• Merde, het is zo bloody heet.

    Hier een paar lekkere IJsjes voor jullie, ik hoop dat het helpt. c:



    Zo, en nu naar beneden slenteren om een IJs(je) uit de vriezer te vissen.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Gisteren was 't 39 graden en toen heb ik 15 km gelopen (waarvan 3,5 hard 😂😂)

    Vandaag in lange zwarte broek met dikke zwarte polo naar werk, pff. Was net 5 minuten klaar en toen barstte het code oranje onweer los 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Gisteren was 't 39 graden en toen heb ik 15 km gelopen (waarvan 3,5 hard 😂😂)

    Vandaag in lange zwarte broek met dikke zwarte polo naar werk, pff. Was net 5 minuten klaar en toen barstte het code oranje onweer los 😂


    Nou mijn respect heb je, holy shit


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Het voelt vandaag zo veel koeler, eindelijk weer om weer dingen te doen, terwijl het eigenlijk nog steeds 30+ is en je normaal met dit weer ook alles dicht houd😅
    Ach ja, in ieder geval dat het nu al zo’n 10 graden koeler is dan gisteren.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Een vriendin stuurde me net een foto uit Zuid Holland waar het hondenweer is terwijl hier in het noorden het zonnetje nog gewoon schijnt. (huil)


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Ik ga morgen op visite bij m'n oma en daar is het gelukkig - Thank God - nooit warmer dan 22 graden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    aarsvogel schreef:
    Het voelt vandaag zo veel koeler, eindelijk weer om weer dingen te doen, terwijl het eigenlijk nog steeds 30+ is en je normaal met dit weer ook alles dicht houd😅
    Ach ja, in ieder geval dat het nu al zo’n 10 graden koeler is dan gisteren.


    10 graden? Maak daar 18 graden van :'D
    Limburg had gisteravond al regen en onweer, maar mij hoor je niet klagen hoor haha.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hargrove schreef:
    (...)

    Ik heb er over het algemeen relatief weinig last van, alleen de eerste dag echt krampen (2 paracetamol erin en door) en verder is het gewoon kut dat ik er pas na een week helemaal van af ben ;/


    Ik heb er ook relatief weinig last van, alleen mijn onderrug gaat eerder pijn doen als ik lang moet staan. De combinatie ongesteld zijn, het bloedheet hebben en niet veel slapen is gewoon een slechte combinatie voor mijn humeur.


    Physics is awesome

    Aan deze titel moet ik telkens denken aan het zomer liedje: 'Feeling hot, hot hot.'

    Ik keek net uit het dakraam, staat er een enorm springkussen op de parkeerplaats. Joh, je zou maar lekker op zo'n ding willen springen midden in die bloedhete zon. :')


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Hier is het gelukkig niet meer zo heet als donderdag. Hier is het nu 20 graden en het regent al vanaf vrijdagavond.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hier nog steeds 28 graden, maar wel veel wind sinds vrijdagavond. Vandaag hebben we eindelijk wat regen gehad, een half uurtje of zo, maar gelukkig koelt het vanavond af naar onder de 20 (eindelijk)!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    Hier nog steeds 28 graden, maar wel veel wind sinds vrijdagavond. Vandaag hebben we eindelijk wat regen gehad, een half uurtje of zo, maar gelukkig koelt het vanavond af naar onder de 20 (eindelijk)!


    Hoop dat het eerder afkoelt dan vanavond voor je! Blij dat we hier eindelijk uit de hitte zijn.


    Physics is awesome

    Leclerc schreef:
    Ik keek net uit het dakraam, staat er een enorm springkussen op de parkeerplaats. Joh, je zou maar lekker op zo'n ding willen springen midden in die bloedhete zon. :')

    Waren sommigen niet afgeschaft? Dat was nog een heel gedoe en kwam tevens toen voorbij op het nieuws.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Saitama schreef:
    (...)
    Waren sommigen niet afgeschaft? Dat was nog een heel gedoe en kwam tevens toen voorbij op het nieuws.


    Ik heb geen idee?


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.