• Merde, het is zo bloody heet.

    Hier een paar lekkere IJsjes voor jullie, ik hoop dat het helpt. c:



    Zo, en nu naar beneden slenteren om een IJs(je) uit de vriezer te vissen.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Ik heb vandaag als redder in de Aquafun (tropisch zwembad) gestaan waar het binnen 43 graden was.
    Ik heb geen voet in dat zwembad gezet, toch was ik even zeiknat als alle mensen die erin zatten te zwemmen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ugh vandaag nog zo’n warme dag hier thuis allemaal prima, maar op het werk moet ik een lange broek aan :c

    [ bericht aangepast op 26 juli 2019 - 7:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het is de komende week inderdaad warm 😱

    Corna schreef:
    Ugh vandaag nog zo’n warme dag hier thuis allemaal prima, maar op het werk moet ik een lange broek aan :c


    Dat ze die regel niet kunnen veranderen wajo


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Vandaag een kort dagje op t werk. Vanwege de warmte doen we halve dagen maar man man. In de ochtend lekker met zwembadjes maar de middagen toch echt binnen met die kinderen. 31 graden... Gelukkig het slaapkamer een stuk koeler. En mazzel want heb er maar vier en de meeste worden tegen 4 uur opgehaald😄🎉


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vandaag weer 38 graden hier. Zo min mogelijk bewegen en veeeeel water drinken helpt een beetje, maar het feit dat ik ongesteld ben geworden vandaag is wel echt hel ;/
    Kom maar door met die regenbuien en temperaturen van in de 20.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    Vandaag weer 38 graden hier. Zo min mogelijk bewegen en veeeeel water drinken helpt een beetje, maar het feit dat ik ongesteld ben geworden vandaag is wel echt hel ;/
    Kom maar door met die regenbuien en temperaturen van in de 20.


    Volgens de app gaat het zondag en volgende week regenen... dus prayer circle voor regen.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Leclerc schreef:
    (...)

    Volgens de app gaat het zondag en volgende week regenen... dus prayer circle voor regen.


    Trust me, I knew that already, haha. Daarom zei ik het ("Kom maar door met die regenbuien en temperaturen van in de 20") ook (';

    [ bericht aangepast op 26 juli 2019 - 19:23 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    (...)

    Trust me, I knew that already, haha. Daarom zei ik het ("Kom maar door met die regenbuien en temperaturen van in de 20") ook (';


    Ah yesss woops.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Tips voor mensjes met katten. (Als ze vlees krijgen) Vlees mengen met een beetje water en dan door elkaar prakken, dan krijgen ze extra vocht binnen. :3


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Ik was zo ontzettend aan het zweten toen ik in de intercity zat onderweg naar huis.
    't Was echt niet gezond, hoor, hoe het zweet zo over m'n gezicht liep en zo m'n decolleté in...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Afgelopen woensdag stond ik anderhalf uur te wachten voor de brug die in storing ging. Mijn vriendin had airco in de auto maar die van mij helaas niet. Ik heb er 2 uur over gedaan om thuis te komen. Ik was net thuis en wilde me omkleden, ging de deurbel. Een collega (van onderhoud) die mijn melding kwam afhandelen.
    Daarna het zwembadje opgezet en toen ging het wel. Maar wat had ik een rot humeur die dag 😂
    Gisteren weer gewerkt met lange broek en dichte schoenen >.<
    Godzijdank hadden we airco op kantoor. Maar die genadeklap die je krijgt als je naar buiten loopt, my god..
    Vandaag heb ik lekker niks gedaan, al ging het met enige moeite want ik kreeg bijna de kolder in mijn kop en moest mezelf ervan weerhouden om mijn huis schoon te maken haha. Zit nu in mijn warme benauwde huisje, aan de cola met ijsklontjes :)
    Maargoed. Alle ramen en gordijnen heb ik lekker dicht gelaten afgelopen dagen. En ik ben wel blij met de regen 😅
    25 graden is warm zat haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hargrove schreef:
    Vandaag weer 38 graden hier. Zo min mogelijk bewegen en veeeeel water drinken helpt een beetje, maar het feit dat ik ongesteld ben geworden vandaag is wel echt hel ;/
    Kom maar door met die regenbuien en temperaturen van in de 20.


    Ik ben er nu net vanaf, maar dit weer en ongesteld zijn gaan niet goed samen. Hoop dat het mee valt voor je.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ik ben er nu net vanaf, maar dit weer en ongesteld zijn gaan niet goed samen. Hoop dat het mee valt voor je.


    Ik heb er over het algemeen relatief weinig last van, alleen de eerste dag echt krampen (2 paracetamol erin en door) en verder is het gewoon kut dat ik er pas na een week helemaal van af ben ;/


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    (...)

    Ik heb er over het algemeen relatief weinig last van, alleen de eerste dag echt krampen (2 paracetamol erin en door) en verder is het gewoon kut dat ik er pas na een week helemaal van af ben ;/


    Dat heb ik ook in het algemeen.