• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    -

    [ bericht aangepast op 8 okt 2021 - 11:35 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign




    P I R ᗑ T E S

    Na voor de tienduizendste keer POTC gezien te hebben, ben ik erover uit dat het weer eens tijd is voor een Pirates ORPG. Want wie kan er nou zonder? Overigens heb ik het hier niet over de franchise zelf, maar over zelfgecreëerde personages en verhaal — ideeën uit de filmserie kan dan natuurlijk weer wel. Als je samen wilt schrijven, stuur me dan vooral een PB — zelf heb ik al een aantal opties die ik uit zou willen proberen of waar ik verder mee zou willen gaan.

    Het liefste schrijf ik met iemand samen die ouder dan 23+ is — dit doordat er hoogstwaarschijnlijk 16+ gerelateerde dingen in zullen gebeuren, en die bereid is de gesproken zinnen in het Engels te schrijven. Mijn woordenaantal is 9/10 keer tussen de 1K en 2K, dit kan aangepast worden natuurlijk. Al heb ik liever niet dat het onder de 750 woorden zit, en voor de rest mag je zoveel schrijven als je wilt — als je MC maar niet bestuurd (zonder te overleggen).


          Tags:
          #m/m, f/m — #scurvydogs — #treasure — # oldhabitsdiehard.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2021 - 19:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hi guys!

    Ik zit met een paar orpg's die stil liggen, dus ben ik op zoek naar een nieuw schrijfmaatje. Deze keer wel voor een redelijk specifiek onderwerp: Harry Potter. Er zit al enkele maanden een verhaallijn in mijn hoofd die ik nooit echt op papier wist te zetten, dus misschien is een rpg wel de ideale manier om er iets mee te doen. Hieronder even kort de info:

    ♣ Harry Potter
    ♣ Ik heb een idee van een verhaallijn, maar mocht die niet in de smaak vallen sta ik zeker open voor brainstormen!
    ♣ Woordenaantal meestal tussen de 300 en de 800.
    ♣ Iemand die het ziet zitten om de mannelijke rol te spelen, ik wil namelijk ook wel eens een vrouwelijke char doen. ^^
    ♣ Nederlands (of gesproken tekst in het Engels)
    ♣ Iemand die toch geregeld kan posten en het niet na een paar posts alweer opgeeft.

    Stuur bij interesse zeker een pb'tje. (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Hey,

    Ik ben opzoek naar iemand die een ORPG wilt starten, het liefst iets met de boeken van Sarah J Maas.
    Het mag natuurlijk ook iets anders zijn :). Liefst iets met Romantiek, Drama en Fantasy is een plus c:
    Ik ben vrij afwisselend als het komt op woorden, ik heb ORPG's met onder de 100 maar ook met meer als 500 woorden gehad.
    Ook mag het via Q, Privé berichten, in verhaal vorm of op Discord.
    Liefst Nederlands en iemand die 16+ kan schrijven. Niet dat het hoeft maar ik schrijf het wel al eens graag zonder er bij na te denken.
    Graag ook iemand die regelmatig post. Ik reageer zelf meestal vrij snel. (Dat vind ik toch zelf c: )

    Stuur maar een privé berichtje moest het je interesseren :)

    Tot snel!


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Al voorzien! Maar hier is alsnog een stapeltje koekjes. Grab as you go by. c:


    [ bericht aangepast op 6 juni 2021 - 8:21 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    ...

    [ bericht aangepast op 10 juni 2021 - 16:02 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hey,

    Ik ben opzoek naar iemand die een ORPG wilt starten. Liefst iets met Romantiek, Drama en Fantasy is een plus c:
    Ik had nog een klein ideetje staan naargelang de boeken van Sarah J Maas, maar we kunnen altijd samen brainstormen naar iets wat we beide leuk vinden.
    Also ik ben vrij afwisselend als het komt op woorden aantal komt. c:
    Voor het posten kan ik me vinden in Q, Privé berichten, in verhaal vorm, op Discord of in Google docs.
    Liefst Nederlands en iemand die 18+ kan schrijven. Ik ben zelf 25 jaar dus liefst iemand boven de 20 lijkt me fijn.
    Graag ook iemand die regelmatig post. Ik reageer zelf meestal vrij snel. (Dat vind ik toch zelf c: )

    Hit me up

    Tot snel!


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Hello y'all,
    ik heb al een hele tijd geen RPG meer gehad en ik mis het schrijven en het kletsen met iemand tbh wel dus ik ben weer zoekende. Het liefste wel iemand die ook iets van discord wil uitwisselen zodat je me daar in elk geval een schopje kan geven, ik wil niet riskeren Quizlet te vergeten en daarmee de rpg te verwaarlozen (:
    RPG zelf maakt me niet uit op welk platform we dat doen, mag ook hier ^^

    Ik zoek wel iemand die zelf ook 18+ is en niet te beroerd om dit mee te pakken in het schrijven. Ik houd wel van een gezonde dosis drama en verder komen we er wel uit? ^^

    Velns schreef:
    Hello y'all,
    ik heb al een hele tijd geen RPG meer gehad en ik mis het schrijven en het kletsen met iemand tbh wel dus ik ben weer zoekende. Het liefste wel iemand die ook iets van discord wil uitwisselen zodat je me daar in elk geval een schopje kan geven, ik wil niet riskeren Quizlet te vergeten en daarmee de rpg te verwaarlozen (:
    RPG zelf maakt me niet uit op welk platform we dat doen, mag ook hier ^^

    Ik zoek wel iemand die zelf ook 18+ is en niet te beroerd om dit mee te pakken in het schrijven. Ik houd wel van een gezonde dosis drama en verder komen we er wel uit? ^^


    Inmiddels wel iets gevonden maar ik zou graag nog wat een wat ''snellere'' ORPG ernaast hebben bijvoorbeeld via discord, waar wat kortere/snellere posts getypt kunnen worden waar je niet eerst helemaal voor moet gaan zitten c:

    Ik ben voorzien.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2021 - 18:46 ]


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Malikx schreef:
    Hey,

    Ik ben opzoek naar iemand die een ORPG wilt starten. Liefst iets met Romantiek, Drama en Fantasy is een plus c:
    Ik had nog een klein ideetje staan naargelang de boeken van Sarah J Maas, maar we kunnen altijd samen brainstormen naar iets wat we beide leuk vinden.
    Also ik ben vrij afwisselend als het komt op woorden aantal komt. c:
    Voor het posten kan ik me vinden in Q, Privé berichten, in verhaal vorm, op Discord of in Google docs.
    Liefst Nederlands en iemand die 18+ kan schrijven. Ik ben zelf 25 jaar dus liefst iemand boven de 20 lijkt me fijn.
    Graag ook iemand die regelmatig post. Ik reageer zelf meestal vrij snel. (Dat vind ik toch zelf c: )

    Hit me up

    Tot snel!


    Still on the search for someone ;)


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    0

    [ bericht aangepast op 21 juni 2021 - 17:36 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hallo lieve mensen,

    Nadat ik vandaag "De Slag om de Schelde" heb gezien, heb ik eigenlijk wel zin in een Tweede Wereldoorlog ORPG. Ik had nog geen concreet idee voor een verhaallijn verder, open for anything
    • Het liefst schrijf ik op Q of via Google Docs
    • Engels of Nederlands maakt mij niet veel uit
    • Mijn woordenaantal zit meestal zo tussen de 500 en 1000 woorden
    • Ik speel zelf voornamelijk vrouwelijke rollen, maar dubbele rollen is ook zeker geen probleem ^^

    Mocht iemand interesse hebben, hmu in PB c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hello,
    Ik ben op zoek naar iemand om een MC gerelateerde (motorclub) ORPG mee op te starten — 16+ onderwerpen aanwezig.

    Ik schrijf voornamelijk lange posts, mannelijke rollen en zowel Engels als Nederlands.

    Ik ben via GB en PB bereikbaar!


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    -

    [ bericht aangepast op 7 okt 2021 - 21:40 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign