• Hoi Q'ers,

    Ik ga met school naar Griekenland in september en helaas is in Griekenland de mug met het westnijlvirus... Ik zou dus eigenlijk graag een klamboe willen, maar we verkassen elke dag naar een ander hotel (rondtocht op de Peloponnesos), dus het moet wel een klamboe zijn die makkelijk in en uit elkaar gehaald kan worden. Heeft iemand ooit zoiets gezien/gehad? Want op internet kan ik het niet vinden. :/

    Ik hoop dat de kracht van Q zijn werk doet, en anders toch bedankt dat je mn verhaal hebt gelezen. (:

    Liefs,
    Mare


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Naar curaçao hadden wij van geloof de Ikea een klamboe. Die zat in zo'n proptasje en kon je makkelijk ophangen. Je kunt ervoor kiezen om het ijzeren ronde niet mee te nemen en dus gewoon aan het haakje te hangen, wel handig als je kamers haakjes hebben

    https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/vakantie-onderweg/reizen-onderweg/reisaccessoires/muggennet-1-2-personen-41800202.html

    https://www.bol.com/nl/p/abbey-camp-muskietennet-travel-1-persoons-wit/9200000086794920/?suggestionType=browse&bltgh=goMViAIMxh-wipGn1SJPDw.gJAUlu9fJX1CCrwHQ5NNAQ_0.6.ProductTitle


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Winkels zoals AS adventure misschien?
    Als ik mij niet vergis kan je wel inenten tegen tijgermug niet? Als dat kan, zou ik gewoon een inenting nemen.


    A to the Z

    Deet spray met 50% deet. Geloof me, dat wil je hebben.
    Ik had in Rome het eerste jaar 100+ muggenbulten en toen ben ik gestopt met tellen, jaar erna had ik met deet spray 3 muggenbulten.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Deet spray met 50% deet. Geloof me, dat wil je hebben.
    Ik had in Rome het eerste jaar 100+ muggenbulten en toen ben ik gestopt met tellen, jaar erna had ik met deet spray 3 muggenbulten.


    Waar kan je die halen? Gewoon bij de Etos of Kruidvat? Ik zoek een goeie voor als ik op de manege ben... dazen zijn fucking erg.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Leclerc schreef:
    (...)

    Waar kan je die halen? Gewoon bij de Etos of Kruidvat? Ik zoek een goeie voor als ik op de manege ben... dazen zijn fucking erg.
    Je hebt daarin erg verschillende van Deet en ikzelf geef toe dat het bij mij niet werkt. Al denk ik dat het een kwestie van uittesten is of je het fijn vind. Ik heb zelf die van de trekpleister meestal, heb je overigens ook voor teken etc.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leclerc schreef:
    (...)

    Waar kan je die halen? Gewoon bij de Etos of Kruidvat? Ik zoek een goeie voor als ik op de manege ben... dazen zijn fucking erg.


    Etos en kruidvat inderdaad, zelf gebruiken wij deze geloof ik https://www.etos.nl/producten/care-plus-anti-insect-deet-spray-50%25-120248772.html
    Ik zou in ieder geval investeren in een goed merk, als je het met een persoon gebruikt dan doe je er denk ik wel een tijdje mee. (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Dank voor de tips allemaal! Ik ga idd even die klamboe bekijken en die Deetspray lijkt mij echt een must-have, haha. Helaas kan je je niet inenten tegen de mug. ):


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.