• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    hi allen. c:

    sinds kort ben ik hier weer dagelijks online, en aangezien ik op dit moment maar één lopende rpg heb, zoek ik nog eentje (of twee, maakt allemaal niet uit) extra. ik kan me vinden in vrij veel onderwerpen/richtingen, het enige wat ik echt niet doe is schrijven vanuit dieren. de lengte van mijn posts varieert echt enorm, dus daar kan ik op dit moment niet echt een getal op plakken. normaal gezien liggen ze rond de 500 woorden, maar bij voldoende inspiratie en een echt interessant plot kan ik ze omhoog trekken naar 1.000 woorden en meer.

    doe gerust een berichtje als je interesse hebt. ik denk graag mee aan een plot, maar kan ook altijd mijn eigen lijst met ideeën droppen voor mocht je echt geen inspiratie hebben. c:


    you've got my heart on overdrive.

    (nog steeds) opzoek naar een (Of meerdere) orpg.

    Graag iemand die 18+ is aangezien ik zelf 23 ben.

    Mijn voorkeur ligt in onbekende personen en een goede dosis drama en romantiek.
    Daarnaast heb ik een voorkeur aan rpg's (mogen kortere stukken zijn indien dit makkelijker is) waarbij diverse keren per week gepost kan worden. Hoewel ik ook zeker open sta voor de langzamere variant dus meld je vooral ^^. Ik heb zelf de mogelijkheid bijna dagelijks te schrijven.
    Ook schrijf ik graag 16+ scenes (geen verplichting maar wel zeer welkom en niet de hele rpg hoeft hier om te gaan uiteraard.)
    Ik heb de voorkeur aan een vrouwelijke rol of een dubbelrol en heb wel een aantal (niet volledig uitgedachte!) plots, maar we kunnen ook lekker samen brainstormen.

    Graag wel mensen die ook even door willen, en niet na twee posts besluiten toch geen tijd / zin te hebben (En ja ik begrijp het uiteraard als het leven even in de weg stapt c: ) maar helaas heb ik inmiddels menig rpg opgestart die amper 5 posts behaald heeft :c.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb inmiddels gevonden wat ik zocht! (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2021 - 14:39 ]


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Hoi allemaal,
    ik ben een tijdje wat inactief geweest maar ik mis het schrijven inmiddels wel weer. Ik zoek iemand die met mij weer aan de slag wil, no pressure, al zou een beetje regelmatig schrijven wel fijn zijn om ons beide gemotiveerd te houden.

    Ik schrijf zelf tussen de 100 en 1500 woorden per post, totaal afhankelijk van de ander, de inspiratie op het moment en wat we samen afspreken. Alles met een goede dosis drama vind ik wel leuk, ik ben alleen een fan van geschiedenis.

    Ohja en in elk geval 16+ zou wel fijn zijn aangezien ik zelf 22 ben (:

    Hit me up!

    Heyy,

    Iemand die geïnteresseerd is in een orpg? ik ben altijd wel klaar voor nieuwe orpgs.

    Ik houd van drama, romantiek en wat fantasy.
    Liefst iemand die 18+ is ben zelf 25 jaar.

    Stuur maar een Prive of gastenboek berichtje ;)


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Hii,

    Ik ben een tijdje minder actief geweest, maar ben inmiddels weer helemaal klaar voor nieuwe orpgs. Dus iemand zin?

    xx


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Bonjour!

    Na een tijd inactief te zijn geweest ben ik weer op zoek naar een RPG-partner. Ik geef meteen toe dat ik niet dagelijks zal kunnen reageren, dus ik vind het ook niet erg als dat andersom hetzelfde is. Ik heb nog geen concreet idee in mijn hoofd, maar sta voor veel open en vind het leuk om te brainstormen. Ik ben altijd in voor iets dystopisch, maar als dat niet je cup of tea is, dan ben ik vast ook voor iets anders enthousiast te krijgen. Zelf ben ik wel van middellange-lange posts, zodat er over en weer voldoende inspiratie uit voortvloeit.

    Ik hoor het graag als iemand enthousiast is. (:


    She's imperfect but she tries

    ~

    [ bericht aangepast op 11 april 2021 - 19:22 ]


    I love you 3000 <3

    x

    [ bericht aangepast op 21 mei 2021 - 17:03 ]


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Hoihoi,
    ik wil toch weer proberen om iemand te zoeken voor een orpg. Ik heb echter een hele tijd niet geschreven dus het gaat wel even inkomen worden en ik ben tbh wel druk maar dat betekent ook dat ik bij mijn tegenschrijver er geen druk op leg (:

    Ik ben zelf 22 en sta voor van alles open, we komen er wel uit ^^

    (nog steeds) opzoek naar een (Of meerdere) orpg.

    Graag iemand die 18+ is aangezien ik zelf 23 ben.

    Mijn voorkeur ligt in onbekende personen en een goede dosis drama en romantiek.
    Daarnaast heb ik een voorkeur aan rpg's (mogen kortere stukken zijn indien dit makkelijker is) waarbij diverse keren per week gepost kan worden. Hoewel ik ook zeker open sta voor de langzamere variant dus meld je vooral ^^. Ik heb zelf de mogelijkheid bijna dagelijks te schrijven.
    Ook schrijf ik graag 16+ scenes (geen verplichting maar wel zeer welkom en niet de hele rpg hoeft hier om te gaan uiteraard.)
    Ik heb de voorkeur aan een vrouwelijke rol of een dubbelrol en heb wel een aantal (niet volledig uitgedachte!) plots, maar we kunnen ook lekker samen brainstormen.

    Graag wel mensen die ook even door willen, en niet na twee posts besluiten toch geen tijd / zin te hebben (En ja ik begrijp het uiteraard als het leven even in de weg stapt c: ) maar helaas heb ik inmiddels menig rpg opgestart die amper 5 posts behaald heeft :c.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hihi!

    Na enige tijd afwezigheid wilde ik heel graag weer terugkeren naar het schrijven, vooral omdat ik nu weer de ruimte daarvoor heb. Qua genres vind ik vrijwel alles wel leuk en sta ik voor veel open! Overdosis aan drama en romantiek is altijd goed.

    Zelf had ik nog geen ideeën, maar ik sta zeker open om te brainstormen ofc!

    Poging 29228 maar ik geef niet op!


    (nog steeds) opzoek naar een (Of meerdere) orpg.

    Graag iemand die 18+ is aangezien ik zelf 24 ben.

    Mijn voorkeur ligt in onbekende personen en een goede dosis drama en romantiek.
    Daarnaast heb ik een voorkeur aan rpg's (mogen kortere stukken zijn indien dit makkelijker is) waarbij diverse keren per week gepost kan worden. Hoewel ik ook zeker open sta voor de langzamere variant dus meld je vooral ^^. Mijn eigen woordenaantal vliegt van 300 tot 1500.
    Ik heb zelf de mogelijkheid bijna dagelijks te schrijven.
    Ook schrijf ik graag 16+ scenes (geen verplichting maar wel zeer welkom en niet de hele rpg hoeft hier om te gaan uiteraard.)
    Ik heb de voorkeur aan een vrouwelijke rol of een dubbelrol en heb wel een aantal (niet volledig uitgedachte!) plots, maar we kunnen ook lekker samen brainstormen.

    Graag wel mensen die ook even door willen, en niet na twee posts besluiten toch geen tijd / zin te hebben (En ja ik begrijp het uiteraard als het leven even in de weg stapt c: ) maar helaas heb ik inmiddels menig rpg opgestart die amper 5 posts behaald heeft :c.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    -

    [ bericht aangepast op 10 mei 2021 - 9:07 ]

    Hallo schrijvers,

    Ik ben op zoek naar een/meerdere tegenspeler(s) voor ORPG’s.

    Informatie:
    — 16+ (in alle opzichten)
    — Ik schrijf voornamelijk mannelijke rollen, dus zoek een vrouwelijke tegenrol
    — Plaats: Google Documents / Quizlet (stories)
    — Postlengte: lang

    Ik heb (nog) geen duidelijke verhaallijn voor ogen, dus wil graag brainstormen. Mogelijke onderwerpen:
    — Demonen & Engelen
    — Fae
    — Mafia
    — Piraten
    — Vampieren
    — . . .

    Hit me up in GB. :Y)


    Whatever causes night in souls, causes stars too.