• M E N D O M I N A T E

    "I'm the one and only dominator."


    ROLLENTOPIC - SPEELTOPIC

    S T O R Y
    Het jaar 2250. In het begin, meer dan een eeuw geleden, was de wereld een vredevol iets. Iedereen was evenwaardig - buiten het feit dat vrouwen op bepaalde vlakken minderwaardig waren dan mannen. In 2100 kwamen een aantal feministen op voor de gelijke vrouwenrechten. Er brak echter oorlog uit. Het leger en politie probeerden deze, vrij agressieve, feministen te stoppen. Eens ze gestopt werden, werd er besloten dat het tijd was dat mannen nu de leiding hadden. Zo kwam tevens ook het gehele idee van de Claiming op poten.

    T H E C L A I M I N G
    Eenmaal per jaar, op één juni, valt de Claiming. Op een leeftijd van achttien moeten alle meisjes naar de jaarlijkse Claiming, waar ze hun toekomstige man zullen tegenkomen - deze zullen hen moeten claimen. Als een meisje geclaimd is, worden de initialen van de man getatoeëerd op een plek naar keuze. Meisjes met een hoge score worde sneller geclaimd dan die met een lage score.

    Indien het meisje op één juni nog geen achttien jaar is, dient ze te wachten tot het volgende jaar. Ze heeft dan wel al de testen afgelegd maar dient dus te wachten tot een volgende Claiming. Het meisje kan dus al afgestudeerd zijn, maar nog niet geclaimd zijn. Dan dient ze dus nog een heel jaar lang thuis te zitten of werk te doen wat de vrouwen dienen te doen.

    Je hele schoolcarrière word je voorbereid op de Claiming. Op school zijn er verschillende vakken waarin ze je opleiden tot huisvrouw - in deze wereld zijn vrouwen immers niet meer waard dan dat. Zo leer je deze dingen over de jaren heen. In je laatste jaar krijg je een groot examen waarin wat je geleerd hebt terugkomt. Op basis van je antwoorden, krijg je een score. Tijdens de Claiming wordt je score verteld. Hoe beter je scoort, hoe geschikter je bent als huisvrouw/een onderdanig iemand, wat mannen graag hebben.



    Voel je vrij om hier alle mogelijke relaties tussen personages of eventuele plotten te bespreken. Gewoon even gezellig doen mag uiteraard ook. c:

    x.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2019 - 11:31 ]


    you've got my heart on overdrive.

    M00NCHILD schreef:
    Wanneer gaan we beginnen :>?

    zag dat we praktisch alle rollen hadden. eentje heeft enkel foto’s en eentje heb ik niets meer van gehoord dus daar moet ik even snel wat op verzinnen. :’D


    you've got my heart on overdrive.

    xMalyshka schreef:
    (...)
    zag dat we praktisch alle rollen hadden. eentje heeft enkel foto’s en eentje heb ik niets meer van gehoord dus daar moet ik even snel wat op verzinnen. :’D


    Als het een vrouwenrol is kan ik die desnoods nog op me opnemen mocht die persoon niet meer reageren/meedoen!

    was een vrouw, ja! speler is helaas al een week niet meer online gekomen dus denk wel dat jij dan deze rol mag. :’D dan kunnen we lekker beginnen nadat ik de random generator de koppels laat maken.


    you've got my heart on overdrive.

    beste vrienden, de rollen zijn compleet (buiten eentje, want diegene laat ons in spanning wachten met enkel een paar mooie foto's, ik ben benieuwd!) dus heb ik alvast de random generator de koppels laten beslissen.

    hou in gedachte dat dit enkel is wat betreft wie wie zal claimen! je bent dus vrij om om te gaan met wie je wil en mag die persoon echt haten (graag zelfs, zorgt voor drama, weet je wel). anyway, enjoy de koppels. :'D sterkte met lucas.

    - lucas gallardo (mezelf) x elizabeth kinsley (m00nchild).
    - roman elijah santos (dacre) x nova joëlle eades (irishnialler).
    - xander macrae (littleromana) x hazel anderson (m00nchild).
    - de nog onbekende man (celebi) x neveah alison hale (dacre).
    - hunter stuke (littleromana) x grecia weaving (mezelf).

    ik hoop dat iedereen een beetje tevreden is? zo niet, dan kunnen er echt nog aanpassingen gedaan worden, geen zorgen.


    you've got my heart on overdrive.

    Yess finally (nerd)

    speeltopic. :3


    you've got my heart on overdrive.

    Iemand voor Hazel/Elizabeth?

    M00NCHILD schreef:
    Iemand voor Hazel/Elizabeth?

    je mag één van de twee altijd naar grecia sturen!


    you've got my heart on overdrive.

    Iemand naar nova is ook altijd welkom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I've got questionss;

    -Mogen de dames fietsen/autorijden? /wat voor transport is er beschikbaar om school te bereiken? Gezien het 2250 is.
    -Is er dan ook supermoderne technologie en hoe zien de steden er dan een beetje uit? Wat moet ik me voorstellen?

    goede vragen. ik had nog niet tot zo ver nagedacht. :’)

    laten we zeggen dat ze mogen fietsen en autorijden. qua transport denk ik gewoon speciale dingen. als in treinen die boven je rijden of zo. soort van. ik kijk niet zoveel sciencefiction films/ben niet zo creatief. :’)

    alles ziet er gewoon een beetje moderner uit. laten we zeggen dat ze erge ziektes kunnen genezen, bepaalde dingen in je lichaam kunnen inplanten, extra functies voor pc’s.. dat soort dingen. de huizen zijn vrij modern ook.


    you've got my heart on overdrive.

    Even voor mijn duidelijkheid dus:

    De meisjes gaan dus gewoon naar school, dit is verspreid vanwege de vakken.

    Op een gegeven moment krijgen ze testen en is het de claiming. Met hun familie gaan ze daarheen en dan worden ze gekozen.

    Vanaf dat moment trekken ze dan dus per direct in bij die man? Heeft die al opzichzelf gewoond , krijgen ze een huis of ??

    Zijn er ook dingen als bv vrouwen bijeenkomsten zodat er naast t thuiswerken ook extra momenten zijn waarbij de vrouwen contact hebben?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    klopt. ze trekken dan ook per direct in bij de jongen waardoor ze geclaimd zijn. die hoeft niet per se op zichzelf al te wonen, kan evengoed bij zijn ouders zijn.

    goh. vrouwen hoeven niet per se thuis te werken. er wordt van hen verwacht dat ze een soort van huisvrouw worden (ze moeten sowieso voor hun kinderen zorgen én het huishouden doen), maar als ze wil, mag ze ook gaan werken. dit dan wel in bepaalde sectoren, zoals de zorgsector of het onderwijs (maar dan ook enkel weer als docent voor die bepaalde vakken).


    you've got my heart on overdrive.

    xMalyshka schreef:
    klopt. ze trekken dan ook per direct in bij de jongen waardoor ze geclaimd zijn. die hoeft niet per se op zichzelf al te wonen, kan evengoed bij zijn ouders zijn.

    goh. vrouwen hoeven niet per se thuis te werken. er wordt van hen verwacht dat ze een soort van huisvrouw worden (ze moeten sowieso voor hun kinderen zorgen én het huishouden doen), maar als ze wil, mag ze ook gaan werken. dit dan wel in bepaalde sectoren, zoals de zorgsector of het onderwijs (maar dan ook enkel weer als docent voor die bepaalde vakken).


    oja XD die was ik even vergeten. Moeten zij zich ook nog op een bepaalde manier kleden of hangt dat ook allemaal van de man af wat die wilt?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    denk niet dat bepaalde kleren dragen echt noodzakelijk is. denk dat het eerder is wat de man nog toelaat. sommige zullen daar losser in zijn dan anderen.


    you've got my heart on overdrive.