• M E N D O M I N A T E

    "I'm the one and only dominator."


    ROLLENTOPIC - SPEELTOPIC

    S T O R Y
    Het jaar 2250. In het begin, meer dan een eeuw geleden, was de wereld een vredevol iets. Iedereen was evenwaardig - buiten het feit dat vrouwen op bepaalde vlakken minderwaardig waren dan mannen. In 2100 kwamen een aantal feministen op voor de gelijke vrouwenrechten. Er brak echter oorlog uit. Het leger en politie probeerden deze, vrij agressieve, feministen te stoppen. Eens ze gestopt werden, werd er besloten dat het tijd was dat mannen nu de leiding hadden. Zo kwam tevens ook het gehele idee van de Claiming op poten.

    T H E C L A I M I N G
    Eenmaal per jaar, op één juni, valt de Claiming. Op een leeftijd van achttien moeten alle meisjes naar de jaarlijkse Claiming, waar ze hun toekomstige man zullen tegenkomen - deze zullen hen moeten claimen. Als een meisje geclaimd is, worden de initialen van de man getatoeëerd op een plek naar keuze. Meisjes met een hoge score worde sneller geclaimd dan die met een lage score.

    Indien het meisje op één juni nog geen achttien jaar is, dient ze te wachten tot het volgende jaar. Ze heeft dan wel al de testen afgelegd maar dient dus te wachten tot een volgende Claiming. Het meisje kan dus al afgestudeerd zijn, maar nog niet geclaimd zijn. Dan dient ze dus nog een heel jaar lang thuis te zitten of werk te doen wat de vrouwen dienen te doen.

    Je hele schoolcarrière word je voorbereid op de Claiming. Op school zijn er verschillende vakken waarin ze je opleiden tot huisvrouw - in deze wereld zijn vrouwen immers niet meer waard dan dat. Zo leer je deze dingen over de jaren heen. In je laatste jaar krijg je een groot examen waarin wat je geleerd hebt terugkomt. Op basis van je antwoorden, krijg je een score. Tijdens de Claiming wordt je score verteld. Hoe beter je scoort, hoe geschikter je bent als huisvrouw/een onderdanig iemand, wat mannen graag hebben.



    Voel je vrij om hier alle mogelijke relaties tussen personages of eventuele plotten te bespreken. Gewoon even gezellig doen mag uiteraard ook. c:

    x.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2019 - 11:31 ]


    you've got my heart on overdrive.

    dan zal ik wel zien hoe het nog zal verlopen. ik zit momenteel in een writer's block en heb nergens meer zin in wat betreft schrijven, buiten mijn eigen verhaal, dus een poging tot een post zit er voor mij niet echt in, tenzij ik mezelf echt ga verplichten. ik ga proberen om morgen met lucas een post te maken, maar als de rest helemaal niet meer reageert, dan kan er ook niet veel gebeuren.


    you've got my heart on overdrive.

    Is het een idee om te doen dat ze bv naar gezamenlijke les gaan of naar een verplichte buitenschoolse activiteit. Dan kunnen degene die willen een nieuwe post maken, ik kan met de jongens rpg'en gezien er niet veel meisjes actief lijken en Xander kan dan erbij aan sluiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    als de rest daarmee oké is, dan kunnen we dat wel doen.


    you've got my heart on overdrive.

    Wat voor bijeenkomst is het? Want dan wil ik best wel wat gaan schrijven voor Nova dat hun les last minute geskipt word ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hoi iedereen. ik ben op het moment allesbehalve oké dus heb ik alles qua schrijven enorm aan de kant geschoven, wat geen goede keuze van mij was aangezien dit mij altijd enorm kan helpen.

    ik ga proberen om morgen terug een post te maken, mocht het nog nut hebben en anderen nog willen doorgaan na zolang? laat het even weten, anders zal ik deze stoppen.


    you've got my heart on overdrive.

    Als anderen ook nog willen, ik schrijf dan wel zodra mogelijk als er ook besloten is wat we gaan doe. Maakt mij niet veel uit of we doorgaan of iets anders doen ^^

    Xx

    ik ga het via deze manier doen, aangezien dat het gemakkelijkste is. ik ga mijn account verwijderen, aangezien quizlet mij op de één of andere manier vreemde gevoelens geeft (het is even lastig om uit te leggen). ik vind er niet veel meer aan, dus ik verdwijn hier. wie nog contact met mij wil of deze rpg wil verder zetten met mij, kan mij een pb sturen om even de mogelijkheden te bespreken (er zijn verschillende mogelijkheden, lees: app, discord, eventueel skype - al vind ik skype nogal vervelend omdat ik het absoluut niet gebruik).

    binnen een week ben ik hier weg, dus alvast naar iedereen toe: vaarwel. degene die nog contact willen hebben, zie ik dan wel. (:


    you've got my heart on overdrive.

    Wat super jammer om dit te horen !
    Vind je het wel goed als we bij eventuele interesse een doorstart of heropening maken Of heb je dat liever niet_

    In ieder geval veel succes/ sterkte / goed gezondheid voor wat je ook mag gaan doen ='


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wat super jammer om dit te horen !
    Vind je het wel goed als we bij eventuele interesse een doorstart of heropening maken Of heb je dat liever niet_

    In ieder geval veel succes/ sterkte / goed gezondheid voor wat je ook mag gaan doen ='

    dat mag, maar als er dan een nieuw topic wordt geopend dan wil ik sowieso dat er credit naar mij wordt gegeven.


    you've got my heart on overdrive.

    Zijn er überhaupt mensen die hier nu mee doen die graag verder willen? Ik zelf namelijk wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan