• M E N D O M I N A T E

    "I'm the one and only dominator."


    ROLLENTOPIC - SPEELTOPIC

    S T O R Y
    Het jaar 2250. In het begin, meer dan een eeuw geleden, was de wereld een vredevol iets. Iedereen was evenwaardig - buiten het feit dat vrouwen op bepaalde vlakken minderwaardig waren dan mannen. In 2100 kwamen een aantal feministen op voor de gelijke vrouwenrechten. Er brak echter oorlog uit. Het leger en politie probeerden deze, vrij agressieve, feministen te stoppen. Eens ze gestopt werden, werd er besloten dat het tijd was dat mannen nu de leiding hadden. Zo kwam tevens ook het gehele idee van de Claiming op poten.

    T H E C L A I M I N G
    Eenmaal per jaar, op één juni, valt de Claiming. Op een leeftijd van achttien moeten alle meisjes naar de jaarlijkse Claiming, waar ze hun toekomstige man zullen tegenkomen - deze zullen hen moeten claimen. Als een meisje geclaimd is, worden de initialen van de man getatoeëerd op een plek naar keuze. Meisjes met een hoge score worde sneller geclaimd dan die met een lage score.

    Indien het meisje op één juni nog geen achttien jaar is, dient ze te wachten tot het volgende jaar. Ze heeft dan wel al de testen afgelegd maar dient dus te wachten tot een volgende Claiming. Het meisje kan dus al afgestudeerd zijn, maar nog niet geclaimd zijn. Dan dient ze dus nog een heel jaar lang thuis te zitten of werk te doen wat de vrouwen dienen te doen.

    Je hele schoolcarrière word je voorbereid op de Claiming. Op school zijn er verschillende vakken waarin ze je opleiden tot huisvrouw - in deze wereld zijn vrouwen immers niet meer waard dan dat. Zo leer je deze dingen over de jaren heen. In je laatste jaar krijg je een groot examen waarin wat je geleerd hebt terugkomt. Op basis van je antwoorden, krijg je een score. Tijdens de Claiming wordt je score verteld. Hoe beter je scoort, hoe geschikter je bent als huisvrouw/een onderdanig iemand, wat mannen graag hebben.



    Voel je vrij om hier alle mogelijke relaties tussen personages of eventuele plotten te bespreken. Gewoon even gezellig doen mag uiteraard ook. c:

    x.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2019 - 11:31 ]


    you've got my heart on overdrive.

    aangezien het hier enorm stil is. is er iemand naar wie ik lucas mag sturen?


    you've got my heart on overdrive.

    Ja hoor Naar Nova mag wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ja hoor Naar Nova mag wel

    nova zat volgens mij al in het lokaal waar ze les heeft die enkel aan de meiden wordt gegeven? dan is het vrij lastig om lucas naar daar te sturen.


    you've got my heart on overdrive.

    Je mag Hunter wel in je post betrekken als je wil schrijven met Lucas ^^

    Xx

    xMalyshka schreef:
    (...)
    nova zat volgens mij al in het lokaal waar ze les heeft die enkel aan de meiden wordt gegeven? dan is het vrij lastig om lucas naar daar te sturen.
    haha oops dat is waar 😂


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LittleRomana schreef:
    Je mag Hunter wel in je post betrekken als je wil schrijven met Lucas ^^

    Xx

    sure. waar is hunter?


    you've got my heart on overdrive.

    xMalyshka schreef:
    (...)
    sure. waar is hunter?


    Nergens, dus leef je uit x)

    Xx

    LittleRomana schreef:
    Nergens, dus leef je uit x)

    Xx

    aight, dan zal ik kijken of ik zin heb om vanavond nog een post met lucas te schrijven.


    you've got my heart on overdrive.

    xmalyshka → meghara


    you've got my heart on overdrive.

    Hello peeps, ik zal proberen vanavond nog te reageren c: although nog niet iedereen heeft gereageerd dus zal ik nog even wachten?

    Ik wilde vandaag (eigenlijk gisteren al) posten, maar helaas werkt het RPGen mij enorm tegen. Zal zeker proberen morgen met sowieso Hunter te posten! ;D

    Xx

    BUTTERCUP_ schreef:
    Hello peeps, ik zal proberen vanavond nog te reageren c: although nog niet iedereen heeft gereageerd dus zal ik nog even wachten?

    van mij mag je sowieso reageren want het is hier praktisch dood.


    you've got my heart on overdrive.

    is er nog interesse in de rpg? want anders zet ik hem gewoon stop. vind het jammer dat er zo weinig gereageerd word (ook gewoon zo in dit topic), dus dan vind ik er niet veel aan om hem open te houden.


    you've got my heart on overdrive.

    Ik heb nog altijd interesse en wacht idd op een meisje of iemand die komt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik moet wachten met Hunter. Xander zit niet meer op school echt, maar kan wel ergens erbuiten zijn voor mocht iemand iets willen met hem..

    Xx