• M E N D O M I N A T E

    "I'm the one and only dominator."


    ROLLENTOPIC - SPEELTOPIC

    S T O R Y
    Het jaar 2250. In het begin, meer dan een eeuw geleden, was de wereld een vredevol iets. Iedereen was evenwaardig - buiten het feit dat vrouwen op bepaalde vlakken minderwaardig waren dan mannen. In 2100 kwamen een aantal feministen op voor de gelijke vrouwenrechten. Er brak echter oorlog uit. Het leger en politie probeerden deze, vrij agressieve, feministen te stoppen. Eens ze gestopt werden, werd er besloten dat het tijd was dat mannen nu de leiding hadden. Zo kwam tevens ook het gehele idee van de Claiming op poten.

    T H E C L A I M I N G
    Eenmaal per jaar, op één juni, valt de Claiming. Op een leeftijd van achttien moeten alle meisjes naar de jaarlijkse Claiming, waar ze hun toekomstige man zullen tegenkomen - deze zullen hen moeten claimen. Als een meisje geclaimd is, worden de initialen van de man getatoeëerd op een plek naar keuze. Meisjes met een hoge score worde sneller geclaimd dan die met een lage score.

    Indien het meisje op één juni nog geen achttien jaar is, dient ze te wachten tot het volgende jaar. Ze heeft dan wel al de testen afgelegd maar dient dus te wachten tot een volgende Claiming. Het meisje kan dus al afgestudeerd zijn, maar nog niet geclaimd zijn. Dan dient ze dus nog een heel jaar lang thuis te zitten of werk te doen wat de vrouwen dienen te doen.

    Je hele schoolcarrière word je voorbereid op de Claiming. Op school zijn er verschillende vakken waarin ze je opleiden tot huisvrouw - in deze wereld zijn vrouwen immers niet meer waard dan dat. Zo leer je deze dingen over de jaren heen. In je laatste jaar krijg je een groot examen waarin wat je geleerd hebt terugkomt. Op basis van je antwoorden, krijg je een score. Tijdens de Claiming wordt je score verteld. Hoe beter je scoort, hoe geschikter je bent als huisvrouw/een onderdanig iemand, wat mannen graag hebben.



    Voel je vrij om hier alle mogelijke relaties tussen personages of eventuele plotten te bespreken. Gewoon even gezellig doen mag uiteraard ook. c:

    x.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2019 - 11:31 ]


    you've got my heart on overdrive.

    ah jeetje, als lucas begint door te hebben dat nova enorm onderdanig is.. beware. :'D die zal sowieso zijn slag staan. en dat klopt, haha, hij is een enorm lekker ding. snap nog altijd niet waarom ik er zo'n klootzak van heb gemaakt. :')

    hazel en grecia moeten ervoor zorgen dat lucas in het donkere hoekje blijft. :Y)

    wat betreft de vragen (die trouwens heel goed zijn want ik moest er even voor graven in mijn geheugen). als één van de twee overlijd dan blijft het gewoon zo. lucas' vader is ook overleden dus zijn moeder is al die jaren alleen gebleven aangezien je niet voor een tweede keer geclaimd kan worden/kan claimen (tenzij je als man nog onder de 22e bent, dus ben je ze beu? schop ze buiten en neem een ander). dus als man kan je, zolang je onder de 22e bent, nog een tweede keer claimen. de overheid moet wel duidelijk weten voor welke reden je er bent en als je al iemand hebt geclaimd die officieel bij je woont, dan mag je niet opnieuw claimen. pas als je alles verbroken hebt (en de initialen hebt verwijderd), mag je opnieuw claimen. ben je ouder dan 22e, dan heb je pech, uiteraard. maar denk wel dat er voor de rijke mannen iets te regelen valt. kunnen de overheid wel omkopen met geld. :'D


    you've got my heart on overdrive.

    ik blaas er even leven in.

    wat zouden jullie liever hebben? dat ik via een random generator de koppels maak over wie wie zal claimen of dat jullie zelf kiezen?


    you've got my heart on overdrive.

    xMalyshka schreef:
    ik blaas er even leven in.

    wat zouden jullie liever hebben? dat ik via een random generator de koppels maak over wie wie zal claimen of dat jullie zelf kiezen?


    Ze lijken me beiden wel interessant :Y)

    i knooow, maar kan dus niet kiezen. want zowel beide kan leuke dingen opleveren als in.. stel dat we het eerste nemen. en je hebt dus een liefdesrelatie met iemand anders maar wordt opeens geclaimd door degene die uit de random generator is gekomen. ja, drama. :’)


    you've got my heart on overdrive.

    Struggles :”)

    Dang ik zie wel dat deze jongens het een beetje onmogelijk maken voor de meiden om normaal te functioneren met de attitude die ze hebben :”) send help

    struggles everywhere.

    ja, de jongens zijn ook gewoon graag klootzakjes.. en daarover gesproken. enige mensen die zich willen aansluiten bij lucas zijn heuse ‘klootzakken-gang’?


    you've got my heart on overdrive.

    Lol, Hunter zie ik nog op zich wel vrienden zijn met Lucas.. die steunen elkaar waarschijnlijk dik en dun dat meiden gewoon te luisteren hebben x"D Hij heeft niet snel vrienden, maar die ik ergens wel x)

    Ik ga voor dobbelen, of generator dus. Want dan kan je indd wel al bepaalde relaties hebben.. al zijn ze moeilijk xD Kan ook juist een rotte relatie zijn natuurlijk. Hoe dan ook, op die manier heb je niet dat iemand blijft hangen.. want het kan altijd dat iemand net die ene vrouw of net die ene man wil.. en 2 anderen ook wel x) En met generator omzeil je dat gedoe gewoon wel..
    Als je echt niet eens bent, of gewoon deze optie wil doen, kan je altijd nog gaan voor 'geef opties op (like.. top 2/3)' en dan kijken hoe het ervoor staat met hoeveel verschil er is of dat er mensen zijn die zo samen kunnen komen op die manier :)

    Xx

    LittleRomana schreef:
    Lol, Hunter zie ik nog op zich wel vrienden zijn met Lucas.. die steunen elkaar waarschijnlijk dik en dun dat meiden gewoon te luisteren hebben x"D Hij heeft niet snel vrienden, maar die ik ergens wel x)

    Ik ga voor dobbelen, of generator dus. Want dan kan je indd wel al bepaalde relaties hebben.. al zijn ze moeilijk xD Kan ook juist een rotte relatie zijn natuurlijk. Hoe dan ook, op die manier heb je niet dat iemand blijft hangen.. want het kan altijd dat iemand net die ene vrouw of net die ene man wil.. en 2 anderen ook wel x) En met generator omzeil je dat gedoe gewoon wel..
    Als je echt niet eens bent, of gewoon deze optie wil doen, kan je altijd nog gaan voor 'geef opties op (like.. top 2/3)' en dan kijken hoe het ervoor staat met hoeveel verschil er is of dat er mensen zijn die zo samen kunnen komen op die manier :)

    Xx


    Ja inderdaad. Kan ook voor lekker veel drama zorgen (nerd)

    Oke question; wat gebeurt er als er bijvoorbeeld twee of meerdere mensen hetzelfde meisje willen claimen? Wie ‘wint’ dan uiteindelijk? En komen de ouders ook naar de Claiming?

    Ik vind een generator wel spannend inderdaad.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    oké, dan mag hunter lekker vriendjes zijn met lucas. ziet er wel heel gezellig uit zo. mochten er later nog andere mensen zijn die willen aansluiten, let me know.

    oké, random generator it is. dan ben ik heel benieuwd wie bij wie zal terechtkomen. :’D

    de ouders komen ook naar de claiming, ja. wat betreft het feit als er meerdere willen claimen. in het boek wat ik gelezen heb hierover, mocht de meid dan kiezen. maar wij gaan lekker moeilijk doen en degene met het meeste geld laten winnen. :’)


    you've got my heart on overdrive.

    xMalyshka schreef:
    oké, dan mag hunter lekker vriendjes zijn met lucas. ziet er wel heel gezellig uit zo. mochten er later nog andere mensen zijn die willen aansluiten, let me know.

    oké, random generator it is. dan ben ik heel benieuwd wie bij wie zal terechtkomen. :’D

    de ouders komen ook naar de claiming, ja. wat betreft het feit als er meerdere willen claimen. in het boek wat ik gelezen heb hierover, mocht de meid dan kiezen. maar wij gaan lekker moeilijk doen en degene met het meeste geld laten winnen. :’)


    Op welk boek is dit gebaseerd?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Op welk boek is dit gebaseerd?

    een boek van wattpad. (: weet de naam niet echt meer, maar weet wel dat het vandaar komt. was weer één of andere fanfiction over harry styles, maar dan met een interessant plot.


    you've got my heart on overdrive.

    xMalyshka schreef:
    (...)
    een boek van wattpad. (: weet de naam niet echt meer, maar weet wel dat het vandaar komt. was weer één of andere fanfiction over harry styles, maar dan met een interessant plot.
    hmmm ik ga eens op onderzoek. Klinkt interessant :)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xMalyshka schreef:
    oké, dan mag hunter lekker vriendjes zijn met lucas. ziet er wel heel gezellig uit zo. mochten er later nog andere mensen zijn die willen aansluiten, let me know.

    oké, random generator it is. dan ben ik heel benieuwd wie bij wie zal terechtkomen. :’D

    de ouders komen ook naar de claiming, ja. wat betreft het feit als er meerdere willen claimen. in het boek wat ik gelezen heb hierover, mocht de meid dan kiezen. maar wij gaan lekker moeilijk doen en degene met het meeste geld laten winnen. :’)


    (cool) ben benieuwd