen die hij wel mag
    Mensen waar hij wraak op gaat nemen
    Mensen waarbij hij vriendschappen gaat ruineren
    Iemand met wie hij na school vaak muziek speelt
    mensen waar hij mee gevochten heeft
    mensen waarvoor hij gevochten heeft (beschermen)
    evt een ex (kans is klein dat deze populair is)
    Iemand die hem mee sleurt naar feestjes (tegen zijn zin in)

    Relatielijstje komt hoogtwaarschijnlijk later


    Hij mag met Gus vechten (';


    Bowties were never Cooler

    Het zal trouwens dinsdag worden dat ik het speeltopic open.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is het een idee als ik een paar hangplekken/schoolruimtes bij de beginpost van het speeltopic zet zodat er een beetje eenduidigheid en meer kans om "elkaar tegen te komen" is of vinden jullie dat beperkend?
    Ik denk dan aan een shopping mall en bepaalde lokalen enzo.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Lijkt me een goed idee. Ik had ook nog een voorstel. Zou je ook de Lacrosse coach en Cheerleader coach ergens in de beginpost kunnen neerzetten?


    Do I look like Mother Teresa?

    Obeah schreef:
    Is het een idee als ik een paar hangplekken/schoolruimtes bij de beginpost van het speeltopic zet zodat er een beetje eenduidigheid en meer kans om "elkaar tegen te komen" is of vinden jullie dat beperkend?
    Ik denk dan aan een shopping mall en bepaalde lokalen enzo.

    Klinkt leuk!


    How far is far

    TheCaptain schreef:
    Lijkt me een goed idee. Ik had ook nog een voorstel. Zou je ook de Lacrosse coach en Cheerleader coach ergens in de beginpost kunnen neerzetten?


    Ja dat was ik sowieso van zin hehe.
    Ik denk een kerel voor de Cheers, die zachtaardig voor hen is maar wel alles uit de kan haalt. Zelfde voor de Vipers maar iets strenger.
    Voor DT dacht ik een man/vrouw duo.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Ja dat was ik sowieso van zin hehe.
    Ik denk een kerel voor de Cheers, die zachtaardig voor hen is maar wel alles uit de kan haalt. Zelfde voor de Vipers maar iets strenger.
    Voor DT dacht ik een man/vrouw duo.

    Klinkt nice! Dat van die verschillende plekken ook trouwens.


    Hierbij mijn lijstje met indrukken van Camilia, van degene waarvan ik so far al wat wist te bedenken. Beter laat dan nooit..
    Als je andere ideeën hebt, laat het dan vooral weten.

    Camilia Bailey
    Laurel Kate Hanson: Camilia heeft Laurel altijd wel al gemogen, maar praat wat vaker met haar sinds ze haar heeft horen zingen. En niet alleen om Laurel over te halen om auditie te doen voor een solo. Waar Camilia wel mee bezig is, omdat zo'n stem zeker gehoord mag horen en een solo waardig is. Daarom blijft ze Laurel dan ook aanmoedigen om toch auditie te gaan doen. Ooit zal ze Laurel over kunnen halen, is haar insteek hierbij.
    Layla Monroe:
    Ezra Blake Morrison: Camilia kan het best vinden en gezellig hebben met Ezra. De meeste tijd die ze samen doorbrengen, is met (slechte) tv kijken en daarna bordspelletjes spelen samen.
    Jason Leonard Renfield: Camilia ziet Jason vooral als ietwat agressieve jongen, die duidelijk ergens zijn boosheid bij kwijt moet. Ergens herkent ze wel iets van haarzelf in hem, waardoor ze hem wel mag. Al zijn ze niet goede vrienden van elkaar.
    Harold 'Henry' Benjamin Goldsworthy:

    Nick Adam Hanson:
    Gus Miller: Camilia gaat niet echt veel om met Gus, maar genoeg om over zijn eerlijkheid, en optimisme te weten en dit waardeert ze op zich wel in hem.
    Charlie "Clyde" Carson Amber: Hoewel Camilia het wel eens opvalt dat Clyde zijn emoties wel eerlijk kan laten zien en er best wat verschillende kan hebben, heeft ze minder met de aanwezige en fellere kant van Clyde. Hierdoor vertrouwt ze hem niet zo en is ze meestal ietsje op haar hoede rondom hem.
    Roger "Ronnie" Vincent Amber: Tot haar eigen verbazing, kan Camilia eigenlijk best goed met Ronnie praten over van alles en hoeft dit niet altijd even nuttig te zijn. Wat ze vaak best leuke gesprekken vindt, dus ze mag Ronnie en de gesprekken samen zeker.
    Maximilian 'Max' Thorsen:

    Alexandra Madison Turner: Camilia vindt de stijl die Lexie heeft en haar haarstijlen wel tof, en vindt het leuk de stijlen en de veranderingen daarin te zien. [Ik weet nog niet helemaal zeker of ze verder ook veel zullen praten met elkaar of niet echt.]
    June Theodora Middlesworth: Camilia heeft ooit met June in een groepsproject gezeten. Dit verliep niet helemaal soepel, onder andere omdat June's perfectionisme Camilia een beetje op haar zenuwen werkte. Sindsdien heeft Camilia iets tegen June.
    Sienna Isabella Coleman: Omdat Camilia niet goed hoogte kan krijgen van Sienna en haar eigenlijk vooral bij de populaire groep ziet zitten, denkt ze niet dat ze haar mag. Ze zal wel normaal reageren op haar, al is de kans dat ze elkaar daadwerkelijk eens gaan spreken niet enorm groot.
    Kaylee Felicia Whitesides: Camilia had Kaylee voor een vak bijles moeten geven en kwam er zo achter dat Kaylee graag zong. Door haar behulpzaamheid -en het meer kunnen zingen was sowieso mooi meegenomen- helpt Camilia Kaylee een beetje mee met zingen. Ondanks dat ze hier ook wel eens over twijfelt, gezien Kaylee's gedag in de populaire groep.
    Daeho Kang: Ondanks dat ze zelf ook best vrolijk is of kan zijn, kan Camilia zich soms lichtjes ergeren aan Daeho's 'diva' en bubbly gedrag. Op basis hiervan en hoe ze ziet dat hij met zijn status omgaat, mag ze hem dan ook niet zo.
    Micah Emmanuel Kalani


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Micah is grotendeels af & staat open voor relaties. (: