• Merde, het is zo bloody heet.

    Hier een paar lekkere IJsjes voor jullie, ik hoop dat het helpt. c:



    Zo, en nu naar beneden slenteren om een IJs(je) uit de vriezer te vissen.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Leclerc schreef:
    (...)

    Damn. Bus zonder airco is echt een hel. Hopelijk was het geen lange zit?

    Een kwartier per rit. Bij de tweede bus moest ik zelfs ook nog een extra 5 minuten wachten in de bus tot de bus vertrok. De trein was 30 minuten (10 minuten vertraging)...
    Gelukkig zit ik nu in m'n kamer met m'n ventilator op me gericht, anders bezwijk ik 'm echt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ging vanavond uit eten en we zaten binnen (want tijd geleden al gereserveerd en mini terras) maar man man man wat was dat warm. Ze hadden ook leren bekleding dus ik gleed zo van m'n stoel af (cat) Gelukkig had ik een zwart broekje aan dus echt zweetplekken zag je niet (thank god).
    Morgen ga ik naar het strand als het weer zo bloedheet wordt. Ik zie er alleen echt tegenop om terug te moeten rijden als de zwarte auto de hele dag in de zon heeft gestaan (huil)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Veturius schreef:
    Ik ging vanavond uit eten en we zaten binnen (want tijd geleden al gereserveerd en mini terras) maar man man man wat was dat warm. Ze hadden ook leren bekleding dus ik gleed zo van m'n stoel af (cat) Gelukkig had ik een zwart broekje aan dus echt zweetplekken zag je niet (thank god).
    Morgen ga ik naar het strand als het weer zo bloedheet wordt. Ik zie er alleen echt tegenop om terug te moeten rijden als de zwarte auto de hele dag in de zon heeft gestaan (huil)


    Laken meenemen en over je auto heen leggen? Heeft je auto geen airco?


    You were born original, don't die as a copy.

    Vandaag janken


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ontzettend geluk dat ik een kantoorbaan heb en dus veel tijd in de airco zit. Thuis hebben we ook airco's en waaiers, dus mijn plan is voor deze extreme hitte om zoveel mogelijk binnen te blijven. Alleen autorijden is janken nu. Er zit wel airco in maar eer deze enigzins koude lucht blaast ben ik al op bestemming. :')


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik ben ondertussen gevlucht naar het huis van mijn oma :') daar hebben ze airco in de living, heerlijk!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben nu op de zolderkamer bij m'n ouders en hier is het 34 graden (binnen). Straks ga ik naar m'n studentenkamer, waar het meestal zo'n 5 graden warmer is binnen dan buiten. Shitttt het is daar nu 40 graden buiten. Ik ben echt bang, haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn pa is maar in de kelder gaan slapen, waar de temperatuur altijd 18 graden is :')
    En zelf kruip ik nog net niet in mijn ventilator.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    SPECS schreef:
    (...)

    Laken meenemen en over je auto heen leggen? Heeft je auto geen airco?

    Ja wel airco gelukkig. Ik heb halverwege de dag m'n handdoek over het stuur en de pook heen gelegd, want die waren bloetje heet.

    Het was echt heerlijk aan het strand tho!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Tip voor iedereen: Flesjes water in de vriezer, en als die zijn bevroren voor de ventilator zetten. :3


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Derks schreef:
    Ik ben nu op de zolderkamer bij m'n ouders en hier is het 34 graden (binnen). Straks ga ik naar m'n studentenkamer, waar het meestal zo'n 5 graden warmer is binnen dan buiten. Shitttt het is daar nu 40 graden buiten. Ik ben echt bang, haha


    Damn ik heb het wel te doen met iedereen die op zolder slaapt. :S


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Mijn ventilator hielp vannacht zonder flesjes water ook al best wel fijn.
    Al ben ik wel bij dat ik naar mijn ouders kan vluchten, scheelt toch een paar graden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Leclerc schreef:
    Tip voor iedereen: Flesjes water in de vriezer, en als die zijn bevroren voor de ventilator zetten. :3


    Bedankt voor de tip! Serieus aan het overwegen om beneden te slapen.


    Physics is awesome

    Ik vind het vervelende van dit weer dat ´s avonds je raam open zetten om het huis af te laten koelen niet echt werkt.... (huil)

    Verder ben ik grondig bezig mijn kamer op te ruimen. (Met rolluiken op spleetjes zodat weinig warmte binnenkomt) :X


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Bedankt voor de tip! Serieus aan het overwegen om beneden te slapen.


    Als het daar koeler is, waarom niet? :3


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.